Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo, i går fikk jeg min CA M15A4 Sportline i posten fra Wasteland, men den funker ikke:( Jeg ladet den i ca 1t, stappa det inn i Aeg og testa. Det kom bare en slags lyd, sånn lyd som kommer når man skyter full auto, så prøvde jeg på full auto, funka heller ikke. Er vell meninga at den lyden skal komme mange ganger etter hverandre når man bruker full auto, men den lyden kom bare en gang akuratt som på semi. Skal ikke den lyden komme hele tiden når man holder avtrekkern inne da. Etter det tok jeg avladeren og tappa batteriet for strøm, lada det i nesten 2 timer(Står max 2 timer på Wasteland) Akuratt det samme, ingen kuler som kommer ut av løpet, er helt sikker på at jeg har satt i batteriet riktig osv. Håper det kan fikses, er utrolig skjipt å få den i posten for så å åpne den og finne ut at den ikke funker:( Setter pris på all hjelp. 2 av vennene mine har også kjøpt den. Dem har ikke hatt noen problemer dems funker drit bra.

Lenke til kommentar
www.ebay.com har jo et greit utvalg. Ellers har du butikker som www.opsgear.com som selger forholdsvis billige BDUer.

 

@Bill: Det er en slik jeg tenker på. Har fått en i Danmark til å lage mine, med noen spesielle celler. Jeg husker ikke om det er NiMh eller NiCd som har hukommelse, men de pakkene jeg har kicker ihvertfall ass.

Helvette så billig det var da. Er det trygt å handle fra Redwolf, betaler man med Visa, hvor mye koster frakta?

Regna det ut totalt så blir det 316kr. Hvis jeg skulle ha bestillt derfra, vet du om noe annet stesj jeg kunne bestillt?

Fks rødpunkt osv?

Lenke til kommentar

Redwolf.com, wgcshop.com og uncompany.com er alle tre trygge sjapper. I tillegg har du billigere sider som www.rsov.com og www.gunnerairsoft.com.

Du kan selv velge om du vil betale med VISA eller Paypal, begge funker like bra.

 

På Redwolf kan du finne ut hvor mye frakta blir, hvis du følger utsjekkingen til det står "place order" eller no, så står hva frakte blir.

Så kan du finne ut hvor mye det blir i NOK på www.xe.com f.eks, og ganger summen i NOK med 1.25.

Da får du sirka den prisen det vil koste deg, med alle utgifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...