Gå til innhold

Hva har du angret mest på her i livet?


Jan

Anbefalte innlegg

Angrer på at foreldrene mine og jeg flyttet fra Rogalands perle, nemlig Forsand. (Vet ikke om jeg kan angre for mine foreldre da...)

 

+ at jeg angrer på at jeg ikke fulgte så veldig godt med i tysk timene for nå sliiiter jeg

Endret av hulder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrer på å hoppe fra 4.5 meter høyt stilas når jeg var rundt 10 år. Resultat = uten luft i omtrent halvt minutt og ikke lysten på å hoppe fra noe annet enn 1-meter i basseng. Nå er det da bedre, og diverse sprell fra 3-meter (høyeste her :p) skjer ofte ;)

Angrer på å ikke ha slått opp tidligere.

Angrer på å ikke ha spist bedre. Holder på å forbedre meg nå, tror jeg...

 

Er noe jeg misliker ved meg selv, men det går ikke akkurat an å angre på føler jeg. At jeg har ekstremt lite å snakke om med folk og at jeg (ihvertfall tidligere, har forbedret meg) bortimot aldri rakk opp hånda på skolen.

Lenke til kommentar

Det jeg angrer mest på er at jeg ikke dro rett hjem etter en eksursjon i Oslo med skolen 24 januar 1995. Pappa døde på kjøkkengulvet av et hjerteinfarkt, og hadde jeg vært hjemme da, kunne jeg kanskje ha gjort noe... det jeg angrer nest mest på er at jeg ikke besøkte moren min mer på sykehus og fortalte henne hvor mye hun betød for meg da hun lå for døden pga. kreft.

 

Den siste tiden de levde kunne jeg ha oppført meg mye bedre hjemme, men det er vel sånn ungdom oppfører seg i den alderen.

Lenke til kommentar
At jeg i det heletatt begynnte å spille data. Etter det har jeg blitt usosial, og fått større humørsvingninger.

ditto.

 

Har ikke vært utafor huset annet for å handle med foreldrene, skole eller hyttetur (som er kjedelig) og andre obligatoriske ting de siste 3 åra. Gleder meg over at world of warcraft kom, ikke over sånne ting at han og han fikk det osv. Driter vel i andre, har ikke sånne følelser. Karakterene går rett vest, har 43 poeng til jul i 10ende, nå det teller.

Fetteren min (25 år) døde for 12+ timer siden av kreft i hjernen, fikk ikke besøkt han :(

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...