Gå til innhold

hvordan håndtere en vanskelig damesituasjon..


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanskelig å forklare men liker henne jo fortsatt litt samtidig som jeg har sterk avsky....

Jepp, vet hva du mener. Sitter her med tidenes 50-50-følelse, menmen :roll:

 

Bra det endte slik for deg nå. Det er egentli en slik "slutt" jeg håper på også..

Lenke til kommentar
Vanskelig å forklare men liker henne jo fortsatt litt samtidig som jeg har sterk avsky....

Jepp, vet hva du mener. Sitter her med tidenes 50-50-følelse, menmen :roll:

 

Bra det endte slik for deg nå. Det er egentli en slik "slutt" jeg håper på også..

Ja det føltes litt deilig selv om jeg egentlig hadde lyst å komme og glemme allt og håpe ting ville endre seg og han andre karn bare ble skøvet vekk, så klarte jeg det som jeg vet er det beste. Utrolig tilfredstillende å kunne få henne til å sitte der og angre. men den typen tenker vel mest på seg selv så det var kanskje et slag i løse luften...

Lenke til kommentar
Hun unnskyldte seg i dag for å ha vært så usakelig og sa jeg kunne komme til henne i dag så kunne vi snakke og få tingene mine... Men jeg sa bare at en kamerat kom for å hente det senere i dag. Da begynnte hun å mase på at hun var så lei seg og ville snakke osv. Men jeg sa minst mulig sa bare nei... Endte med at hun begynnte å grine, og jeg la på...

 

åh...veldig bra gjort! Nå snur situasjonen seg, henne som må strebe etter deg, på en måte.

Lenke til kommentar

Siden dere nå har tatt kontakt; så lar du bare en venn gå dit, riktig det i mine øyne.

Den verste straffen er den som går over lengre tid. En kinaputt her, et skiftet passord der gjør ikke så mye, men den langvarige smerten vil svi mye hardere.

Hadde dere ikke snakket så ville jeg forøvrig ha anbefalt "Gi faen, hent det du eier og la hu leve det live hun vil" taktikken, ikke ense henne engang. Møter du henne 'tilfeldighvis' en god stund etterpå (særlig med ny dame eller no anna fint ;P) så skal jeg love deg at hun ikke vil være noe særlig høyere på pæra.

Uansett så er hun noe å samle på (not)

Ble mye repitisjon; ikke min skyld at jeg ikke sover på søppelet, men punktum finale fra meg iallefall.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Hun unnskyldte seg i dag for å ha vært så usakelig og sa jeg kunne komme til henne i dag så kunne vi snakke og få tingene mine... Men jeg sa bare at en kamerat kom for å hente det senere i dag. Da begynnte hun å mase på at hun var så lei seg og ville snakke osv. Men jeg sa minst mulig sa bare nei... Endte med at hun begynnte å grine, og jeg la på...

Fin måte å løse det på. La henne svi litt, og ikke ty til barnslige triks, da blir hennes dårlige samvittighet bare til sinne.

Lenke til kommentar

Ja var litt fornøyd i dag tidelig.. Men så måtte det selvfølgelig skje, Tankene samler seg litt... Savnet kommer som faen... Tankene om hvor fint vi hadde det, har aldri sett ei så pen og snill jente før :( Eneste jeg ønsket i satd var å få henne tilbake og glemme henne....

 

Så jeg ringte og ville snakke litt bare.. Hva er det ble jeg møtt med. så sa jeg at jeg bare ville snakke litt... det var ok. men svarene hennes var avisende og håpløse og fikk beskjed om å holde meg unna.. flere ganger sa hun "var det mer nå?" Hun var ikke sinnt eller noe bare helt is kald.. til slutt innså jeg at jeg bare tapte mer og mer på å snakke så jeg la på..

 

Og nå sitter jeg her da angrer på at jeg ringte og håper jeg kan skru tiden tilbake til fredag og be meg fri fra jobben i helgen som var...

 

Siter nå og vil se henne snakke osv men tør ikke ringe mer eller sende mld...

 

Er jo en fase det her hvor sinne(sjokkfase) blir til savn osv... Ønsker bare å glemme allt og fortsete med henne, men går ikke :cry:

Lenke til kommentar

Hater meg selv for at jeg krøp til korset tapte allt på det... Men vil bare ha henne tilbake, men har ikke en anelse om hvordan jeg skal klare det :cry: Noen som har noen tips/råd? Trenger det så sårt nå her jeg sitter alene og bare kan drømme om å få sove

 

Så jævla rart at en har så lyst på noe man ikke vil ha... Skjønner godt hvordan det er å slutte med røyk nå..

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

slapp av.. ta det med ro en liten stund.. du finner nok en som er bedre enn henne.. en du kan dele ting med igjen.. skjønner jo at det er vanskelig i begynnelsen, men det går over...

bare vent til den dagen du møter henne på gaten om en måned eller to, og hun kommer uten type.. skal love deg at hun ikke er høy i hatten da.. da har til og med du kanskje klart å møte noen andre.. Dèt kommer i allefall til å skje :)

Lenke til kommentar
joda er bare å komme over det... Men vil ikke komme over det på en måte... Hun var pen som en drøm og så kjempe snil og søt... Kjenner ikke igjen oppførselen hennes nå...

 

blir helt gal og desperat...

Akkurat der kjenner jeg meg igjen. Man blir gal og desperat som du sier, og man er sint på henne og savner henne. Mest sannsynilg er du spendt på om hun ringer hele tiden og at du kanskje er dum å tar opp røret igjen, kanskje du lurer på om hun reagerer annerledes eller angrer seg.

 

Alt dette holder deg i den fasen du er nå og du kommer ikke ut av den så lett.

Jeg løste problemet ved å lage en kontrakt hun måtte skrive under på (en kopi til hver). Der skrev jeg at vi ikke skulle ha kontakt på noen måte i 6 måneder. Vi skal ikke lese hva hverandre skriver og ikke sende brev eller ringe. Men hun kunne ringe hvis hun ville ha meg tilbake. Slik kommer du lettere over henne. Garantert! Jeg hadde det fint fra første uka etter kontrakten var skrevet.

 

Men da er det best hun aksepterer den da. Men hun gjorde det for meg. Så helvette begynner kanskje igjen den 24. mars for meg. Snart 6 måneder nå.

Lenke til kommentar
joda er bare å komme over det... Men vil ikke komme over det på en måte... Hun var pen som en drøm og så kjempe snil og søt...  Kjenner ikke igjen oppførselen hennes nå...

 

blir helt gal og desperat...

Sliter med noe av det samme.. Jeg har kjempemasse følelser som jeg sliter med å bli kvitt.. men når den andre personen ikke føler det på samme måte lenger, så må man nesten bare prøve å gi slipp og spare seg for å få hjertet knust flere ganger. Lettere sagt en gjort kanskje.. :(

 

Jeg har vært både gal og desperat selv. I ene øyeblikket er man kjempesint og forbanner hele personen, i neste er man klar for å gjøre alt for å personen tilbake. Det er bra du ikke sliter med depresjoner samtidig. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg bare har hatt lyst til å gjøre alt slutt pga jeg ikke ser noe mening med livet.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...