Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Lærere gir *F* i unnskyldninger!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med wolfenkill. Du kan da virkelig ikke forvente at læreren skal ta ditt ord på at dataen tilfeldigvis ble ødelagt da du skulle gjøre lekser. Det er litt for oppbrukt. Hvis dette faktisk var tilfelle og moren din skriver melding, tror jeg ikke det skal være noe problem å få strøket anmerkningen.. Hvis det er så viktig da..

Lenke til kommentar
Dessuten, Hvordan skal jeg kunne huske ting jeg ikke husker?

Har du kanskje kalender på mobiltelefonen? Penn og papir kan hjelpe, kanskje??

Kalender på mobilen og penn og papir er oppskrytt:p

 

Du skal være flink om du husker det likevel.

 

*ha mobilen full av ting jeg må huske og rommet halvfullt av postitlapper*

 

(OK, kunne hatt det da, men jeg husker sjelden å skrive det opp:P)

Lenke til kommentar

Ærlig talt folkens. Det å ikke gjøre leksene sine pga. datatrøbbel er rett og slett patetisk. Jeg får frysninger nedover ryggen hver gang en kommer med den unnskyldningen i klassen. Datamaskin er ikke noe krav for å gjøre lekser, det er bare et hjelpemiddel. Hvis ikke datamaskinen virker, er det ingen grunn til å ikke sette seg ned å skrive noe for hånd, eller slå opp i et leksinkon eller hva som du egentlig skulle brukt den til. Og er det krise så er det jo ikke værre enn å stikke bort til naboen. De fleste naboer burde være behjelpelige med sånnt.

 

Alle i klassen vet for eksempel at virker ikke datamaskinen deres, så er det bare å ta edn med til meg, og så fikser jeg deres egen mens de kan låne min. Og virker ikke printeren deres skriver jeg gladelig ut for andre. Og det gjør jeg bare for å slippe å utsette lærerne for idiotiske unnskyldninger!

 

Og får du to til tre anmerkninger i uka, hva betyr en ekstra da? Burde du ikke heller skaffe deg et system med å skrive ned lekser? Det høres for meg ut som om datamaskinen er en unnskyldning.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...