Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Homofile er greit nok bare de oppfører seg som mannfolk.

6498647[/snapback]

Hva med oss heterofile som ikke løfter traktorer før frokost hver dag da? Er vi teite vi og?

6499119[/snapback]

 

Det er en liten forskjell da. Det du skrev der var bare teit.

 

Når du ser "mannfolk" som er mer feminine enn damene selv, da er det noe som ikke er helt som det skal være.

Lenke til kommentar
Utlendinger er helt greit, men de som bare lager bråk og dritt for oss nordmenn skulle blitt satt i gapastokken i evig tid midt i det verste nazi strøket i Norge.

6498647[/snapback]

Utifra det du skriver virker det som du mener "ikke-nordiske" når du sier utlendinger.

6498795[/snapback]

 

Steffyboy: Jeg bare skriver hva jeg mener og tror. Ikke fasiten på alt.

6499084[/snapback]

Det må du selvfølgelig få lov til, men å skrive ting som "sannheten er at det er et flertall som hater de (utlendinger og homofile)" blir verken din mening eller noe du tror, men et fasitutsagn som krever bevis. Jeg kan påstå at jorden er flat, og det er feil. Jeg kan mene og tro at det er riktig, men det er bevist gang på gang at det faktisk er feil.

 

Du trenger ikke like, respektere eller forstå homofili, men du får ikke påstå at Norges befolkning støtter din tankegang. Det norske folket fortjener bedre enn å bli kalt trangsynte.

Lenke til kommentar
Når du ser "mannfolk" som er mer feminine enn damene selv, da er det noe som ikke er helt som det skal være.

Når jeg ser noen spy ut idiotiske meninger som deg så må det være noe med deg som ikke er helt som det skal være. :)

6500203[/snapback]

 

Ro deg litt ned tlz, husk PRS reglene :)

 

BonFireMan, du må ikke forvente at alle "menn" vil bli en stor boleape som er ditt kjønnsideal. Ikke alle menn syns det er så fantastisk å sitte å glo på oljete boleberg som ikke kan si hovedstaden i sitt eget land. Jeg har hår ned til brystet og har biceps som Paris Hilton, er jeg "fag" da? Kanskje du har homofile tendenser, siden du vil ha menn med mer å "ta i og være glad i" rundt arma?

Man vurderer ikke kvaliteten på menn med hvor mye de tar i benk eller hvor mye de svetter på den lokale gymen, men på deres handlinger og utsagn.

Lenke til kommentar
Når du ser "mannfolk" som er mer feminine enn damene selv, da er det noe som ikke er helt som det skal være.

Når jeg ser noen spy ut idiotiske meninger som deg så må det være noe med deg som ikke er helt som det skal være. :)

6500203[/snapback]

Ro deg litt ned tlz, husk PRS reglene :)

Poenget med innlegget var å dra en paralell til hans utsagn. ("mannfolk" som er mer feminine enn damene selv, da er det noe som ikke er helt som det skal være")

Lenke til kommentar
For å sette det litt på spissen, så blir jeg oftere diskriminert pga min hårlengde og stil av gamle damer og idrettsfantaster enn noen av mine homofile venner blir av fulle trøndere. Burde jeg marsjere årlig i tog, eller rett og slett holde meg for god for konservative idioter?

Dette er både historieløst og tåpelig sagt. For det første kan filleproblemene dine med "diskriminering" på grunn av ditt utseende ikke sammenlignes med homofiles situasjon gjennom årene.

 

For ikke å snakke om at homofili er en ufrivillig egenskap. Når en gruppe har blitt undertrykket i alle år på grunn av noe de er som de ikke kan noe for, så er det naturlig at de får et behov for å markere seg når samfunnet gradvis slutter å bl.a. forfølge og henrette homofile.

 

Ditt lange hår er helt frivillig. Du kan klippe det når som helst. Du kan ta på det en dress og strigle deg så du ser ut som en hvilken som helst grå kontorrotte. Du kan ikke sammenligne luksusproblemene dine med det homofile har vært utsatt for i alle år.

Lenke til kommentar

Luksusproblem? Du har virkelig ikke skjønt tegninga :roll:

Man bør kunne få se ut hvordan faen man vil på håret untatt fordomsfulle jævler skal dømme deg i hytt og pine. Det blir som at homofile kan late som de er streite når de er innenfor offentligheten.

 

Jeg vil heller skyte meg enn å klippe meg kort, det er diskriminering på høyt nivå! Har venner som har blitt knekt ribbein på pga deres hårlengde. Så ikke prøv deg å kom å si at det ikke er et reelt problem!

