Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg aktuelle bussruter?

Er det mulig å unngå bompenger på vei ut av trondheim nordover? Noen som nevnte noe om at det bare var å kjøre gammelveien for å slippe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kjøre gamleveien ut av Trondheim, ja. Den er noe lengre, men også mindre trafikert. Hvis du mener bussrutene innad i Trondheim finner du de her.

Skrevet
Bussorakelet kan også legges til på MSN! Trivelig type å snakke med i eremittfylla.

Haha en smarterchild-type ? Herlig, addressen finner jeg ikke?

Skrevet
Eg beklagar om dette er tatt opp tidelegare, men når bør eg søke om studielån? Er det berre til å fyre i gong søknad no?

Dess tidligere, dess bedre.

Skrevet

Men (lanekassen.no):

Krav til søkjaren:

Studieplass

Du må ha fått endeleg opptaksbevis. I tillegg må du vere på lærestaden og kunne følgje undervisninga.

Bør vel vente til eg startar på skulen då? =o

Skrevet

Nei.. Etter kva eg forstod var det berre om du tente meir enn 120 000 kr i løpet av eit år eller noko, at du fekk eit større lån enn ellers osv.

Skrevet
Eg beklagar om dette er tatt opp tidelegare, men når bør eg søke om studielån? Er det berre til å fyre i gong søknad no?

få fort som mulig

Skrevet

Noen som har fått jobb som studass i TMA4140 Diskre Matte ? Jeg får aldri svar - det står bare under behandling. Synes det begynner å bli litt i siste liten å fortsette holde på, kunne de ikke like greit bare skrevet avslag..

Skrevet
Hvordan-søker-man-på-studielån?Burde-ikke-vi-ha-fått-et-brev,søknadskjema,ellr-no?

Etter at søknadsfristen til universitet gjekk ut fekk eg brev frå dei eg hadde som 1. prio på lista mi. Der fekk eg med eit brev om korleis eg skulle søke etter lån/stipend. Kanskje dette berre er vanleg for nokre skular.

Skrevet (endret)
Hvordan-søker-man-på-studielån?Burde-ikke-vi-ha-fått-et-brev,søknadskjema,ellr-no?

Hvorfor-skriver-du-med-bindestrek-istedenfor-mellomrom?:p

Endret av Herrbrun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...