Gå til innhold

hvordan håndtere en vanskelig damesituasjon..


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JOda men er ikke så koselig å møte opp der hvis han typen er der osv...  Er ikke så farlig med tingene er ikke så mye noen filmer en bukse og noen t-skjorter ++

Mister, man lar ikke kvinnfolk stikke av med filmer.

Hehe sannt så sannt, men jeg får de nok, er vel bare umodent trass... Lager et skikkelig helvette om det viser seg at jeg virkelig ikke får de igjen...

 

Er andre ting jeg ikke får igjen som er værre...

Lenke til kommentar
JOda men er ikke så koselig å møte opp der hvis han typen er der osv...  Er ikke så farlig med tingene er ikke så mye noen filmer en bukse og noen t-skjorter ++

Mister, man lar ikke kvinnfolk stikke av med filmer.

Vel, om filmene som var igjen var LOTR-trilogien, et par Star Wars-filmer og en eller annen russisk tvilsom film, så ville jeg også gitt pokker. Det er grenser for hvilke lidelser man går gjennom for å hente disse søppelfilmene.

Lenke til kommentar
JOda men er ikke så koselig å møte opp der hvis han typen er der osv...  Er ikke så farlig med tingene er ikke så mye noen filmer en bukse og noen t-skjorter ++

Mister, man lar ikke kvinnfolk stikke av med filmer.

Hehe sannt så sannt, men jeg får de nok, er vel bare umodent trass... Lager et skikkelig helvette om det viser seg at jeg virkelig ikke får de igjen...

 

Er andre ting jeg ikke får igjen som er værre...

Ta igjen, stjel familiens post.

 

Best av alt, start med å rive i brevene, gå over til å rive og ta med halvparten, så stjeler du all posten i en uke, så til den store finale; stjel postkassen!

Lenke til kommentar

Joda, du har nok rett i det. Vi visste ikke at det var straffbart på den tiden, da. :D

 

Uansett, jeg har faktisk ingen lovlige, fungerende metoder på lager. Jeg stemmer dog for mitt eget forslag: Gå inn og ta ditt, uansett hva som måtte støte på deg i veien. Er familien der, så sier du bare: "Skal bare hente tingene mine, (evt.) ha meg unnskyldt."

Lenke til kommentar

Hent tinga dine og gå.

Dama er ikkje noko å samle på, har vore borti same type dame og det var berre dritten med ho i eit år (16-17 år den gongen)

 

Som ein trøst kan eg sei at eg sitt no med hus, god jobb og ei utruleg jente som samboer.

Mens ho problemdama no sitter med 3 unger (sist eg hørde noko om ho) ,forskjellige fedre, fekk første når ho var 18,5. Og kjem vel til å vere sosialklient for resten av livet.

 

 

OT:

Trudde det var berre gutter som tenkte med snabelen, men det byrja å sjå ut som jentene tenker berre med sin også, og DER snakker me begrensa tankekapasistet.

/OT

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Argh, kvinnfolk.

De tingene dine skal du bare se å hente, uansett hva familie, ny type eller dama de sier - ellers skal du gjøre det veldig klart at det smeller. Noen mennesker tror egentlig at de kan gjøre akkurat hva de vil når som helst uten hensyn til andre i det hele tatt. Og at denne "nye fyren" greide å true deg med juling over sms betyr bare en ting - og det er at han antagelig løper andre veien når du kommer for å hente det som er ditt.

 

Legg deg for guds skyld ikke flat, og hev deg over sånne tåpelige ting. Jeg har erfaringer med noe av det samme, og har reagert tåpelig hver gang (underlegent og langflatt), men det har jeg bestemt meg for aldri skal skje igjen. neste gang jeg blir urettferdig såret av ei jente, så er det ikke meg det skal gå utover.

 

Overse henne, hent tingene og eventuelt kikk han "truende" karen i øya og fres til han klynker som den underutviklede valpen han er og legger seg i kurven under kjøkkenbenken sin. Etter hva du har sagt her, så er det ikke du som er den tapende part.

 

Fremgangsmåten er:

1: Ta på sko, jakke og godt humør!

2: Ta bilen eller beina fatt og ta strake veien ned til jenta.

3: Kremt 4 ganger og rett på sveisen mens du tusler opp til døra.

4: Bank hardt på 5 ganger, eller ring på 6 ganger - fort.

5: Vent spent.

6: Kvinnfolket åpner opp, og du sier: "Hei, ta og få tinga mine ut hit nå!"

7: Bruk de neste 10sekundene på å nyte den lamslåtte reaksjonen til jenta.

8: Vent nye 30sek på at hun stresser huset rundt for å finne dritten din.

9: Få tingene, kikk dumt og nedlatende på henne - then walk away - not caring.

10: Føl deg bedre - og VOKSEN!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Du må sikkert i det ganske ille nå. Det er følelser jeg ikke under deg. Tar tid å komme over dette siden du var så glad i henne.

 

Hvis folk tror det er lett å være mann så tar de grådig feil, siden vi må hanskes med Kvinnfolka og ikke omvendt.

 

Mitt forslag er at du tar med/sender et brev, som kontrakt om at dere ikke skal ta kontakt igjen på en lang perriode som du bestemmer. Det er en fin måte å komme over jenter på, av erfaring. Da forventer du ikke at hun ringer, og du vet at du ikke kan ringe.

 

Hvis du skal hente klærne, så ringer du forreldrene hennes, eller tar med deg en politiman på døra hvis du kjenner noen. Hvis du kommer på døra hos henne og du blir avvist, så vil du synke enda lavere.

 

En ting er helt sikkert. Hennes oppførsel sier litt om at hun absolutt ikke er noe for deg. Eller noen. Jeg har opplevd det samme.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Hun unnskyldte seg i dag for å ha vært så usakelig og sa jeg kunne komme til henne i dag så kunne vi snakke og få tingene mine... Men jeg sa bare at en kamerat kom for å hente det senere i dag. Da begynnte hun å mase på at hun var så lei seg og ville snakke osv. Men jeg sa minst mulig sa bare nei... Endte med at hun begynnte å grine, og jeg la på...

 

Hadde aldri trodd jeg skulle klare å stoppe der på den måten. For jeg vet at vi ikke kunne være venner nå som hun traff han osv.. allt ville bare blitt tull pga det som skjedde osv...

 

I sinne i går skulle jeg bytte pass på hennes msn.. Dum som hun er så hadde hun navnet sitt som pass... Men idet jeg skrev inn nytt innså jeg hvor barnslig det var og at jeg faktisk ikke klarer gjøre henne noe vondt...

 

Vanskelig å forklare men liker henne jo fortsatt litt samtidig som jeg har sterk avsky....

 

Men får hvertfall igjen tingene mine... Og fikk faktisk gjort henne lei seg ved å ikke la henne få unnskylde seg og prøve å gjøre ting godt igjen... Så er fornøyd med det... Kjipe er følelsen av å ha mistet, og det en jobbet lenge for som var så bra slo ut helt i andre enden :cry:

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...