For det vet du tydeligvis ingenting om.

Lenke til kommentar
Har venner som har blitt knekt ribbein på pga deres hårlengde. Så ikke prøv deg å kom å si at det ikke er et reelt problem!

6500807[/snapback]

Hmm, vanligvis brekker man ikke ribbein til folk pga hårlengder/stil... Lurer seriøst på hvilket usivilisert og groteskt miljø de har vokst opp i.

Lenke til kommentar
Har venner som har blitt knekt ribbein på pga deres hårlengde. Så ikke prøv deg å kom å si at det ikke er et reelt problem!

6500807[/snapback]

Hmm, vanligvis brekker man ikke ribbein til folk pga hårlengder/stil... Lurer seriøst på hvilket usivilisert og groteskt miljø de har vokst opp i.

6500818[/snapback]

 

Så du har ALDRI hørt om noen som har blitt banka pga utseende? :roll:

Da er du ekstremt naiv! Det er snakk om idrettslinjegutter med nazisveis.

Lenke til kommentar
Jeg vil heller skyte meg enn å klippe meg kort,

6500807[/snapback]

 

da er det DU som har ett problem, ikke alle andre :ermm:

 

Så du har ALDRI hørt om noen som har blitt banka pga utseende?

Da er du ekstremt naiv! Det er snakk om idrettslinjegutter med nazisveis.

 

nope... ikke jeg ihvertfall.

miljQet ditt hQres litt ustabilt ut ja :no:

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Jeg vil heller skyte meg enn å klippe meg kort,

6500807[/snapback]

 

da er det DU som har ett problem, ikke alle andre :ermm:

Nei?

 

Alt som ikke skader andre er etisk forsvarlig.

Å gå i mot dette prinsippet er uetisk.

 

Å ha langt hår skader ikke andre.

Regner med at du anser det som "feil" at jenter skal ha kort hår og? :roll:

 

 

 

Det er de som ikke tolerer at folk har/gjør ting som ikke er skadelig som har et problem. Det å ikke tolerere dette ER skadelig for dem som ikke blir tolerert.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg vil heller skyte meg enn å klippe meg kort,

6500807[/snapback]

 

da er det DU som har ett problem, ikke alle andre :ermm:

Nei?

 

Alt som ikke skader andre er etisk forsvarlig.

Å gå i mot dette prinsippet er uetisk.

 

Å ha langt hår skader ikke andre.

Regner med at du anser det som "feil" at jenter skal ha kort hår og? :roll:

 

 

 

Det er de som ikke tolerer at folk har/gjør ting som ikke er skadelig som har et problem. Det å ikke tolerere dette ER skadelig for dem som ikke blir tolerert.

6500863[/snapback]

:ermm:

med det menter du?

Lenke til kommentar

Skal prøve å komme med en enklere formulering.

 

Du påstår at hvis noen har en egenskap(i dette tilfellet langt hår) som andre ikke tolerer så er problemet at den personen har noe som andre ikke tolererer.

 

Jeg synes dette er helt på tryne. Folk bør ha GODE grunner for å ikke tolerere ting. Hvis man ikke har en god grunn for å ikke tolerere noe bør det toleres.

 

Problemet ligger oss de intolerante, ikke oss dem som opplever intoleransen (fks. Det er rasister som sitter med problemet ang. rasisme, ikke negerene som har feil farge...)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
med det menter du?

6500881[/snapback]

 

«Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv»

- Arnulf Øverland.

 

;)

6500899[/snapback]

Egentlig ikke, selv om det sitatet til Arnulf Øverland er fantastisk bra. :)

 

EDIT: Men den passer godt sammen med innlegget mitt i den måten at man ikke skal finne seg i at andre enn seg selv blir utsatt får intoleranse.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Skal prøve å komme med en enklere formulering.

 

Du påstår at hvis noen har en egenskap(i dette tilfellet langt hår) som andre ikke tolerer så er problemet at den personen har noe som andre ikke tolererer.

 

Jeg synes dette er helt på tryne. Folk bør ha GODE grunner for å ikke tolerere ting. Hvis man ikke har en god grunn for å ikke tolerere noe bør det toleres.

 

Problemet ligger oss de intolerante, ikke oss dem som opplever intoleransen (fks. Det er rasister som sitter med problemet ang. rasisme, ikke negerene som har feil farge...)

6500894[/snapback]

 

A sammenligne negre A fok som har langt hAr blir jo bare dumt, negre og homofile for den saks skyld kan ikke bare bli hvit eller streit fordi andre ikke liker det. for det er sAnn dem er. hAr derimot er bare "accesory" hvis du skjQnner. ikke tro jeg forsvarer dem som banker folk pga utseende. men nAr du vet det "plager" folk sA er det jo ditt prob om du ikke vil klippe det. (off dArlig formulering)

 

edit: Poenget er at han har VALGT A ha langt hAr, mens homofile og negre ER sAnn de er!

