Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Noen som går på teknisk geofag eller vet noe om dette studiet som har noen erfaringer å komme med? Vurderer nemlig å begynne til høsten, men er litt usikker på jobbmuligheter, noen som har peiling? Det er jo relativt mange i Norge som går petroleumsfag, så derfor er det kanskje muligheter for gode jobber/bra betalte jobber hvis man tar master i tekniske geofag? Vil helst jobbe i oljebransjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Matols

 

Hvis du har programmert en del fra før, vil du nok oppleve programmeringsfaget(fagene?) du skal ha på Fysmat temmelig kjedelige.

 

Hvis du virkelig vil gjøre noe spennende med programmeringen tror jeg I&IKT eller Datateknikk er det rette. Det finnes visstnok noen matematiske tunge studieretninger å velge på Datateknikk. Tror kanskje bildeteknikk-spesialiseringen har mye matte?

Lenke til kommentar
Virker det som en god idé å ta et årsstudium med matte før jeg begynner på bacheloren i fysikk? Det ser egentlig ut som det er lite av de samme fagene.

 

Eller vil jeg få nok mulighet til å velge programmering og fysikk/matte innenfor BFY eller BMAT?

 

Hva tror dere?

 

Hæ? BFY har 5 mattefag første året, årsstudium i matte har alle de fagene + tallteori og sannsynlighetsregning (tror jeg). Så jo, det er nok ganske mye av de samme fagene.

Lenke til kommentar

Jeg søkte på hybel på SiT for en stund tilbake, men leste ikke mailen nøye før nå. Holder på med VG3 nå, så dette blir altså første studieår.

 

Takk for at du søker om bolig hos oss. For at søknaden skal bli godkjent og behandlet, må vi ha en bekreftelse på at du (og din evt. samboer/ektefelle) er student i Trondheim. Dokumentasjonen kan være bekreftelse på opptak eller kopi av semesterkort. Søker du om en familiebolig, må du i tillegg sende bekreftelse på at du har, eller venter barn. Dokumentasjonen kan sendes pr. e-post til [email protected] eller på fax 73 55 16 01 eller i posten.Søknaden din er gyldig i to måneder.

 

Det har da vitterlig stått på hovedsiden deres i en god stund nå at nye studenter til høsten kan søke allerede nå? Hvordan kan jeg sende bekreftelse på at jeg er student før opptak? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...