Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

What, really? Er det vanlig å måtte ha førstehjelp- og brannkurs?

"Alle førsteårs studenter ved Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk skal gjennomgå et kurs i grunnleggende førstehjelp og brannvern. Kursene går i perioden 13. januar - 5. februar 2014. Start kl 1615 alle datoer."

Endret av Knewt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

What, really? Er det vanlig å måtte ha førstehjelp- og brannkurs?

"Alle førsteårs studenter ved Fakultet for informasjonsteknologi, matematikk og elektroteknikk skal gjennomgå et kurs i grunnleggende førstehjelp og brannvern. Kursene går i perioden 13. januar - 5. februar 2014. Start kl 1615 alle datoer."[/size]

Hva i alle? Aldri hørt om :p
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Hei!

Noen som kan si meg hvor stor arbeidsmengden i 1.klasse vår (datateknikk) egentlig er? Har tatt to ekstra fag med 22.5stp til sammen, og vil helst ikke gå på en smell....

Endret av claudiasov
Skrevet

Arbeidsmengden er som alltid individuell, men du må på obligatorisk fysikklab, digteklab og matte 3-øvinger, så det er i teorien mer å gjøre enn i f.eks. høstsemesteret.

Eeh hvorfor kan ikke noen forelesninger foregå om helgene.....tviler på at jeg klarer å skvise inn 4-5h med kjemilab på toppen av det andre...

Skrevet

Eeh hvorfor kan ikke noen forelesninger foregå om helgene.....tviler på at jeg klarer å skvise inn 4-5h med kjemilab på toppen av det andre...

Det er jo utenfor vanlig arbeidstid. Tviler på veldig mange ville valgt å frivillige undervise i helga. Annet enn Åsmund Eldhuset, som atpåtil gjør det gratis.. :p

Skrevet

Det er jo utenfor vanlig arbeidstid. Tviler på veldig mange ville valgt å frivillige undervise i helga. Annet enn Åsmund Eldhuset, som atpåtil gjør det gratis.. :p

Sant nok, men det ville ha vært litt gøy da :D

Skrevet

Gøy? Det er jo greit med noe fritid og, mener jeg... :p

Derfor sa jeg litt :) Men det er jo bedre med det enn å ikke kunne ta et fag fordi noe obligatorisk kolliderer med noe annet obligatorisk...

Skrevet

Hva er ansett som det værste faget av matte 1,2,3 og 4?

Personlig synes jeg 2 var vanskeligst, men noen versjoner av Matte 4 har svært høy strykprosent.

• Liker 1
Skrevet

Personlig synes jeg 2 var vanskeligst, men noen versjoner av Matte 4 har svært høy strykprosent.

Okei, takk. Var det noen stor overgang fra Matte 1 i vanskelighetsgrad? (Jeg synes Matte 1 er veldig greit)

Skrevet (endret)

Mykje det sama, må kunne tegne og tenke 3d. Pluss kunne litt maple og huske et par teorem
Over de siste 10 årene har vel strykprosenten i matte 2 vært knappe høyere enn 4.
32% vs 23%, selv om 4k har hatt et par elleville kontinuasjons-eksamner

Satser på studasstilling i tma4105/ma1103 til våren ;)

Endret av Nebuchadnezzar
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...