Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Bill: Det er en slik jeg tenker på. Har fått en i Danmark til å lage mine, med noen spesielle celler. Jeg husker ikke om det er NiMh eller NiCd som har hukommelse, men de pakkene jeg har kicker ihvertfall ass.

Ah, det der så ikke dumt ut. Kunne kanskje gjort det på min M16 også, hvis jeg oppgraderer gearboxen og batteriet til 12v. Bare den ikke blir for framtung. :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med WELL L96 fra Airsplat.com?

 

Sitter og tenker på den rifla nå. Ikke fordi den er noe spesielt mye kraftigere en andre, den bare ser så utrolig fin ut :love:

 

Om jeg kjøper den, vil høyst sannsynlig 3-4 andre kompiser kjøpe samme våpen samt. Ghille suits! Må være utrolig morsomt!

 

 

Anyway, er ny innen airsoft! Så jeg vil gjerne vite om noen har erfaringer med Well L96 / Airsplat.com (frakt og slikt)

Lenke til kommentar

Hvis man ikke spiller så mange, så kan det ende opp som gjemsel har jeg erfart. Spiller av og til litt med broderen og naboen, og da blir det mye gjemming, og lite action. Spilte 1 mot 1 mot naboen en gang i skogen, og da satt jeg over 45 minutter på samme plassen mens jeg fulgte med på motstanderen. Hadde bare pistol da, men jeg traff heldigvis.

Med andre ord; er alle veldig bestemt på å ikke bli tatt, så kan det ende opp som gjemsel, kanskje spesielt så hvis alle bruker ghillie.

Lenke til kommentar

Yes, he can!

 

Jeg(ikke mit gevær dog, da jeg ikke spiller for tiden) har et litte problem med en børse her. Ja, jeg vett våpen oppsettet er litt rart men.

Jeg tok å installerte Full Tune up kit fra Systema (M130) i en Sportline fra CA. Problemet er bare at når den prøver å trekke opp fjæra, klarer den det ikke helt, kommer nesten helt bak. Noen som har noen ideer om hva som kan være galt? Har prøvt å shime flere ganger også.

Endret av CissaM
Lenke til kommentar

Hei, er helt ny på airsoft osv, men husker jeg droola på diverse når jeg var 16.. Og nå som alder ikke er en hindring så tenkte jeg; might aswell try it?

 

Uansett, par google søk og jeg kom opp med denne:

.. Jeg er keen på en pistol med silencer, helst en som faktisk virker. (Slik som Tokyo Marui Socom Mk23) afaik, fikk det inntrykket fra ett par youtube videor iallefall.

 

Er den gass? Er den noe tess? what? where and when? Bør jeg ha gass, el?

 

Nei, litt hyper her i mørket. Har dere noe og anbefale innenfor mine ønsker?

 

Prøvde og søke i tråden, men 500 sider så det ble bare rot.

 

Uansett, takker for alle svar som kommer inn. :)

 

PS: Ang. vedlikehold på beistet, om det er gas, fjer (?) eller elektrisk, så trenger jeg noen tips på den kanten også.

 

Edit: http://walhalla.no/product_info.php?cPath=...717ad69a1e681e4 , er det den samme som linket over i youtube klippet? Er den noe bra? Hadde vært praktisk, i og med at jeg bor i Trondheim og jeg kan stikke nedover og kjøpe så jeg slipper styret med og kjøpe online. (Har ikke noe problemer med og kjøpe online, men jeg kjøper gjerne fysisk i butikken om det er ett alternativ)

Endret av Fhs
Lenke til kommentar

Har kun sett bilder av Umarex/CA sin i tyske nettbutikker.

Må si merkene på den ikke var serlig pene, veldig stor H&K logo bare for å understreke det at det var lisens på den liksom.

 

 

Ville heller gått for en av SRC sine nye om jeg skulle hatt en, eller en VFC med fullstendig byttet innmat.

SRC har en versjon med 16" ytterløp også, akkurat som den nye Norske :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...