Gå til innhold

Hva har du angret mest på her i livet?


Jan

Anbefalte innlegg

Det jeg angrer mest på er at jeg svek en god venn som jeg gikk på barneskolen sammen med. Han ikke var særlig populær blant de andre vennene mine så de krevde at jeg skulle slutte å være sammen med han.

Så jeg hørte på dem og begynte å mobbe han, når jeg tenker tilbake er det ganske trist fordi han var en sann venn :cry:

Jeg burde egentlig ha bedt disse "vennene" mine om å dra til helvete, men det gjorde jeg ikke.

 

Jeg har truffet den gamle vennen min flere ganger siden, men det blir liksom ikke det samme som det var før etter så lang tid med mobbing fra meg.

Jeg skulle gjerne vært venn med han, men jeg skammer meg egentlig så mye at jeg ikke klarer å møte han :cry:

I dag har jeg heller ikke hatt noen kontakt med de andre "vennene" mine på mange år

 

Resultatet er at jeg sitter igjen nesten uten venner fra den tiden :cry:

 

*Skamme meg* :(

Endret av Bluesky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

angrer på at jeg tok damen fra en av de beste vennene mine. Vi har ikke snakket sammen siden den gangen. Det er nå 6 år siden. Damen og jeg bor sammen og jeg regner med å være sammen med henne i maaaaaaaange år til.

Er ikke helt lett å forklare hva jeg tenker om det. Ville liksom ikke byttet ut henne med han nå, men skulle seff ønsket å ikke miste han den gangen, selv om vi helt sikkert har vokst helt fra hverandre. Jeg vil ha både i pose og sekk :p

 

Utenom det syntes jeg å angre over (en del) materielle ting er meningsløst. Jeg tror aldri jeg har angret på et kjøp jeg har gjort, fordi det blir så teit. Tenker heller at ok, nå brukte jeg 1000 spenn på ettellerannet som ikke var verdt det. So what? det var bare penger jeg mistet (denne gangen), og de kommer tilbake. Gidder heller ikke sitte å tenke på alt det andre jeg kunne kjøpt for de pengene, fordi det hadde bare blitt tull likevel

Lenke til kommentar
Anger mest på alt jeg ikke har gjordt!

Samme her..

  • Gorgoroth var i byen for ikke så lenge siden. Angrer sinnsykt på at jeg ikke dro.
  • Dimmu Borgir var i byen for ca. et år siden. Angrer sinnsykt på at jeg ikke dro.
  • Hadde god kontakt med en jente jeg liker godt for en stund siden, men jeg smidde ikke mens jernet var varmt, så der gikk den skuta...

Ting jeg angrer på å ha gjort:

  • Baksnakka en gutt i klassa på en fest, mens han sto bak meg. Det er en stund siden da, og nå er ve kjempegode venner.

Sikkert mye mer, men kommer ikke på det i farta..

 

Edit: Kom på en ting til.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
At jeg kjørte bilen til moren min i alkoholpåvirket tilstand, kræsjet, og totalvraket to biler.

Ja, hvordan gikk det igrunn?

Vi var tre i bilen, alle kom uskadd fra det. Det gjorde føreren av den andre bilen og. Fikk 5000,- i bot og mistet lappen i to år. Boten skal betales innen 5 år. Fikk også regress på 40.000 (måtte betale for den andre bilen), men takket være en snill person med høy stilling i vesta som ikke ville ødelegge livet til folk, slettet han den gjelden. Har dessuten ikke inntekt, så de mente det ikke var noe å hente fra meg.

 

 

 

Jeg er SJELEGLAD for at jeg slapp så billig fra det, både med tanke på personskader og økonomiske utgifter.

Lenke til kommentar
Det jeg angrer mest på er at jeg svek en god venn som jeg gikk på barneskolen sammen med. Han ikke var særlig populær blant de andre vennene mine så de krevde at jeg skulle slutte å være sammen med han.

Så jeg hørte på dem og begynte å mobbe han, når jeg tenker tilbake er det ganske trist fordi han var en sann venn :cry:

Jeg burde egentlig ha bedt disse "vennene" mine om å dra til helvete, men det gjorde jeg ikke.

 

Jeg har truffet den gamle vennen min flere ganger siden, men det blir liksom ikke det samme som det var før etter så lang tid med mobbing fra meg.

Jeg skulle gjerne vært venn med han, men jeg skammer meg egentlig så mye at jeg ikke klarer å møte han :cry:

I dag har jeg heller ikke hatt noen kontakt med de andre "vennene" mine på mange år

 

Resultatet er at jeg sitter igjen nesten uten venner fra den tiden :cry:

 

*Skamme meg* :(

Bluesky, du aner ikke hvor mye som kan gjøres ved å bare enkelt be om tilgivelse.

 

Det koster deg din stolthet, ja. Og det krever mot. Men tro meg, det er verd det. Og så slipper både du og vennen din å gå rundt og bære på det.

 

Jeg ble faktisk mobbet en del på ungdomsskolen. Og en av de jeg hadde båret nag til kom en dag opp til meg og lurte på om jeg kunne tilgi han. Det var en utrolig lettelse, selv om jeg allerede hadde bestemt meg for å tilgi/ikke mer bære nag.

 

Så om du ikke gjør det for din egen skyld, så gjør det for hans! Tro meg! :)

Lenke til kommentar
Det høres fælt ut, men venner kommer og går akkuratt som kjærester...

Folk vokser i fra hverandre og kan ha ENORME uenigheter. :(

Hm, det er ikke det at jeg angrer på at jeg og hun bestevenninnen vokste/vokser fra hverandre, men det er vennskapet til denne gutte-bestevennen min som jeg er litt redd for at jeg har ødelagt...

 

Hun jenta har ingen ting med saken å gjøre ;)

hnmm..hva har du gjort? Høres ut som du har gjort noe baaad :ermm:

Lenke til kommentar

Vel... jeg hadde seksuell aktivitet med en jente. For så å straks å drive med seksuell aktivitet med en ny jente. Og så så jeg de to jentene drive med seksuell aktivitet med hverandre...

 

 

Nei, tror nok jeg har sett litt for mye Lost.... ;)

 

Angrer på at jeg har gitt for lite juling til folk om har fortjent julng opp gjennom årene. Og at jeg stemte AP ved forrige valg.

 

Og så har det vært noen svik fra min side mot gode venner, men heldigvis hører det til sjeldenheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...