Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Men det kan være greit at det er lesbart. Ikke bare for stud-assene, men også for deg senere. Øvingene er en hjelpende hånd i eksamensperioden. Da er det litt dumt at man ikke klarer å lese det man har gjort et par måneder tidligere.

 

Det beste ville jo vært å løse oppgavene på en oversiktelig måte og ha med alt av småinformasjon som kan være relevante. Stud-ass driter vel i alt dét ekstra. Men når du henter øvingene og ser på løsningsforslaget så ser man helt klart hva man har gjort feil og hva som er riktig. Selv om det er uker senere og stoffet har gått halvveis i glemmeboken.

 

Men bruk heller tiden på å regne oppgaver konstruktiv enn å lage en perfekt sirkel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eventuelt kan dere gjøre som en fysmater jeg kjenner, og skrive alle matte 1-øvingene på PC (Word + MathType). Da blir det leselig. ^^

 

Be han lære seg Latex :)

 

AtW

 

jeg leverte en matte3-øving skrevet i latex. totalt bortkastet, men litt morsomt at øvingen min så bedre ut enn løsningsforslaget.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvor jeg kan finne tversoversløyfe? Var innom det meste på Trondheim Torg og der var det kun noen ekstremt dyre...
Fretex. Der fikk jeg 3 stk. til 20 kr.

En kamerat hadde sjekka der nå, da hadde de ikke... Får gjøre et forsøk uansett, må jo finne det et sted.

Lenke til kommentar
AU!

 

7 ukers behandlingstid hos lånekassen, normalt? :/

Når du bruker papirsøknad tar det nok en del tid. Med nettsøknad tar det 2-3 uker dersom det er på sommeren, og litt lengre dersom det er ut på høsten du søker. Da jeg søkte i 2006 fikk jeg ikke pengene før i slutten av oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...