Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått senebetennelse i skrivearmen så får bruke pc på eksamen min på onsdag..

Skal sitte i et eget rom, der jeg tipper jeg det blir strengere vakter, men uansett så har vi en vannvittig fordel, da vi kan klippe og lime i teksten våres..

 

Synes alle skulle fått bruke data.. Da ville nivået blitt bedre.

Lenke til kommentar
Har fått senebetennelse i skrivearmen så får bruke pc på eksamen min på onsdag..

Skal sitte i et eget rom, der jeg tipper jeg det blir strengere vakter, men uansett så har vi en vannvittig fordel, da vi kan klippe og lime i teksten våres..

 

Synes alle skulle fått bruke data.. Da ville nivået blitt bedre.

Nivået bør ikke bli bedre av at man bruker data, da må også standarden når man retter bli høyere. Mener du virkelig at 20000 studenter skal ha hvert sitt rom å gjøre eksamen på?

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Jeg kunne sikkert bladd i tråden for å finne svar på dette, men med 841 sider blir jeg motløs.

Har enda ikke tatt emner der konte-eksamen har vært aktuelt, men slik status er nå begynner jeg å se muligheten for en slik eksamen i fluidmekanikk. Hvordan fungerer systemet? Må jeg stryke på ordinær eksamen? Når avholdes konten?

Lenke til kommentar
Jeg kunne sikkert bladd i tråden for å finne svar på dette, men med 841 sider blir jeg motløs.

Har enda ikke tatt emner der konte-eksamen har vært aktuelt, men slik status er nå begynner jeg å se muligheten for en slik eksamen i fluidmekanikk. Hvordan fungerer systemet? Må jeg stryke på ordinær eksamen? Når avholdes konten?

Du kan levere blankt, da bare signerer du på et skjema hos eksamensvakten at du leverer blankt. Men du må uansett troppe opp på ordinær eksamen. Husk også at du må melde deg opp til konteeksamen når den tiden nærmer seg.

Lenke til kommentar
Jeg kunne sikkert bladd i tråden for å finne svar på dette, men med 841 sider blir jeg motløs.

Har enda ikke tatt emner der konte-eksamen har vært aktuelt, men slik status er nå begynner jeg å se muligheten for en slik eksamen i fluidmekanikk. Hvordan fungerer systemet? Må jeg stryke på ordinær eksamen? Når avholdes konten?

Du kan levere blankt, da bare signerer du på et skjema hos eksamensvakten at du leverer blankt. Men du må uansett troppe opp på ordinær eksamen. Husk også at du må melde deg opp til konteeksamen når den tiden nærmer seg.

 

Takk for svar :)

Er det sånn å forstå at konteeksamen avholdes i begynnelsen av august (før ordinær semesterstart)? Oppmelding skjer via Studweb? Det finnes sikkert info om dette på NTNU sine sider/de spesifikke emnesidene?

Lenke til kommentar
Takk for svar :)

Er det sånn å forstå at konteeksamen avholdes i begynnelsen av august (før ordinær semesterstart)? Oppmelding skjer via Studweb? Det finnes sikkert info om dette på NTNU sine sider/de spesifikke emnesidene?

Ifølge studiekalenderen for teknologi/sivilingeniør er konteeksamen "Uke 33 og deler av eller hele uke 32", altså like før høstsemesteret starter.

 

Oppmelding skjer via studweb (i løpet av våren/sommeren), ellers kommer det info på ntnu.no/eksamen i løpet av sommeren.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...