Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere og flere bøker kommer i fulltekst på nettet, og dette er nå et satsningsområde ved UBIT. Vi har kjøpt flere E-bok pakker som nå er tilgjengelig for alle ansatte og studenter ved NTNU. Hvorfor ikke se om din bok finnes som e-bok? Alle bøkene er tilgjengelig innen NTNUs IP-område.
http://www.ntnu.no/ub/fagside/medisin/merom

 

Kan man få tilgang til disse bøkene om man kobler seg til med vpn?

Lenke til kommentar
Flere og flere bøker kommer i fulltekst på nettet, og dette er nå et satsningsområde ved UBIT. Vi har kjøpt flere E-bok pakker som nå er tilgjengelig for alle ansatte og studenter ved NTNU. Hvorfor ikke se om din bok finnes som e-bok? Alle bøkene er tilgjengelig innen NTNUs IP-område.
http://www.ntnu.no/ub/fagside/medisin/merom

 

Kan man få tilgang til disse bøkene om man kobler seg til med vpn?

Ja.

Lenke til kommentar

Har et prosjekt el intro hvor jeg trenger å vite terskelspenningen til en BC107A transistor, har forsøkt å lete i diverse datasheets men de engelske betegnelsene er nokså uvante. Her har dere et Datasheet hvor det vistnok skal stå.

Hialp plix!

 

Jeg vil ikke påstå at dette er kvalifisert hjelp, men sikker på at du ikke mener BS107A? Den veit jeg ihvertfall at de har på lab'en, og det er veldig lett å lese terskelspenningen ut av databladet.

Lenke til kommentar

Har et prosjekt el intro hvor jeg trenger å vite terskelspenningen til en BC107A transistor, har forsøkt å lete i diverse datasheets men de engelske betegnelsene er nokså uvante. Her har dere et Datasheet hvor det vistnok skal stå.

Hialp plix!

 

Jeg vil ikke påstå at dette er kvalifisert hjelp, men sikker på at du ikke mener BS107A? Den veit jeg ihvertfall at de har på lab'en, og det er veldig lett å lese terskelspenningen ut av databladet.

Du har helt rett, det var en skriveleif på itslearning, BS107A er transistortypen. Hva er dens terskelspenning?

Lenke til kommentar

Hjertelig takk Turbo<3

 

Jeg er jo tross alt labstudass of doom.

 

Jeg skjønte først nå hva slags fag det dreide seg om. Visste ikke at de hadde bytta ut avanserte elektroniske systemer med et nytt fag. Kanskje like greit, virka ikke som om elektronikk folka var veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Hvordan vet men hvilken type rom man har fått? (skal signere kontrakt, har fått plass på Berg)

Det står ingenting på kontrakten bortsett fra at det er rom nr. 205

 

Du må se hvilket nummer er den aktuelle boligen din har. Kicka på det samme, står veldig lite med info. Men om du kryssjekker nummeret til boligen din, f.eks. "Berg studentby - Odd Brochmannsvei 091" mot http://www.sit.no/content.ap?thisId=38866 så kan du se at det er et åttemannskollektiv av type "kube". Så om du har fått romnummer 205 vil det si at du mest sannsynlig har fått for en kube, i andreetasje.

Lenke til kommentar

Siden rom nr starter på 2, er det i andre etasje (i leiligheten, hvis det er kube vil det si fjerde etasje i bygget). Men kan ikke se at det står noe om adressene for kubene der. Ser ikke ut som det står noe om 91 som han nevnte, eller 62 som du har.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...