Gå til innhold

hvordan håndtere en vanskelig damesituasjon..


Bogan

Anbefalte innlegg

Å *vips* så var jeg i en sårende situasjon selv igjen!

 

Faen ta altså ....  :no:

Uff ikke bra det der... Mange som har det sånn :( Hva har nå skjedd?

 

 

Klarte å ikke ta kontakt whoho jeg er sterk :w00t:

Nei mange her inne som kjenner meg, og dermed hun jeg er sammen med. Så kan ikke legge ut om det her dessverre. Men jeg kan iallefall si jeg har rimelig vondt i magen nå - igjen. Men men, skal se om det ikke er mulig å få ordnet det igjen. Hvis ikke blir det brått slutt, for dette orker jeg ikke en gang til. Etter et par ganger med sånt så kjenner man fort igjen tendensene, og blir defansiv.

 

*wish me luck*

Vel allt ordner seg selv om en ikke ser det... Er jo det værste som kan skje..

Ordner det seg ikke med dama så ordner de seg senere... Er bare helt jævleig å komme frem ti ltidspkt da en kommer over det...

 

Eneste som hjelper er å finne klart ut: er det slutt, er allt håp ute. Her må en ikke tenke naivt.

 

Da en finner ut det er slut må en bare aktivisere seg, og snakke ut snakke om det hele tiden med gode venner..

 

IKKE snakke med eksen!

 

Og bare ta tiden til hjelp... Finnes ingen annen måte dessverre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bogan: Jeg vet nøyaktig hvordan det føles, og min erfaring er at sånne saker tar tid å komme over.

Har du gode venner? Besøk de, og prat med de, finn på ting.

Eksen var utro med sjefen sin, og jeg klarte vel ikke å snakke med henne på nærmere 7 år. Jeg tok kontakt først her om dagen via sms da bestemoren hennes døde.

Du ble sikkert ikke noe klokere av dette, men hvis jeg kan hjelpe deg på noen måte, så er jeg bare en melding unna...

Du klarer å komme over dette her :thumbup:

Takk takk. Ting går fakisk fortere over enn jeg trodde... Prøver å heve meg over det og det hjelper. Å ikke ha kontakt er tungt men det gjør meg en stor tjeneste ved at jeg hbver dag som går får det på avstand..

 

Er skikkelig digg å merke at det for hver dag går bedre! selvfølgelig kan man ikke bare slå i hjel følelsene. De må dø ut selv og det viktigste er å ikke gi de "næring"

Lenke til kommentar
Tingene er hentet...

 

Nei banker ikke han... Han er faktisk litt farlig, han er av typen uten nesebein... :thumbdown: Det er og en av grunnen til at det er så tungt.. at hun driver med noe sånnt... Jeg klarer nok å ta han er ikke det det dreier seg om er bare så lite koselig å få 10 stk på døra hjemme...

Hun er ikke truet til noe hun ikke vil da. Siden de er så farlige??

 

Mulig jeg er helt på jorde men.. jeg vet ikke

Lenke til kommentar
Tingene er hentet...

 

Nei banker ikke han... Han er faktisk litt farlig, han er av typen uten nesebein... :thumbdown:  Det er og en av grunnen til at det er så tungt.. at hun driver med noe sånnt...  Jeg klarer nok å ta han er ikke det det dreier seg om er bare så lite koselig å få 10 stk på døra hjemme...

Hun er ikke truet til noe hun ikke vil da. Siden de er så farlige??

 

Mulig jeg er helt på jorde men.. jeg vet ikke

Nei tror ikke det... Hun er bare dum tror jeg... Hadde hun vært det hadde hun sagt det! For da hadde jeg banka driten ut av han...

Lenke til kommentar

Prat med henne om ti år når hun sitter med 5 lausunger, gjeld opp til øra og venter på plass på et avrusningshjem. Legg ut om din stabile økonomi og dine flotte velskapte barn, og deres sunne intresser. Spør hvordan det går med typen(e) hennes og si medfølende "Så trist!" når hun sier at alt har gått på ræva.

