Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Følgende retninger er intressante: filosofi(siden exphil gav mersmak,) nordisk(savner norsken fra videregående,) historie(historien i videregående ble for overfladig, jeg vil kunne mer!)

 

Vel, nå har jeg kun filosofi fra VGS, og vet lite om hvordan det foregår på universitetsnivå (håper jeg får vite mer om det til høsten), men det er uten tvil det faget jeg synes er mest interessant, og som har gitt meg mest på tvers av fag og utenom skole.

Lenke til kommentar
Fikk jaggu svar i dag. Tilbud om hybel i Klostergata 56. Jeg vil i utgangspunktet bo i Klostergata 18, men usikker på om jeg skal gamble. Hva tror du, Danielzu? :tease:

Fekk tilbod om det i dag eg òg. Kva romnummer fekk du då? ^.^

 

Du kan jo alltids få låne sofa hjå meg Danielzlu :<

Lenke til kommentar

Eg har fått tilbod om C13. Eg kjenner ein del folk som bur nede i klostergata og har tilnærma berre fått gode inntrykk av hyblane der. No leiger eg privat, må betale for straum, har dårleg internett og må vaske opp for hand ^.^. Eg heller veldig mot å flytte ned dit. Om du kjem ilag med nokon du ikkje toler trynet på er det berre å i verste fall låse døra.

Lenke til kommentar
Ikke noe prob å bo sammen med andre mennesker, deler med 7 på Voll. Her har jeg 12 kvm inkludert bad, altså bare 10. Ergo tjener jeg hele 2 kvm på å flytte, + at jeg får gratis vask og gangavstand til byen. Tipper jeg takker ja, gitt.

 

Er rommet på voll 10 kvm uten bad? Det virker vesentlig mindre.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...