Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte at jeg burde skaffe en eller annen form for webbing snart, og synes den amerikanske ALICE webbingen ser ganske bra ut. Har tittet rundt, og det klar billigste alternativet er denne fra ebay. Butikken selger denne fast til 4.99 (har sett i butikken en stund, men ser dog ingen buy now knapp, så mann må by?) frakten havner på rundt 21$. Er prisen på 4.99 for god til å være sann? Ser at andre tilbydere ligger på alt fra noe over, til det 10 dobble.

Lenke til kommentar
tenkte at jeg burde skaffe en eller annen form for webbing snart, og synes den amerikanske ALICE webbingen ser ganske bra ut. Har tittet rundt, og det klar billigste alternativet er denne fra ebay. Butikken selger denne fast til 4.99 (har sett i butikken en stund, men ser dog ingen buy now knapp, så mann må by?) frakten havner på rundt 21$. Er prisen på 4.99 for god til å være sann? Ser at andre tilbydere ligger på alt fra noe over, til det 10 dobble.

7940639[/snapback]

 

jeg fikk min ALICE for ca. $9 med $25 i frakt, er ganske deilig, men du bør skaffe en ammo lomme til så du kan ha 6 mags, en buttpack er også en fin ting

 

gunfreak19: Vannvittig tøft! Men jeg mener å huske du sa at slike sikter ikke var noe bra ... :hmm:

7940674[/snapback]

 

Det er en som mener den er dårligere en Aimpoint, men de fleste jeg har snakke med mener den er bedre, den skal blant annet tåle rekyl fra 7.62 våpen bedre enn aimpoint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...