Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaring med å ta EiT mens man skriver masteroppgave i stedet for i 4. klasse? Er det skikkelig stress? Ligger et par fag bak, og vil heller bruke semesteret på å ta dem.

 

Tilleggsspørsmål: Er det vanskelig å få lov til å ta intensiv EiT hvis man går på Gløs og i utgangspunktet skal ha langsgående?

Endret av operg
Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med å ta EiT mens man skriver masteroppgave i stedet for i 4. klasse? Er det skikkelig stress? Ligger et par fag bak, og vil heller bruke semesteret på å ta dem.

 

Tilleggsspørsmål: Er det vanskelig å få lov til å ta intensiv EiT hvis man går på Gløs og i utgangspunktet skal ha langsgående?

Det kommer vel egentlig litt an på landsbyen. Selv om jeg tror det skal gå fint, så ser jeg samtidig for meg at det blir litt stress, ettersom arbeidet med de pokkers rapportene kommer rett i det innspurten på oppgaven starter (såfremt man ikke har en senere frist, tar utg.pkt. I 15 mai). Da er du litt avhengig av at gruppa di er strukturert og effektiv. Dette trenger ikke være et problem, siden de fleste vil få EiT unnagjort så fort som mulig, men du kan jo alltids havne i lag med slasker. Når det er sagt, så har jeg ingen erfaring med scenarioet du skisserer, men jeg svarte nå likevel.

 

Såvidt jeg har forstått er det ikke mulig å få intensiv.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med å ta EiT mens man skriver masteroppgave i stedet for i 4. klasse? Er det skikkelig stress? Ligger et par fag bak, og vil heller bruke semesteret på å ta dem.

 

Tilleggsspørsmål: Er det vanskelig å få lov til å ta intensiv EiT hvis man går på Gløs og i utgangspunktet skal ha langsgående?

EiT er et gratis fag. Det eneste man trenger å gjøre er å møte opp på onsdagene fra 08:00 til 15:00.. :) I tillegg skal man såvidt skrive noe ;)

Lenke til kommentar

EiT er et gratis fag. Det eneste man trenger å gjøre er å møte opp på onsdagene fra 08:00 til 15:00.. :) I tillegg skal man såvidt skrive noe ;)

Dette kommer svært an på landsby. Jeg tror vi møtte hverandre hver helg i mesteparten av semesteret for å rekke å bli ferdig. Vi hadde også en presentasjon midt i semesteret som krevde en god del dager med arbeid.

 

For min del var EiT det faget jeg brukte desidert mest tid på det semesteret.

 

Bare et lite quick EiT spørsmål: er det en ide å få stemining for å bare gjøre ferdig alt på 2 mnd, eller er det et poeng at man må drive på gjennom hele semesteret?

Det finnes intensive EiT-landsbyer som går over tre (?) uker. I utgangspunktet er de stort sett forbeholdt studenter fra Dragvoll, men jeg tror man kan søke om overgang. Det er ikke mulig å ta de langsgående landsbyene over kortere tid enn et semester. Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...