Gå til innhold

Hordes jeg har hatt uendelig krig med:)


Anbefalte innlegg

Har dere personer dere hater inngame ? , det har iallfall jeg.

 

Jeg bare lurte om noen av dere spiller noen av disse characterene med følgende navn:

 

Jeg har blitt drept ikke minst drept dem utallige ganger. Det har blitt en son KOS faktor for meg.

 

 

 

Server RavenCrest

 

Hordes

 

- Kjotta

- Fobo

- Franatic

-------------------

Endret av clown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har to personer veldig høyt på listen min. I det siste har jeg blitt ganket kraftig at Skjelett/Skjellet (husker ikke helt om det var et skjellett eller et skjell :p) og en total idiot som kaller seg Dancer.

 

Begge disse to har oppholdt seg på veiene utenfor Booty Bay (på Burning Blade) i lengre tid, hvor de dreper absolutt alt som er av Alliance. Dancer er level 49 og arbeider mer eller mindre alene, mens Skjellett er level 43-45 tror jeg, og "alltid" har med seg en gruppe med flere andre level 40+ folk.

 

Gleder meg veldig til jeg faktisk blir sterk nok til å knerte de to idiotene.

Lenke til kommentar

På warsong ligger nok horde guilden Nordland (Tror de har byttet navn til Norden) på min KoS liste.

 

Blir alltid overfalt av de dersom de er i flertall og høyere level eller jeg holder på med level +3,+4 mobs. Dersom de er samme level som meg eller under, så angriper de aldri... :p

Lenke til kommentar
Jeg har to personer veldig høyt på listen min. I det siste har jeg blitt ganket kraftig at Skjelett/Skjellet (husker ikke helt om det var et skjellett eller et skjell :p) og en total idiot som kaller seg Dancer.

 

Begge disse to har oppholdt seg på veiene utenfor Booty Bay (på Burning Blade) i lengre tid, hvor de dreper absolutt alt som er av Alliance. Dancer er level 49 og arbeider mer eller mindre alene, mens Skjellett er level 43-45 tror jeg, og "alltid" har med seg en gruppe med flere andre level 40+ folk.

 

Gleder meg veldig til jeg faktisk blir sterk nok til å knerte de to idiotene.

Hukk tak i vironslayer(meg) når du er klar :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har to personer veldig høyt på listen min. I det siste har jeg blitt ganket kraftig at Skjelett/Skjellet (husker ikke helt om det var et skjellett eller et skjell :p) og en total idiot som kaller seg Dancer.

 

Begge disse to har oppholdt seg på veiene utenfor Booty Bay (på Burning Blade) i lengre tid, hvor de dreper absolutt alt som er av Alliance. Dancer er level 49 og arbeider mer eller mindre alene, mens Skjellett er level 43-45 tror jeg, og "alltid" har med seg en gruppe med flere andre level 40+ folk.

 

Gleder meg veldig til jeg faktisk blir sterk nok til å knerte de to idiotene.

mmm tenk at 2 små chars kan gjøre så mye godt for the horde :)

 

Stå på gutta!

Lenke til kommentar

Pleier ikke å egentlig ha noen mål når jeg skal ut for å banke litt allianse, men jeg støter VELDIG ofte på 3 kamerater, ene kaller seg Wojteks (enten suger han i engelsk eller så er han bare dum), en som kaller seg Kirzyn og en som kaller seg Humbertpl eller noe.

 

Det som er er at jeg alltid møter på dem, jeg går alltid i stealth, og banker alltid livskiten ut av Humbertpl ettersom han er mage, level 41 og den letteste av dem for meg som Rogue på level 38.

 

Men ellers så pleier jeg å ha KoS på Paladin og Alver, kan ikke fordra dem, vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

CORE er "koselige" folk... ganker alle de kommer over, så jeg kvester alle COREs jeg ser.

 

Misliker også AllStars eller hva de heter. Hele guilden ble lvl 55-60 på så kort tid at man ikke skulle tro det var mulig, så springer de rundt og dreper lavlvl folk.

Ble corpsecampa som lvl 40 av 3 lvl 60 fra denne guilden. Etter at de hadde campa liket mitt 5 ganger, gikk jeg afk og ressa seinere.. utrolig plagsomt.

greit nok, krig bla bla bla men corpsecamping så mange ganger på lowlvls er bare patetisk.. :thumbdown:

 

Daggerspine server btw.

Lenke til kommentar
Jeg har to personer veldig høyt på listen min. I det siste har jeg blitt ganket kraftig at Skjelett/Skjellet (husker ikke helt om det var et skjellett eller et skjell :p) og en total idiot som kaller seg Dancer.

 

Begge disse to har oppholdt seg på veiene utenfor Booty Bay (på Burning Blade) i lengre tid, hvor de dreper absolutt alt som er av Alliance. Dancer er level 49 og arbeider mer eller mindre alene, mens Skjellett er level 43-45 tror jeg, og "alltid" har med seg en gruppe med flere andre level 40+ folk.

 

Gleder meg veldig til jeg faktisk blir sterk nok til å knerte de to idiotene.

Ja har fått erfare dem! forbanna idioter...

Lenke til kommentar

Har aldri lagt merke til navnen på de tullingene som driver å raider low level steder, spiller på daggerspine og er lvl 22 (snart 23), og mange av questene mine er i redridge.

Der er det titt og ofte lvl 40+ horde raids, de fleste som jeg har sett av aliance er lvl 20-30...

 

I går var det en orc og en undead som campa ved lakeshire (utenfor broa), hjalp en kompis med en quest (han er lvl 16), som er i skogen utenfor og da de laveste lvl mobsa, måtte bare gi opp tilslutt..

 

Syns det er litt dumt at contestet areas har så mange quest for de mid/low level spillerne, måtte utsette levlinga en dag på grunn av dette.

Blei tid til å grinde skills da...

 

\\Sp33D

ironspeed -=- member of Monkeyisland -=- realm Daggerspine

Lenke til kommentar

Heh, nå er jeg ikke så veldig høy lvl ennå, bare 44 men jeg og en 47 lvl fra venneguilden min liker å komme å hevne oss når dem dreper noen andre i guilden. Forrigårs var det 4 lvl 40 ca som koste seg i wetlands og drepte alt fra lvl 35 og nedover.

 

Hevnen ble at alle døde minst 4 ganger, han ene 8 :p dro med oss alle som var online i guilden, 6stk :p alt fra lvl 19 til 47 og julte dem opp noen ganger.

 

Dette fikk et par av de litt lavere lvl i guilden til å digge spillet enda mer, endelig fikk dem banka litt hordes :p

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Jeg har to personer veldig høyt på listen min. I det siste har jeg blitt ganket kraftig at Skjelett/Skjellet (husker ikke helt om det var et skjellett eller et skjell :p) og en total idiot som kaller seg Dancer.

Haha han spillte i guildet vårt i EU beta, men vi kasta han ut fordi han var en forbanna idiot. Har sett han springer rundt på Burning Blade nå og ganker folk.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...