Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mulig å si fra seg vanlige forbrukerkjøpsrettigheter.

Sett at man handler som forbruker. Spørsmål et jo da om AoC-opplegget gjør at en handler "gjennom" NTNU, som da overhodet ikke er noen forbruker. Da gjelder kun kjøpsloven, og da kan man avtale så å si hva som helst.

Skrevet

Det ser nå ut som pengene går direkte til Apple fra sluttbruker. Kan vel ikke regne det som handel gjennom NTNU. (Og MUG er vel bare et skalkeskjul for å drive salg/markedsføring av Apple-produkter på Campus)

Skrevet

Hvis du kan forklare hvordan masse kan oppstå fra ingenting, så lover jeg å endre formulering.

Bortsett fra det ikke gjorde det?

Skrevet (endret)

"Mirakel" har religiøse overtoner. Big Bang er bare et foreløpig uforklart fysisk fenomen. :)

Endret av operg
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Du er velkommen til å bevise det.

"Mirakel" har religiøse overtoner. Big Bang er bare et foreløpig uforklart fysisk fenomen. :)

Mirakel er per definisjon et uforståelig fenomen. Inntil noen beviser hva som faktisk hendte, så forbeholder jeg meg retten til å kunne kalle det et mirakel.

Endret av Horrorbyte
Skrevet

Mirakel er per definisjon et uforståelig fenomen. Inntil noen beviser hva som faktisk hendte, så forbeholder jeg meg retten til å kunne kalle det et mirakel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle

"A miracle is an event attributed to divine intervention."

Mirakel er et ord som brukes i religiøs sammenheng. Big Bang er ikke et mirakel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...