Gå til innhold

hvordan håndtere en vanskelig damesituasjon..


Bogan

Anbefalte innlegg

Ei jente jeg har holdt på med noen måneder nå og blitt kjempe forelsket i(vi var ikke sammen men så og si) Stakk brått av med en type i helgen... Fikk vite det nå og det resulterte i en mindre hyggelig samtale..

 

Samtalen begynnte med at jeg ringte opp for å få det jeg hadde hørt bekreftet. Da ble hun litt sur og sa jeg ikke hadde noe med det.. Jeg begynnte å forklare at jeg faktisk hadde det. da sa hun at vi ikke kom til å treffes mer og at jeg skulle holde meg unna.. Så utviklet krangelen seg... Da jeg spurte om jeg kunne komme å hente tingene mine sa hun at det kunne jeg glemme! Jeg la ut dritt om han nye typen og fortalte hvor taper han var(noe han er). Fikk bare sms etterpå at han skulle banke meg....

 

Jeg begynner virkelig å lure på det mentale aldersnivået her :ermm:

 

Men uansett, hva gjør jeg etter et sånnt sjokk? har ikke gått opp for meg ennå... Likte virkelig den jenta men sidene hun viste nå fikk meg bare til å ike ville ta i henne med ildtang en gang.... Maken til ulv i fåreklær! Men uansett det svir når noe sånnt skjer.. noe jævelig uansett hvordan un viser seg å være så visste jeg ikke det.....

 

 

det som er jævelig er at eksen var utro og eter bruddet der som var tungt traff jeg endelig hun nye her så skjer faen meg nesten noe av det samme :cry:

 

Skjønner ikke hva det er med meg, og hvordan jeg klarer finne sånne..

 

uasnett hva skal jeg gjøre nå? legger meg IKKE flat. ang julingen jeg skal få, så får han bare prøve seg det er ubetydelig... Det første jeg har lyst til nå er å gjøre noe drit mot henne ta igjen... er jo helt utolig at jeg ikke får tingene mine en gang...

 

 

Blir utrolig skremt av nivået på dette, og ikke minst at jeg blir "dratt ned" på det nivået. Håper på gode råd her da det er en ganske vanskelig situasjon... Til info: jeg er 21 hun 18(viser seg å være 13mentalt) Det hele gjør meg drit flau. tør knapt fortelle vennene mine om noe så barnslig....

Endret av Bogan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg la ut dritt om han nye typen og fortalte hvor taper han var

 

Det første jeg har lyst til nå er å gjøre noe drit mot henne ta igjen

 

Jeg begynner virkelig å lure på det mentale aldersnivået her

 

 

:roll:

 

Finn deg en ny jente du ;)

 

Virker ikke som om hun er noe for deg, og så det er egentlig bare å glemme henne (etter at du har fått igjen tingene dine så klart)

Endret av Volcov
Lenke til kommentar

JOda men er ikke så koselig å møte opp der hvis han typen er der osv... Er ikke så farlig med tingene er ikke så mye noen filmer en bukse og noen t-skjorter ++

Men jeg SKAl ha det av prinsipp!

 

har ikke fnugg av kjærlighetssorg eller noe.. Er mer forbanna og skuffet trist og faktisk drit flau over det hele

 

 

edit:fnygg=fnugg

Endret av Bogan
Lenke til kommentar

Uff, kjip situasjon du har kommet oppi. Ingenting svir mer enn problemer med jenter.

 

Skriv en lang mail/brev til henne og be henne forklare seg. Kom med ting du lurer på og forklar ditt synspunkt på en saklig måte. Når du har gjort dette finner du forhåpentligvis litt mer ut av hva du skal gjøre.

Lenke til kommentar

Altså det med bank driter jeg i uansett hvor mange han kommer med for å banke meg så skal jeg sørge for at han får en solid nok retur til at nesen knekkes... Da får jeg heller få bank selv om det skal være så barnslig og feigt... Han vinner jo "allt" av æret ved å true med juling... :nei:

 

 

Får nok tingene mine... er ikke det jeg tenker mest på... Det værste er bitterheten og skuffelsen... Og det ydmykelsen ved å bli dratt inn i noe slikt... Uansett må en jo komme over det og det er vanskelig og tar tid selv om jeg har null respekt for henne nå...

