Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Grunnen til at KSC'en er så tung er at det er heavy versjon, med blylodd i sjeftet(tror jeg, da :tease: ).

 

TM er alment kjent blant 'softere som det merket som er mest kvalitetsrettet, kun slått av WA. En TM vil nesten garantert var mye lenger en en KSC, samt at TM har et mer stabilt gassystem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den er noe kortere, men ikke noe man tenker over når man har den i hånda,

husk at beretta har fått ufortjent mye oppmerksom het pga. filmer, det er egentlig ikke er veldig bra våpen, men det var billigere en mye annet og ble derfor valgt som våpen for usa, da de var på denne wondernine høyen, de angrer nok litt da alle som har peil i spes avdelinger går for .45, men untak av noen som bruker P226.

 

men skal du bare skyte på blink med den spiller jo ikke dette noen rolle.

nok om det,

 

jeg har fått gjort litt dealing med en kar så nå blir det CIRAS på meg, som kommer på ca. 5000 med lommer.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Da blir det vel til at jeg går for en TM, siden WA er utsolgt (ihvertfall de modellene jeg fant).

 

Noen andre tips/forslag? Gass kjøper jeg i Norge, kuler har jeg nok av.

7966948[/snapback]

 

 

hør med www.softguns.no .. han har faktisk ikke så dumme priser i forhold til andre norske butikker..

 

Min neste pistol skal bli en TM Hi-capa, nydelig våpen :p

Lenke til kommentar
Ok så den bruker slike vanlige Plastik kuler ja.

 

Vor langt kan man skyte me disse da men en slik Softgun?  Og hardt?

 

Hvor mye er det i moms da?

7974380[/snapback]

 

kan vel skyte 20meter, og de skyter så hardt du vil, bruker du redgas skyter den KJEMPE HARD. men våpenet vil gå i oppløsing ganske fort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...