Endret av Tob2k
Lenke til kommentar
Jeg vil heller skyte meg enn å klippe meg kort,

6500807[/snapback]

 

da er det DU som har ett problem, ikke alle andre :ermm:

Nei?

 

 

 

Det er de som ikke tolerer at folk har/gjør ting som ikke er skadelig som har et problem. Det å ikke tolerere dette ER skadelig for dem som ikke blir tolerert.

6500863[/snapback]

:ermm:

med det menter du?

6500881[/snapback]

 

Du er tydeligvis blottet for noe som helst form for oppfattelsesevne, så jeg gir opp å prøve å opplyse deg.

At skinheads liker å jule opp folk med langt hår er nok et fenomen som strekker seg utover mine bygrenser, for jeg har nemlig bodd rundt omkring i vårt langstrakte land og 5 år i USA.

 

Så JEG har et problem fordi at jeg syns at folk skal respektere hverandre uansett hvordan de ser ut? Er du nazist kanskje? Har du lyst å jule meg opp muligens? :hmm: Du har et problem som ikke eier solidaritet eller et fjernt konsept om samfunnet i dag. Du syns vel at homofile skal være "ordentlige" siden DE har et problem og ikke de som hater homofile.

Lenke til kommentar
A sammenligne negre A fok som har langt hAr blir jo bare dumt, negre og homofile for den saks skyld kan ikke bare bli hvit eller streit fordi andre ikke liker det. for det er sAnn dem er. hAr derimot er bare "accesory" hvis du skjQnner. ikke tro jeg forsvarer dem som banker folk pga utseende. men nAr du vet det "plager" folk sA er det jo ditt prob om du ikke vil klippe det. (off dArlig formulering)

Jeg er for frihet.

 

Jeg er for friheten til at folk skal kunne oppføre seg og kle seg som de vil(uten at det skader andre naturligvis.)

 

Her er du tydeligvis uenig. Noe som er et paradoks, du har fks. friheten til å komme med såpass idiotiske meninger. Jeg synes nesten ikke du fortjener det når du er i mot det selv, men fortjent eller ikke: jeg er nok for frihet. Håper du blir for det en vakker dag.

 

Sammenligningen er temmelig god kan jeg si det. Det er forskning som tyder på at i hvertfall noen homofile kan "konverteres" og ikke minst: de kan jo bare late som de er straighte! Svarte kan forøvrig bli vite. (Se på Micheal Jackson. Var forøvrig en annen som mistet alle pigmentene pga. en medisin.)

 

Langt hår "plager" vitterlig meg ikke folk! Men at folk skal ha så jævla mye negativt mot dem plager folk med langt hår. Den moralske feilen ligger som sagt oss de intolerante.

 

En skal også bli tolerert for ting som en ikke er født med

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
A sammenligne negre A fok som har langt hAr blir jo bare dumt, negre og homofile for den saks skyld kan ikke bare bli hvit eller streit fordi andre ikke liker det. for det er sAnn dem er. hAr derimot er bare "accesory" hvis du skjQnner. ikke tro jeg forsvarer dem som banker folk pga utseende. men nAr du vet det "plager" folk sA er det jo ditt prob om du ikke vil klippe det. (off dArlig formulering)

Jeg er for frihet.

 

Jeg er for friheten til at folk skal kunne oppføre seg og kle seg som de vil(uten at det skader andre naturligvis.)

 

Her er du tydeligvis uenig. Noe som er et paradoks, du har fks. friheten til å komme med såpass idiotiske meninger. Jeg synes nesten ikke du fortjener det når du er i mot det selv, men fortjent eller ikke: jeg er nok for frihet. Håper du blir for det en vakker dag.

 

Sammenligningen er temmelig god kan jeg si det. Det er forskning som tyder på at i hvertfall noen homofile kan "konverteres" og ikke minst: de kan jo bare late som de er straighte! Svarte kan forøvrig bli vite. (Se på Micheal Jackson. Var forøvrig en annen som mistet alle pigmentene pga. en medisin.)

 

Langt hår "plager" vitterlig meg ikke folk! Men at folk skal ha så jævla mye negativt mot dem plager folk med langt hår. Den moralske feilen ligger som sagt oss de intolerante.

 

En skal også bli tolerert for ting som en ikke er født med

6500953[/snapback]

 

frihet er relativt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...