Gå til innhold

Hva har du angret mest på her i livet?


Jan

Anbefalte innlegg

Angrer på at jeg:

 

- Kjøpte socket 754 og ikke 939

- At jeg ikke kjøpte et hovedkort med støtte for PCI-e

- At jeg kjøpte ACER minne

 

- At jeg ikke følger med godt nok i tysktimene (jeg har ikke sjans på å bygge opp en tysk setning i hodet mitt) Får merkelig nok 5'ere og 6'ere likevel.

 

- At jeg har brukt nesten 10k på golfutstyr denne sommeren

 

Men det jeg angrer mest på:

 

At jeg er kjempeforelska og ikke tør å si noen til jenta jeg liker selv om jeg har en liten anelse om at hun liker meg også. Er rett og slett for feig.

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- kjøpte Q-Tec kæbbis

- bruk av penger på unødvendige ting

- fikk ikke utnyttet mange andre folk ( :p )

 

At jeg er kjempeforelska og ikke tør å si noen til jenta jeg liker selv om jeg har en liten anelse om at hun liker meg også. Er rett og slett for feig.

Den er kjip. :(

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg droppa ei jente, hun er nu sammen med bestevenn min :(

 

flere:

-jeg var så lat og gadd ikke å trene så mye, kunne ha blitt god i fotball.. er nokså god

-jeg ble født

-gikk på allmen ifjor, skal gå på medier nu.. MEN ett år bortkast :(

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Når jeg var 6 år og hadde blitt bitt av en hund så var jeg på sykehuset osv.. men etterpå var jeg med de folka som eide hunden i en butikk også sa de: Nå kan du få HVA du vil i hele butikken.. Jeg valgte EN liten boks med smurfegodteri.. :hrm:

sånt er livet :thumbup:

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg ikke har gjort en bedre innsats med leksene de siste 7 årene. Jeg angrer på at jeg ikke har fulgt bedre med i mattetimene på skolen, og ikke gjort en innsats i faget. Jeg angrer på at jeg slutta på Tea-Kwon-Do, nå sitter jeg tilbake uten, og det var utrolig gøy( gikk der med pappa). Jeg angrer på at jeg ikke har gjort en større innsats med venner, og prøve å komme meg mer ut. Angrer på at jeg utnyttet den godsnille tysklæreren min, Ursula, som gjør at jeg så godt som må lære hele språket igjen. Angrer på at jeg sa til en jente at jeg liker henne, hun svarte ikke akkurat negativt, men jeg skjønte at det aldri kunne bli til noe, og at jeg bare skulle ha holdt kjeft. Angrer også på at jeg var så fordømt aggresiv som liten, og at det først var på ungdomsskolen jeg virkelig skerpet meg.

Lenke til kommentar
Angrer på at jeg ikke har gjort en bedre innsats med leksene de siste 7 årene. Jeg angrer på at jeg ikke har fulgt bedre med i mattetimene på skolen, og ikke gjort en innsats i faget. Jeg angrer på at jeg slutta på Tea-Kwon-Do, nå sitter jeg tilbake uten, og det var utrolig gøy( gikk der med pappa). Jeg angrer på at jeg ikke har gjort en større innsats med venner, og prøve å komme meg mer ut. Angrer på at jeg utnyttet den godsnille tysklæreren min, Ursula, som gjør at jeg så godt som må lære hele språket igjen. Angrer på at jeg sa til en jente at jeg liker henne, hun svarte ikke akkurat negativt, men jeg skjønte at det aldri kunne bli til noe, og at jeg bare skulle ha holdt kjeft. Angrer også på at jeg var så fordømt aggresiv som liten, og at det først var på ungdomsskolen jeg virkelig skerpet meg.

:o du minner meg på noen... ja meg :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...