Gå til innhold

hvordan håndtere en vanskelig damesituasjon..


Bogan

Anbefalte innlegg

Ang det med kontrakt: For det første gidder hun ikke hun sier sikkert bare at hun aunsett ikke vil snakke. Desuten tar hun aldri kontakt alikevel. For det tredje Om det er en sånn avtale så vil jeg bare gå å håpe på at hun en dag vil ringe...

 

Det syke er at jeg egentlig ikke vil ha henne og... Men følelsene henger etter. Pluss sjalusien som gjør meg syk..

 

 

Det rare er at i det ene øyeblikket gir jeg faen og plutselig er jeg helt ødelagt...

 

Men ingen depresjoner men en litenhumørsvigning i ny og ne kommer....

 

Men den værste tanken av allt er ikke bruddet men at jeg ble bytta ut, at det er en annen der istede for meg.. :mad:

 

Akkurat det vet jeg ikke hvordan jeg skal håndtere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Knus trynet på fyren. Blind vold. Hun hater deg etterpå og du ender opp med å hate henne. Mye lettere å komme over henne da.

 

Du kan også sabotere diverse ting som hus, bil o.l.

Lenke til kommentar

Tingene er hentet...

 

Nei banker ikke han... Han er faktisk litt farlig, han er av typen uten nesebein... :thumbdown: Det er og en av grunnen til at det er så tungt.. at hun driver med noe sånnt... Jeg klarer nok å ta han er ikke det det dreier seg om er bare så lite koselig å få 10 stk på døra hjemme...

Lenke til kommentar
^Haha, worst advice ever.^

synes jeg faktisk ikke.

selvsagt litt teit men det ville vert fortjent etter oppførselen dems.

fikk så klart med meg at det var uaktuelt, men det ville mest sannsynligvis vert den løsningen jeg hadde benyttet meg av.

 

  skulle vel heller ha "banket" henne hvis du først skulle ha banket noen 

anyway, det er vel bare å bite i det sursøte eplet og gå videre? vet det kan være vanskelig. kjærringa høres ut som en psykopat 

 

ALLDRI slå kjærringer

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar
:nei: Skal inrømme at jeg har hatt lyst å banke ei dame en gang var eksen(ikke hun jeg snakker om nå, men forrige) min.. Hun satt bare og var sur frekk og allt var galt så krangla vi og hun slo meg flere ganger og kjørte kneet i balla mi så jeg datt sammen i fosterstilling... Hadde det ikke vært for lammelsen ved det kunne godt noe jeg ville angret på skjedd Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Kan man ikke si det slik at man ikke skal slå noen uten grunn?

 

Samme faen om det har innover eller utovertiss.

skal ikke slå uten grunn nei, men skal uansett ikke slå kjærringer (mener jeg) :)

 

Edit: sorry baut that, nok off topic :)

Er egentlig enig, men i noen ekstreme tilfeller er det greit. Zkedar har vel en historie om det, men nok om det.

Lenke til kommentar
Enig det en skal ikke slå damer! Det er feigt og stygt. Trengs vel ikke diskutere grunner til det.. forstår en det ikke vil en ikke forstå ved forklaring... Nok om den saken

det handler om ulike verdigrunnlag. tror dessuten at dersom du prøver å forklare det her, vil forklaringen være tynn :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg har aldri slått noen, men kan ikke se noen grunn til at jeg skulle forskjellsbehandlet gutter og jenter om jeg kom i en situasjon hvor jeg ville slått. Jeg er sikkert svakere enn de fleste jenter også, så det argumentet funker ikke ;)

vis du er svakere en de fleste jenter burde du i allefall ikke slå siden det da ender

med rundbank :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...