Gå til innhold

Hordes jeg har hatt uendelig krig med:)


Anbefalte innlegg

I går var det en orc og en undead som campa ved lakeshire (utenfor broa), hjalp en kompis med en quest (han er lvl 16), som er i skogen utenfor og da de laveste lvl mobsa, måtte bare gi opp tilslutt..

Hahahaha :!:

 

 

1 orc o 2 undead takk :) Vi var der for å drepe Fehår, men når dere < 30 angriper oss så må vi jo forsvare oss :=)

 

 

Edit:

humm.. eller var det oss? Du spiller på Burning Blade eller bare surrer jeg? :)

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går var det en orc og en undead som campa ved lakeshire (utenfor broa), hjalp en kompis med en quest (han er lvl 16), som er i skogen utenfor og da de laveste lvl mobsa, måtte bare gi opp tilslutt..

Hahahaha :!:

 

 

1 orc o 2 undead takk :) Vi var der for å drepe Fehår, men når dere < 30 angriper oss så må vi jo forsvare oss :=)

 

 

Edit:

humm.. eller var det oss? Du spiller på Burning Blade eller bare surrer jeg? :)

Fehår spiller på BB. Har sett han maaaange ganger, kaller meg selv for Søta.

Lenke til kommentar
Jeg har to personer veldig høyt på listen min. I det siste har jeg blitt ganket kraftig at Skjelett/Skjellet (husker ikke helt om det var et skjellett eller et skjell :p) og en total idiot som kaller seg Dancer.

 

Begge disse to har oppholdt seg på veiene utenfor Booty Bay (på Burning Blade) i lengre tid, hvor de dreper absolutt alt som er av Alliance. Dancer er level 49 og arbeider mer eller mindre alene, mens Skjellett er level 43-45 tror jeg, og "alltid" har med seg en gruppe med flere andre level 40+ folk.

 

Gleder meg veldig til jeg faktisk blir sterk nok til å knerte de to idiotene.

skjellet er i guildet mitt, hvis ikke han har dratt :)

 

Glederm eg til ny server, da skal jeg fort opp i lvl og KOS på allied :D

Lenke til kommentar
CORE er "koselige" folk... ganker alle de kommer over, så jeg kvester alle COREs jeg ser.

 

Misliker også AllStars eller hva de heter. Hele guilden ble lvl 55-60 på så kort tid at man ikke skulle tro det var mulig, så springer de rundt og dreper lavlvl folk.

Ble corpsecampa som lvl 40 av 3 lvl 60 fra denne guilden. Etter at de hadde campa liket mitt 5 ganger, gikk jeg afk og ressa seinere.. utrolig plagsomt.

greit nok, krig bla bla bla men corpsecamping så mange ganger på lowlvls er bare patetisk.. :thumbdown:

 

Daggerspine server btw.

Har samme opplevelse fra AllStars. De har pleid å henge utenfor SM og ganke alle som attacker de. Og drepe de gjenntatte ganger, de er by far den lameste guilden på hele Daggerspine.

 

AllStars er alliance guild.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Har egentlig ingen hatguilds (jeg spiller på Silvermoon), men jeg liker ikke Dead Knights of Decay av en eller annen grunn.

 

I går var jeg (lvl 40 rogue) og en paladin level 43 ute på ridetur i Barrens da en to fra denne guilden kom etter oss, en 45 mage tror jeg, og en 54 rogue... Ble jo nesten ikke kvitt dem :-S

Lenke til kommentar

Har en litt oppdatert liste av folk jeg dreper når jeg ser dem (Kill on Sight);

- Dancer (fortsatt på listen, men jeg har ikke møtt han i det siste)

- Knuxs (feig liten rotte)

- Kaelrot <Dark Empire>

- Darklich <Censere>

- Pondora <Gnome Eaters>

- Hinnja <The Norwegian Hordes>

- Davidoski (Ganket meg sammen med Bactiman nå nettopp, men jeg slåss med en boss to leveler høyere enn meg, samt en annen som var lik level som meg - tøff gutt med andre ord)

- Bactiman (samme som med Davidoski...)

- Farliggubbe (Tøff når han er sammen med Grönlars, men løper når han er alene)

- Grönlars <Censere> (Dreper folk i alle levler, så ofte han kan. En skikkelig ganker med andre ord.)

 

Av disse, er det morsomst med Hinnja fra <The Norwegian HordeS> :!: , som da er 19 leveler under meg (jeg 44, han 25). Jeg hadde ridd rundt Hinnja en laaaang stund og samlet mineraler, helt til jeg ble ambushet av Darklich og Pondora. Etter dette corpsecampet de meg helt til jeg fikk hentet hjelp, men likevel maktet jeg å dø. Det siste jeg så, var at Hinnja polymorphet meg, og det er det han har fått svi for et par ganger nå. Dette her gjør vel at jeg kommer til å sette KOS på samtlige <The Norwegian HordeS> :!: jeg ser, i og med at jeg har hørt at hele guilden er fjortisser uansett.

 

Det jeg har funnet ut, er at det på Burning Blade faktisk er ganske mye værre enn på mange andre servere, siden horde-spillerene der (ikke alle, faktisk kun et fåtall - men likevel merkbart mange) ganker uavhengig av level. Dette er vel også hvorfor jeg har begynt å spille mer på Silvermoon, som er PvE :)

Lenke til kommentar

Meg og guilden min har egentlig ganske mange KoS guilds;

 

Saga ( DØ! )

Ex Vi termini :thumbdown:

Royal Blood ( Ødelegge Azuregos raid, eh? )

 

Det er alle jeg husker for øyeblikket ;)

 

I det siste tror jeg dessuten vi har havna på KoS liste hos en del alliance, fordi vi lager bråk i Gadgetzan hver dag, hvor vi samler oss 4-5stk rundt folk som er frekke ( bruker /rude /rasp /taunt emotes ) eller som ganker mye, og så teller en av oss ned før vi knuser han/henne! Rogues angriper først, og vanisher for å fjerne vaktenes aggro :)

 

Selvfølgelig gjentar vi ikke dette på folk, og vi camper heller ikke, men grunnen til at vi gjør dette er at vi prøver å få dem til å tilkalle hjelp, for så å krige litt utafor byen :)

 

Kjempe morro!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...