Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Det var UMP-style kolbe jeg mente. Men du kan jo ha batteriet i forskjeftet hvis det er plass, en må bare gjøre batteriet mindre synlig med svart teip eller lignende.

 

Hvordan hadde tenkt å feste batteriet i reimen?

 

Apropo eksternt batteri, hvis jeg noen gang oppgraderer min M16, så må jeg antakelig ha ett eksternt batteri på oppimot 12volt. Kan ha det i en vest eller bare i lommen.

 

Det finnes reimer som har innebygd ledning og batterilomme. Ikke helt perfekt, men det funker om man ikke trenger å bytte våpen så ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørtes lite praktisk ut med det tunge batteriet som henger og slenger slik. Om jeg hadde måtte bruke eksternt batteri så ville jeg heller hatt batteriet på meg, og en ledning som går langs armen, eventuelt inni jakken/genseren.

 

Det burde kanskje jeg tenke på og. Men hvor skal man koble ledningen til selve geværet?

Lenke til kommentar

Gjennom kolben en plass, men selvsagt ikke der du hviler våpenet på skulderen for da kommer ledningen i klem. Jeg ville kanskje latt ledningen stikke ut på undersiden av kolben, eller på høyre/venstre side, avhengig om du er skeivhendt eller ikke. Hvis du skal la ledningen stikke ut på siden, så burde du kanskje velge høyre siden hvis du er skeivhendt slik at du delvis skuler ledningen. Også bør du ha skikkelige kontakter både ved batteriet, og ved våpenet.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Deans/Deans Ultra og Traxxas High Current Connectors er vist kontakter som skal gi minimal motstand, men jeg aner ikke hvor lett det er å dra de ifra hverandre. Ville vært bra kjipt om strømmen datt ut mitt i kampens hete. :p

 

http://elefun.no/elefun4/aspx/produkter.as...ategoriID=10000

 

http://elefun.no/elefun4/aspx/produkter.as...ategoriID=10000

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Eksternt batteri er vel knapt nødvendig før du opgraderer gearboxen, så da kan vel likegodt vente til du skal kjøpe ny. I mellomtiden kan du kjøpe ett ekstra batteri eller to.

 

Jeg har ekstern batteri uansett, grunnet høy kapasitet. :)

 

Jeg ville satt på UMP-style folding stock selv. Batteri kan man ha i PEQ eller i slingen. :)

 

Aldri trodd jeg skulle høre deg si det :p

 

I know. Weird, innit?

 

 

Jeg tenker at jeg kjøper en G&P M4RAS som primary og likesågodt bruker delene fra den nåværende M4en til å bygge sniperen. Da har jeg allerede TALON-forskjeftet og en receiver. Da slipper jeg å blåse fullt så mye penger på en gang. :)

Lenke til kommentar
Eksternt batteri er vel knapt nødvendig før du opgraderer gearboxen, så da kan vel likegodt vente til du skal kjøpe ny. I mellomtiden kan du kjøpe ett ekstra batteri eller to.

 

Jeg har ekstern batteri uansett, grunnet høy kapasitet. :)

Hvordan gjør du dette? PEQ?

 

Selv vil jeg nok vente med kjøp av airsoft til dollarkursen faller litt igjen. Fant ut den HKen som du linket til med diverse utstyr ville koste over 4200,- nå, men bare 3500,- om dollarkursen hadde ligget på 5.50,- slik den gjorde tidligere en stund.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Hvordan gjør du dette? PEQ?

 

Selv vil jeg nok vente med kjøp av airsoft til dollarkursen faller litt igjen. Fant ut den HKen som du linket til med diverse utstyr ville koste over 4200,- nå, men bare 3500,- om dollarkursen hadde ligget på 5.50,- slik den gjorde tidligere en stund.

 

Har batteritaske festet i kolben nå, men det er provisorisk. Hele den første airsoften min er omtrent provisorisk, da jeg kjøper ny M4 RAS som primary, og bruker receiveren, motoren og TALON-skjeftet på M4en jeg har nå til å bygge den nye sniperen jeg også skal ha. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...