Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kveldseksamen er trivelig!

 

Fikk beskjed noen dager før eksamen i et av psykologifagene at det plutselig ble kveldseksamen av det, siden det var overraskende mange som hadde meldt seg opp i faget. (Siste høst med enkel MC-eksamen)

 

Hadde kveldseksamen vært normen så hadde jeg gjort det bedre. Alt er lagt til rette for A-mennesker. :thumbdown:

Lenke til kommentar

På studweb står det bare dag og tid, ikke hvor?

Det skal bli lagt ut 3 dager før eksamen.

 

Fikk beskjed noen dager før eksamen i et av psykologifagene at det plutselig ble kveldseksamen av det, siden det var overraskende mange som hadde meldt seg opp i faget. (Siste høst med enkel MC-eksamen)

Imponerende at de ikke har oversikt over dette tidligere.

Lenke til kommentar

De som hadde kretsanalysekesamen på idrettsbygget på gløshaugen får alternativet og ta den opp igjen i januar. Dette var pga de fikk mange klager på varmeforholdene.

 

Hadde selv eksamen i F1, og hadde blant annet problemer med kalkulator (Startet ikke, gikk en time før jeg fikk en av gamlingene til og skaffe en ny. Hadde den også i lyset gjennom hele eksamen, og selv etter 4 timer inne startet den ikke, så trudde batteriet var flatt. En dag hjemme og den funker helt fint.)

 

Spørsmålet mitt er om jeg har noe klagegrunnlag her? Hadde egentlig ikke tenkt å klage på dette, men siden store deler av folkene som tok eksamen får ta den opp, følte jeg at det var i det minste var grunnlag for å spørre hva dere mente.

 

Tviler ikke på at det var kaldt i idrettsbygget, men alle som har gått mer en ett semester på haugen vet hvordan en kald desember morgen kan være i tennishallen på spektrum.

 

Følte virkelig jeg var god for en B i det faget...

Endret av Jonsa
Lenke til kommentar

De som hadde kretsanalysekesamen på idrettsbygget på gløshaugen får alternativet og ta den opp igjen i januar. Dette var pga de fikk mange klager på varmeforholdene.

 

Hadde selv eksamen i F1, og hadde blant annet problemer med kalkulator (Startet ikke, gikk en time før jeg fikk en av gamlingene til og skaffe en ny. Hadde den også i lyset gjennom hele eksamen, og selv etter 4 timer inne startet den ikke, så trudde batteriet var flatt. En dag hjemme og den funker helt fint.)

 

Spørsmålet mitt er om jeg har noe klagegrunnlag her? Hadde egentlig ikke tenkt å klage på dette, men siden store deler av folkene som tok eksamen får ta den opp, følte jeg at det var i det minste var grunnlag for å spørre hva dere mente.

 

Tviler ikke på at det var kaldt i idrettsbygget, men alle som har gått mer en ett semester på haugen vet hvordan en kald desember morgen kan være i tennishallen på spektrum.

 

Følte virkelig jeg var god for en B i det faget...

 

Ser ingen grunn til at du skal ha krav på ny eksamen bare fordi kalkulatoren din ikke fungerer. Det er strengt tatt ditt eget ansvar å ha en fungerende kalkulator, og jeg også synes det blir for enkelt å klage på at vaktene ikke skaffet deg en ny fort nok - det er ikke deres oppgave. Ellers er det jo bare å klage på andre ting som faktisk er klagegrunnlag.

 

Jupp...melder meg på gjengen som har eksamen kvelden 21.

Heldiggriser! Jeg misunner dere... :love:

 

Selv har jeg siste eksamen den 10. Aaaaltfor tidlig spør dere meg. (Men jeg har dog en oppgave som leveres den 20.)

 

Har du ikke en presentasjon/poster å forberede og?

Endret av villalobos
Lenke til kommentar

Har du ikke en presentasjon/poster å forberede og?

Kun presentasjon, ikke poster. Men ja, det også. Den er nok mye av årsaken til at jeg sitter på gløs på en fredags kveld. :)

 

Er da artig å sitte på gløs på fredag kveld; mye morsommere enn å sitte hjemme ;)

 

Går signal/radio/akustikk - siden du ikke skal lage poster?

Lenke til kommentar

De som hadde kretsanalysekesamen på idrettsbygget på gløshaugen får alternativet og ta den opp igjen i januar. Dette var pga de fikk mange klager på varmeforholdene.

 

Hadde selv eksamen i F1, og hadde blant annet problemer med kalkulator (Startet ikke, gikk en time før jeg fikk en av gamlingene til og skaffe en ny. Hadde den også i lyset gjennom hele eksamen, og selv etter 4 timer inne startet den ikke, så trudde batteriet var flatt. En dag hjemme og den funker helt fint.)

 

Spørsmålet mitt er om jeg har noe klagegrunnlag her? Hadde egentlig ikke tenkt å klage på dette, men siden store deler av folkene som tok eksamen får ta den opp, følte jeg at det var i det minste var grunnlag for å spørre hva dere mente.

 

Tviler ikke på at det var kaldt i idrettsbygget, men alle som har gått mer en ett semester på haugen vet hvordan en kald desember morgen kan være i tennishallen på spektrum.

 

Følte virkelig jeg var god for en B i det faget...

 

Tviler på at det er en god grunn til å få ta det om igjen.

 

Husker vi måtte ha en 30% midtsemesterprøve i en av S-auditoriene der lyset var gått. Vi fikk lov til å dra fram mobilene for å lyse, ellers var det mørkt. Fikk ikke ta den om igjen.

Lenke til kommentar

Tviler på at det er en god grunn til å få ta det om igjen.

 

Husker vi måtte ha en 30% midtsemesterprøve i en av S-auditoriene der lyset var gått. Vi fikk lov til å dra fram mobilene for å lyse, ellers var det mørkt. Fikk ikke ta den om igjen.

Det er fagstaben internt som tar seg av midtsemesterprøve, men eksamenskontoret som tar seg av eksamen. Så det er helt andre folk, så det er i det minste mulig å prøve seg. Jeg ville tatt kontakt med eksamenskontoret og tatt det derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...