 

Fikk et bilde på mobilen av en ex jeg hadde som sutta på kølla til en, bildet gikk bygda rundt, og for å være ærlig så er det lenge siden jeg har ledd så mye :p

Lenke til kommentar
Prat med henne om ti år når hun sitter med 5 lausunger, gjeld opp til øra og venter på plass på et avrusningshjem. Legg ut om din stabile økonomi og dine flotte velskapte barn, og deres sunne intresser. Spør hvordan det går med typen(e) hennes og si medfølende "Så trist!" når hun sier at alt har gått på ræva.

 

Fikk et bilde på mobilen av en ex jeg hadde som sutta på kølla til en, bildet gikk bygda rundt, og for å være ærlig så er det lenge siden jeg har ledd så mye :p

Hehe :thumbup: har noen sex bilder av oss hehe du satt meg på onde tanker der :cool:

Lenke til kommentar
Prat med henne om ti år når hun sitter med 5 lausunger, gjeld opp til øra og venter på plass på et avrusningshjem. Legg ut om din stabile økonomi og dine flotte velskapte barn, og deres sunne intresser. Spør hvordan det går med typen(e) hennes og si medfølende "Så trist!" når hun sier at alt har gått på ræva.

 

Fikk et bilde på mobilen av en ex jeg hadde som sutta på kølla til en, bildet gikk bygda rundt, og for å være ærlig så er det lenge siden jeg har ledd så mye :p

Hehe :thumbup: har noen sex bilder av oss hehe du satt meg på onde tanker der :cool:

Nei, nei, nei. Så dypt tror jeg ikke du vil synke. :no:

Lenke til kommentar
Prat med henne om ti år når hun sitter med 5 lausunger, gjeld opp til øra og venter på plass på et avrusningshjem. Legg ut om din stabile økonomi og dine flotte velskapte barn, og deres sunne intresser. Spør hvordan det går med typen(e) hennes og si medfølende "Så trist!" når hun sier at alt har gått på ræva.

 

Fikk et bilde på mobilen av en ex jeg hadde som sutta på kølla til en, bildet gikk bygda rundt, og for å være ærlig så er det lenge siden jeg har ledd så mye :p

Hehe :thumbup: har noen sex bilder av oss hehe du satt meg på onde tanker der :cool:

Nei, nei, nei. Så dypt tror jeg ikke du vil synke. :no:

Neida vil aldri gjøre det. :)

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det er du heldig, du slapp unna en jente du egentlig ikke ville ende opp med (du så hvordan hun virkelig var) og alt du måtte betale var noen filmer og noen klær.

 

Mitt råd: 1. brenn alle broer, slett hun fra msn, mobil og alt slikt.

 

2. ikke vær alene og tenk på henne eller hvordan det kunne blitt, stikk heller ut med vennene dine og finn på noe gøy, om en stund vil du finne noen som er mye bedre for deg og oppfører seg mer voksen.

 

3. Glem alt som heter vold, det vil ikke gjøre noenting bedre. Hvis han "tøffe" typen til x'n din skulle være så dum at han slår til deg så forsvar deg men anmeld han etterpå og sørg for at han får en heftig bot og smekk på pukkelen. Det dummeste jeg vet er menn som skal banke alle som ser på damen og løse alle problemer med vold.

 

4. ikke fall for fristelsen til å ringe/kontakte henne under noen omstendigheter (fylla, ensomhet etc.), ring heller en kompis eller finn på noe annet å okkupere tankene din med.

 

5. husk på at det er hun som har gjort urett mot deg, ikke føl at det er din feil fordi det ble slutt/at hun fant en annen, ikke synk til hennes nivå men oppfør deg som en voksen.

 

6. ha en fin helg

:thumbup:

Lenke til kommentar

Takker alle for tips her :)

 

Har hatt null kontakt siden mandag tingene er hentet.

 

Enese dumme var at jeg ringte henne i natt men var på fylla og ringe for å spørre om hun kunne hente oss.. Men heldigvis tok hun ikke tlf..

 

Uansett jeg er så å si over henne men savner jo litt da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...