Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I senere årskull er øvinger frivillige, det fungerer mye bedre. Man får tatt ting i eget tempo, og det er mer motiverende og er inisiert av egens læringslyst kontra ekstern tvang. Da jobber man også bedre med det. Jeg har ikke så mye sympati med systemet når man behandler folk som de gikk på ungdomskolen. Om man oppfører seg som det er et universitetsstudium, så skal man se det blir folk av studenter også.

 

AtW

 

Jeg savner oblige øvinger jeg.

Du vet du kan gjøre de frivillige øvingene også?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke hva som er så "dumt" med det.

Støtter den, jeg ser virkelig ikke noe problem i litt meningsløs humor i hverdagen. Noen klatrer i trær, noen hopper i fallskjerm, noen tar plankebilder av hverandre på rare steder. Ulykker skjer i alle former for aktiviteter, jeg ser overhodet ingen grunn til bekymring.

Have fun!

 

Edit: la til quote.

Endret av I.A.G.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trær, skilt, stolper og andre ting høyt over bakken: Du utsetter kun deg selv for en begrenset mengde risiko, på linje med å ta seg en sykkeltur. Helt greit.

Jernbanespor (som er i bruk), trafikerte veier og andre ting som kan få store konsekvenser for andre enn deg selv: Drit i det.

Lenke til kommentar

Du vet du kan gjøre de frivillige øvingene også?

 

AtW

 

Joda jeg vet det, men jeg regner med at du er smart nok til å skjønne at for noen setter pris på litt påtvunget struktur, greit nok at man skal være voksen og ta ansvar for egen læring, men det kan være godt å bli dytta litt en gang i blant.

 

 

Når dere sier planking mener dere da det samme som lying down game fordi det ser helt likt ut eller er dette en ny ting som noen har funnet på helt uavhengig av lying down game?

 

Har sett en hel haug om det i mediene i det siste, men det er vel ikke noe nytt er det det?

 

PS: Jeg vet at den siste delen ble veldig sånn "jeg viste om det før det ble kult", beklager.

Lenke til kommentar

Du vet du kan gjøre de frivillige øvingene også?

 

AtW

 

Joda jeg vet det, men jeg regner med at du er smart nok til å skjønne at for noen setter pris på litt påtvunget struktur, greit nok at man skal være voksen og ta ansvar for egen læring, men det kan være godt å bli dytta litt en gang i blant.

 

 

Når dere sier planking mener dere da det samme som lying down game fordi det ser helt likt ut eller er dette en ny ting som noen har funnet på helt uavhengig av lying down game?

 

Har sett en hel haug om det i mediene i det siste, men det er vel ikke noe nytt er det det?

 

PS: Jeg vet at den siste delen ble veldig sånn "jeg viste om det før det ble kult", beklager.

 

Kan kanskje spørre faglærer om en avtale? Gjøre det obligatorisk for deg? Eller skrive en kontrakt med noen der du forplikter deg til å gjøre det, ellers betaler du de noen tusen spenn :)

 

Tror det er det samme, har ihvertfall sett "lying down game"-bilder før, regner med dette bare er et nytt navn på fenomenet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...