Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har tatt SØK1003 - Innføring i makroøkonomisk analyse? Hvordan vil det gå med en som ikke har hatt noen av "anbefalt forkunnskap"-emnene (SØK1000 - Innføring i samfunnsøkonomi og SØK1001 - Innføring i matematikk for økonomer) og ikke har veldig god peiling på økonomi? Siden jeg går siving regner jeg med SØK1001 ikke er noe stort tap, men SØK1000 er det kanskje verre med.

Endret av KjellV
Lenke til kommentar

Får sende en mail til faglærer (som for øvrig sa i forelesning at det ikke var nødvendig å kjøpe boken; han har vel ikke sett på de siste fem-seks eksamenene i faget...) og spørre. Skulle ikke overraske meg om den godeste Bård Kjos (forfatter) har vært inne i bildet her.

 

For øvrig er antall oppgaver man kan velge mellom på ex.phil.-eksamen kuttet ned fra 3 til 2 - mon tro hvorfor?

Lenke til kommentar

Får sende en mail til faglærer (som for øvrig sa i forelesning at det ikke var nødvendig å kjøpe boken; han har vel ikke sett på de siste fem-seks eksamenene i faget...) og spørre. Skulle ikke overraske meg om den godeste Bård Kjos (forfatter) har vært inne i bildet her.

Sentrale emner fra boken er sannsynligvis dekket av foilene. Sjekk der først.

På eksamen tar deg seg bedre ut å referere til en relativt stabil trykksak enn digitale foiler, og det er sannsynligvis grunnen til at det er formulert slik.

Lenke til kommentar

Får sende en mail til faglærer (som for øvrig sa i forelesning at det ikke var nødvendig å kjøpe boken; han har vel ikke sett på de siste fem-seks eksamenene i faget...) og spørre. Skulle ikke overraske meg om den godeste Bård Kjos (forfatter) har vært inne i bildet her.

Sentrale emner fra boken er sannsynligvis dekket av foilene. Sjekk der først.

På eksamen tar deg seg bedre ut å referere til en relativt stabil trykksak enn digitale foiler, og det er sannsynligvis grunnen til at det er formulert slik.

 

Grunnen til at det er forumlert slik er manglende evne til å lage en saklig eksamen. "Hva sier konkret bok om ditt og datt" er dårlige spørsmål uansett. Det er ikke nødvendig å refere til noen konkrete trykksaker i det hele tatt på eksamen.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Synd for dere hvis det er den oppgaven alle velger som er kuttet ut (den som ligner på en av semesterets oppgaver) :)

Jeg har forstått det slik at de endrer på dette i år, med oppgaver som man ikke skal ha mulighet til å få ståkarakter for ved å kun ha gjort øvingsopplegget. Det kan selvfølgelig være kun propaganda fra Ex.Phil.-folka...

Lenke til kommentar

Familieleilighetene på moholt!

 

Hands down noe av det beste som finnes i Trondheim.

 

Leilighetene i seg selv er noe slitt, men gjør det noe? 51 kvadratmeter for 5400 i måneden. 100 Mbit internett og TV inkludert. Samtidig ligger de godt skjermet fra kjellerene som mange frykter. Ingen trafikkstøy, god utsikt, og veldig mye leilighet for pengene.

 

Åpenbart vil par med barn prioriteres, men når alle disse har fått, gis det også ut til barnløse par. Jeg ventet ish 4 mnd fra jeg søkte i mai til jeg kunne flytte inn. Merker ingen barnestøy i blokka mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...