Gå til innhold

hvorfor kritiserer dere folk fra Bærum?


MagnusW

Anbefalte innlegg

QUOTE 

Så dette gjør "dere" til bedre folk en den vanlig mann i gata?

 

På en måte.

 

vet ikke hva jeg skal si. I rest my case. Det er beviste om at holdningen din er like absurd som virkelighetsfjern.

 

Pappa har ihvertfall lært MEG alt det jeg kan om økonomi og businiess. Det er ikke det samme som å sy polske dunputer under armene.

 

festlig bemerkning: var den rettet mot meg? er nemlig 50% polsk.

Vet ikke om du er så nærtaken som det der skulle ha deg til, men ingen av ordene var myntet direkte på deg. Det var genrelt. Så det treffer meg like mye som deg teknisk sett.

Polsk andedun er det beste du får jo! Polakkene får nemlig lov til å ribbe dunet av endene mens de lever, og da blir det visst mykere. Ikke noe galt i polsk andedun!

 

Virkerlighetsfjern? Jeg?

kanskje :p

 

syns du drar holdningen om at vi er bedre for langt. Mitt samfunns og menneskesyn er fundamentalt i mot slik holdning ;)

satt på spissen: blir nesten som hitler og den ariske rase. (satt på spissen som sagt)

 

men skal innrømme at det er veldig gøy å ha penger når du har tjent dem selv, og i tilllegg ha viljestyrken til ikke å kaste dem bort.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde Dressmann noe flott til deg? Eller, Felleskjøpet har jo mange fine dresser å ha på når du sitter på traktoren.

Hmm.. kan ikke skjønne hvorfor folk kritiserer (les: ler seg fillete) av Bærums folk jeg. Jeg har ikke ledd så godt på lenge.

 

Nå vet jeg ikke hvor enhetlig gruppe Bærumsfolk er, men verdiene er tydeligvis i orden! Med rosa bandana og pappas hjelp skal de overta verden :p

Lenke til kommentar
Hadde Dressmann noe flott til deg? Eller, Felleskjøpet har jo mange fine dresser å ha på når du sitter på traktoren.

Hmm.. kan ikke skjønne hvorfor folk kritiserer (les: ler seg fillete) av Bærums folk jeg. Jeg har ikke ledd så godt på lenge.

 

Nå vet jeg ikke hvor enhetlig gruppe Bærumsfolk er, men verdiene er tydeligvis i orden! Med rosa bandana og pappas hjelp skal de overta verden :p

jeg motsetter meg slike kommentarer :p

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvor enhetlig gruppe Bærumsfolk er, men verdiene er tydeligvis i orden! Med rosa bandana og pappas hjelp skal de overta verden :p

Hah! De kan prøve å komme til Oppland.

Halve Oslo Vest er på Hafjell de neste ukene.

er ikke gitt at det bare er oslo vest som er der, men jeg syns synd på de som bor der om de er av holdningen "vi er bedre enn deg" :p

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvor enhetlig gruppe Bærumsfolk er, men verdiene er tydeligvis i orden! Med rosa bandana og pappas hjelp skal de overta verden :p

Hah! De kan prøve å komme til Oppland.

Halve Oslo Vest er på Hafjell de neste ukene.

er ikke gitt at det bare er oslo vest som er der, men jeg syns synd på de som bor der om de er av holdningen "vi er bedre enn deg" :p

Nei, men unnskyld meg, nesten alle her reiser til Norefejll eller Hafjell. Selv har vi hytte på Norefjell.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvor enhetlig gruppe Bærumsfolk er, men verdiene er tydeligvis i orden! Med rosa bandana og pappas hjelp skal de overta verden :p

Hah! De kan prøve å komme til Oppland.

Halve Oslo Vest er på Hafjell de neste ukene.

er ikke gitt at det bare er oslo vest som er der, men jeg syns synd på de som bor der om de er av holdningen "vi er bedre enn deg" :p

Nei, men unnskyld meg, nesten alle her reiser til Norefejll eller Hafjell. Selv har vi hytte på Norefjell.

var nå ikke ment helt seriøst da. Måtte bare legg det der for å være slem.

 

Har hytte på Ringerike.Passer egentlig for meg, da jeg stort sett misliker alt som har med ski eller skøyter å gjøre :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk kan synes de er bedre en andre. Tror kansje de vokser det av seg med alderen. Har vært i Bærum mange ganger, og kan ikke si at jeg er imponert. Har ingenting imot kles-stilen deres, og har aldri hørt det ute på gata at de synes de er bedre, men vis så burde de gjekkes ned et par hakk. har heller ingenting imot såkalt "bling" bare det er ekte og ikke jugel. Men vis de liker rosa bånd, la med like det. Vis alle mennesker skulle hvert like hadde verden blitt en kjedelig plass.. Men men.. min mening :)

 

Hilsen en fra Vestlandet.

Lenke til kommentar
At dere ikke skjønner at JoachimR skriver alt det her bare for å provosere... han spiller bare ultrablærete Bærumsgutt for å provosere. Skjerp dere folkens... ingen kan være slik... det er rett og slett tull. Bare ignorer tullet hans, så gir det seg av seg selv.

regnet med at det var for ille til å være sant, men er litt gøy å se hvor dumme folk kan være da :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...