Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

@Gløsinger;

 

Hva er deres mening og oppfatning av 'Brukerkurs i matematikk' vs. 'Grunnkurs analyse I'?

 

Brukerkurs i matematikk finnes det litt forksjelige varianter av, men uansett er nok Grunnkurs i analyse I et bedre valg hvis du er ute etter dybde. Det er nok litt vanskeligere, men du lærer også mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går du kjemi (og kanskje også biologi og andre studier, men jeg vet ikke hvordan det passer med timeplanen), har du også muligheten til å ta Matematikk 1/2/3. Etter hva jeg har lest i tråden er disse fagene mindre bevisrettet enn Grunnkurs i analyse osv. og dermed kanskje bedre for kjemikere og biologer?

Endret av operg
Lenke til kommentar

Jeg har en følelse av at han går informatikk.

 

Jeg har like greit meldt meg opp i begge, men kommer nok til å gå for analyse fordi det åpner mulighetene litt med tanke på master. Begge foreleserne virket helt greie, men jeg kommer til å besvime om det dukker opp like mange neste gang det er forelesning i KJL5. Hvor tåpelig er det ikke å overfylle et auditorium som tydeligvis har problemer med lufting?!

Lenke til kommentar

Hvordan er det med øvingsopplegget i mek 2- har det for tradisjon til å være det samme år etter år? Er for utålmodig til å vente på at det blir lagt ut.

 

Hva med å sende en mail til faglærer og spørre?

 

Omtrent samme tidsbruk å spørre her inne, men ser den, sorry :cry: Legger ut svaret jeg får her om det er noen flere interreserte :)

Lenke til kommentar

 

Omtrent samme tidsbruk å spørre her inne, men ser den, sorry :cry: Legger ut svaret jeg får her om det er noen flere interreserte :)

 

Tja, gitt at faglærer leser her inne så er det samme tidsbruk. Mest sannsynlig gjør h*n ikke det, så da ville du nok spart litt tid på å spørre h*n i stedet. Da er du garantert å få korrekt svar, i motsetning til synsing basert på erfaringer - som er det du får her inne.

Endret av villalobos
Lenke til kommentar

 

Omtrent samme tidsbruk å spørre her inne, men ser den, sorry :cry: Legger ut svaret jeg får her om det er noen flere interreserte :)

 

Tja, gitt at faglærer leser her inne så er det samme tidsbruk. Mest sannsynlig gjør h*n ikke det, så da ville du nok spart litt tid på å spørre h*n i stedet. Da er du garantert å få korrekt svar, i motsetning til synsing basert på erfaringer - som er det du får her inne.

 

Men jeg liker synsinger basert på erfaringer :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jepp :) Jeg fikk være med som 2. bass.

 

Gratulerer, jeg og :new_woot:

Grattis dere to, TSS er dritgøy, og dette året er jo det fantastiske 100-års-jubiléet også. Dit skal ihvertfall jeg. Har selv fem utrolige år bak meg i TSS('04-'09), og mange gode minner fra den tiden.

Endret av Olaaaaa
Lenke til kommentar

Har medisinstudenter tilgang til skriver/lesesaler på Gløs? Jeg bor rett bak Gløs, så det kunne ha vært praktisk ;)

Kun felles lesesaler. Ikke studieretningsspesifikke lesesaler.

 

Jeg prøvde et googlesøk uten å få svar, så spør her. Hvor ligger den lesesalen som er nærmest lerkendal?

 

Takk for svar forresten

Endret av Selte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...