Gå til innhold

hva er det styggeste ordet du kan si til noen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fisk!

 

Neida, jeg blir hele tiden kalt "sær"(noe jeg faktisk er). Jeg bryr meg ikke en dritt om det, med mindre det kommer på en negativ måte fra noen jeg bryr meg om hva mener.

 

Edit: personlig syns jeg "terrengpulte fjellgeit" er en flott en.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Det finnes ikke no styggere ord enn sannheten :angry:

Ganske enig i dette. Spesielt hvis personen som blir snakka til vet det selv (fordi andre personer har sagt det før). Peke på svakhetene osv. ... :p

 

Kommer ikke på noe annet som jeg hadde brydd meg om.

Sant. Man blir ikke såret hvis ikke er delvis enig selv. Man sier ikke til en som er tjukk (eller tror han er tjukk) at han er det , samtidig som man fint kan si til en som ikke er tjukk at han er tjukk. Hvis man virkelig skal såre noen, må man peke på noe de er klar over selv. Å kalle en som er usikker på egen seksualitet for jævla homo, svir sikkert ekstra.

Endret av Jethrotulling
Lenke til kommentar
Hvorfor er neger et stygt ord?

Fordi mange synes det er rasistisk.

kommeR ikke uttrykket neger fra det latinske ordet negro som betyr fargen svart. sånt sett synes ikke jeg neger eR et stygt ord. Men eR enig i at uttrykket neger har fått et mer og meR rasistisk budskap.

 

jeg likeR ikke når folk kalleR meg for poteT, "potet" har ikke noe med min hudfarge å gjøre annet enn at en potet eR hvit og stygg. da mener jo disse personene at alle hvite eR stygge...og det at min rase blir betraktet som stygge synes jeg eR gjør meR vondt enn å bare bli kalt "hvit'ing" fordi jeg eR hvit.

 

en annen ting er for eksempel å bli kalt for "herpestryne", herpes er bare et latinsk ord for et sår. så sånt sett så har alle mennesker herpes da herpes bare betyr et sår som kan være hvor som helst på kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...