Lenke til kommentar
Uff, kjip situasjon du har kommet oppi. Ingenting svir mer enn problemer med jenter.

 

Skriv en lang mail/brev til henne og be henne forklare seg. Kom med ting du lurer på og forklar ditt synspunkt på en saklig måte. Når du har gjort dette finner du forhåpentligvis litt mer ut av hva du skal gjøre.

Prøvde rolig ringe opp igjen for å snakke ut litt senere men fikk bare en kald avvisende tone... Hører jo med til historien at jeg var ganske slem selv da hun satt i gang.. men skulle bare mangle spør du meg...

 

Men ser ikke poeng med å forklare henne noe eller få svar på noe... Vil bare glemme. Vil ikke se henne igjen... Vet bare ikke hvordan jeg skal glemme

Lenke til kommentar
Stikkord:

 

REVENGE!

 

Got it? Ta igjen, på en eller annen måte, så hun angrer til fanden, nærmest. :p

Hehe Tenker på det selv. Vet bare ikke hvordan... Tenker og på at det faktisk er utrolig barnslig og umodent å hevne seg på noe sånnt. Men på en annen side, så er det slik hun vil ha det så er det slik hun skal få det :whistle:

 

Men hvordan hevne seg? Rengner med hevnbehovet bare er en sjokkreaksjon, men det vil tiden vise...

Lenke til kommentar

Utrolig barnslig av henne å bare vende om på den måten der, i hvertfall. Det vitner om en person som ikke har orden på følelsene sine, en person som ikke er voksen nok til å holde på det hun har. Jenter er som oftest sånn.

 

Du tror de er modne, men plutselig, som lyn fra krystallklar himmel, snur de tvert om og oppfører seg som pre-pubertale demoner.

Lenke til kommentar
Jeg stemmer for "jeg skal hente tingene mine".

 

Gir han deg bank slår du igjen og anmelder. :p

Frykter ikke bank, om han gjør det gjør han det nok ikke alene, er ofte sånn med den typen.. Men uansett om "slaget" er tapt om han skal ta meg vil jeg slå han til jeg fysisk ikke klarer mer... Hvoran det går med meg er det samme litt julig tåler mann.. Jeg er ferdig med det der gi bank og ære sakene... Noe han tydligvis ikke er men føler han det gir ære å banke meg med eller uten en gjeng så be my guest.

Lenke til kommentar
Utrolig barnslig av henne å bare vende om på den måten der, i hvertfall. Det vitner om en person som ikke har orden på følelsene sine, en person som ikke er voksen nok til å holde på det hun har. Jenter er som oftest sånn.

 

Du tror de er modne, men plutselig, som lyn fra krystallklar himmel, snur de tvert om og oppfører seg som pre-pubertale demoner.

Er så helt riktig det du sier der. Det at jentebne er mer modne en gutter er en myte.

 

Det som skjer er at de etter puberteten tor de er så sinsykt voksne.. så blir de 18 år og tror de er 30. Men som Jens August sa "løper du for fort frem så snubler du" Og nettop det gjør de. de faller tilbake til mentalt fjortis nivå...

 

Jenter er etter min mening fjortisser innerst inne lenge etter 14-15årsalderen, de bare viser det ikke så godt

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare dra å hente tingene dine og gå derifra med hodet hevet? Hev deg over henne. Lettere sagt enn gjort, men det ville nå jeg ha prøvd på. Du får kanskje ikke mettet revansjelysten, men hva godt kommer egentli ut av om du tar revansj?

 

Jeg er ikke i samme situasjon, men ikke så allt for langt unna heller, så jeg vet hvor umulig det kan virke...

Lenke til kommentar

Ja det er ganske vanskelig... Komme busende inn der kanskje er han der.. familien er der osv...

 

Tror hun gir meg tingene var nok bare noe hun sa for å være slem...

 

samme det tingene får jeg, men det jeg trodde jeg sklle få får jeg aldri :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...