Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HFC er ikke noe bra, gode muligheter for at den går til helvete ganske fort

7951341[/snapback]

 

Meget uenig i det der, spesielt når det gjelder berettaene deres. Går for å være de absolutt beste berettaene. Min var i allefall bra, selv om jeg ikke fikk brukt den så mye,

"motetilbehør" som pistoler jo er :innocent:

Lenke til kommentar

http://www.arniesairsoft.co.uk/reviewpost/...2/cat/17/page/3

 

I allefall to glade kunder.

Noen av folka på airsoftguns.info virker ganske fordomsfulle mot enkelte merker som har vært dårlige tidligere, spesiellt kina greier som CYMA, så jeg fåretrekker egentlig arnies, selvom det der også er en del fjortisser som ikke aner hva de snakker om.

 

Min begynte bare å blåse gass om jeg prøvde å tømme magasinet på helauto, da frøs ventilen til og skuddene ble svakere og svakere. Helauto var dødsgøy, da.

Lenke til kommentar

Hei har en TM Colt M4 her som jeg skal "pusse" litt opp... :cool:

Noen som har gode ideer til dette.

Vet at det er opp til meg selv og finne det jeg liker, men greit og høre hva andre synes er pent. :thumbup:

Er helt stock bortsett fra et RIS jeg får nå snart.

Endret av LinXen
Lenke til kommentar
gunfreak19: Vannvittig tøft! Men jeg mener å huske du sa at slike sikter ikke var noe bra ... :hmm:

7940674[/snapback]

Det er en som mener den er dårligere en Aimpoint, men de fleste jeg har snakke med mener den er bedre, den skal blant annet tåle rekyl fra 7.62 våpen bedre enn aimpoint

7941116[/snapback]

Nå tenkte ikke jeg på akkurat det siktet, men den typen rødpunkt... Jeg spurte engang om dette siktet var bra, men så sa du (tror jeg) at slike ikke funket bra når det var lyst, så du hintet mer mot denne.

Så vil ikke du få samme problemet med lys med den du kjøpte?

Lenke til kommentar

Eo-tech er ikke den typen sikte som du linker til der, de er forskjellige

 

Eo-tech er en helt egent utskydd fra aimponts og rødpunktsikter

 

 

Hei har en TM Colt M4 her som jeg skal "pusse" litt opp... 

Noen som har gode ideer til dette.

Vet at det er opp til meg selv og finne det jeg liker, men greit og høre hva andre synes er pent. 

Er helt stock bortsett fra et RIS jeg får nå snart.

 

metalbody er jo en fin ting, samme er forsterket ytterløp

 

I allefall to glade kunder.

Noen av folka på airsoftguns.info virker ganske fordomsfulle mot enkelte merker som har vært dårlige tidligere, spesiellt kina greier som CYMA, så jeg fåretrekker egentlig arnies, selvom det der også er en del fjortisser som ikke aner hva de snakker om.

 

Min begynte bare å blåse gass om jeg prøvde å tømme magasinet på helauto, da frøs ventilen til og skuddene ble svakere og svakere. Helauto var dødsgøy, da.

 

vel de som poster på arnies liker å mekke våpen, det første de gjør er å åpne det osv. da er det ikke så nøye om de får en lemon, men skal du ha et våpen som finker 95% av tiden er ikke HFC veien å gå.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...