Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Eg har også fått eit godt inntryk av DeLutte her på forumet og kunne ikkje tenke meg at DeLutte oppfører seg som ein 12 åring.

 

Støttes! DeLutte har vært en dyktig skribent på forumet; reflektert og høflig. Har ikke møtt han ingame (spiller RK2 for det meste) men han har i alle fall opparbeidet seg pondus her inne med sine mange innlegg. At det kommer en nyregistrert person inn for å prøve å skape en flamewar har jeg ikke tro på at kommer til å havne noen andre steder enn på hard steingrunn. Jeg er i alle fall ikke interessert i interne diskusjoner :)

 

Forresten så var det noen som spurte om halloween phats tidligere; jeg har gjort min skjerv av disse halloween missions og har fått 5x Freedom Arms 3927 G2, 1 Freedom Arms 3927 Guerrillaog 1 Freedom Arms 3927 Chapman

Ganske fornøyd med det, men har veldig lyst på den andre Chapman ;p

 

Ellers så må vi jo feire at tråden har "dinga" 220! :D (Edit: 221... :()

Endret av Taren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler ikke på at DeLutte har vært snill og grei mot dere hvorfor skulle han ikke det? når du sier "dratt derifra" Eirikrj så mener du selvfølgelig at han ble kicket. Og om dere tror at han ble kicket fordi han var en forkjemper for den enkeltes rett så tar dere feil:( beklager, det var fordi han trodde en ting og kjempet for sin tro(tro kan man gjøre i kirken). Og når jeg ser tilbake 6-7måneder da jeg var i krig med ledelsen på det værste men ble ikke kicket av den grunn. Skal ikke prøve å overbevise dere noe som helst om DeLutte, den jobben får han gjøre selv. Jeg skriver for min guild, ingen skal få snakke drit om min guild, mine in-game venner osv osv. Hadde ikke dere stått opp for guilden som dere har vært en del av i lang lang tid? Det gjør hvertfall jeg! Dere kan kalle meg en liten fjortis som liker å snakke drit på nettforum eller en løgner. Var det noe jeg dreit i så var det akkurat det. Men ikke døm rr etter hva DeLutte sier.

Lenke til kommentar
At så mange har dratt fra RR tyder vel på at det er mer hold i hva DeLutte forteller enn Tapcon :p

 

noe jeg forstår lite av siden argumente til de som har leavet er ganske svake da:P men det er nå deres mening mot min:)

 

og så var det oss da eirikrj... er det EMO du prøver å kalle meg? og når jeg slenger drit tilbake på DeLutte og sir at han snakker piss så er jo det å forsvare guilden vil nå jeg si da.

 

for all del folkens fortsett å sette spørsmålstegn med min troverdighet og argumenter i vei, jeg har fått sagt min mening om steidens skitsnakk. mitt behov for oppmerksomhet er nok en gang fylt opp så vi snakkes in-game.

Lenke til kommentar

Kjent flere fra RR, bra guild det :) ..var ivertfall, ikke vært så aktiv i det siste ;)

 

 

Edit: Jeg så fort hvordan De Lutte var\er da han holdt oppe den "stamina-diskusjonen" noen sider tilbake ;) men nok om det, holder min mening for meg selv. :)

Endret av Newsy
Lenke til kommentar
Nå var det slik at posten din var mer rettet som en flame mot DeLutte enn for å forsvare guilden din imo.

og så var det oss da eirikrj... er det EMO du prøver å kalle meg?

Hahaha, her knakk jeg sammen. *tørke tårer* Snakk om å legge ord i en annens munn. Jeg ser også at AO ikke er fritt for drama (men hvilket MMO er da det?) Fikk litt wow-forum-følelse her nå. :o

 

Edit: Gjorde om quote. Ser nå at han misforstår "imo." Jaja, hysterisk likevel.

Endret av smilefjes
Lenke til kommentar

Kalte deg ikke emo Tapcon, men sa IMO. Men den første posten din var skrevet mer som en flame mot DeLutte, ikke som noe forsvar av ragnarok. Det har ikke bare med hva du skriver, men også hvordan det er skrevet.

 

EDIT:

 

AO er dessverre ikke drama-fritt det heller, er nok av det rundt omkring (prøv Life on Rimor forumet f.eks.) Men vi har ikke hatt noe særlig av det i denne tråden tidligere, så la oss prøve å få tilbake den koselige stemningen vi har hatt tidligere? :)

Endret av Eirikrj
Lenke til kommentar
AO er dessverre ikke drama-fritt det heller, er nok av det rundt omkring (prøv Life on Rimor forumet f.eks.) Men vi har ikke hatt noe særlig av det i denne tråden tidligere, så la oss prøve å få tilbake den koselige stemningen vi har hatt tidligere? :)

 

:thumbup:

 

Støtter den, vil ikke på noen måte ha denne tråden stengt pga flaming, det er bare dumt og unødvendig.

 

(DeLutte er en ålreit kar han, møtt på han noen ganger in-game :)

Lenke til kommentar
Støttes! DeLutte har vært en dyktig skribent på forumet; reflektert og høflig. Har ikke møtt han ingame (spiller RK2 for det meste) men han har i alle fall opparbeidet seg pondus her inne med sine mange innlegg. At det kommer en nyregistrert person inn for å prøve å skape en flamewar har jeg ikke tro på at kommer til å havne noen andre steder enn på hard steingrunn. Jeg er i alle fall ikke interessert i interne diskusjoner :)

 

 

At Somni plutselig finner veien inn hit med sine såkalte "innlegg", overrasker meg ikke.

Det er helt i tråd med det inntrykket jeg og andre har fått av ham.

Som han selv innrømmer, så er han kjent for å skape dramatikk rundt omkring.

 

Avstår fra å kommentere dem, innleggene taler for seg selv, og det er med tilfredshet jeg registerer at debattantene her for det meste er av samme mening.

Denne tråden har nemlig en hyggelig og grei tone, noe ingen av oss vel er interessert i å få forandret på.

 

Skjønt jeg kan gjerne komme med en faktaopplysning, siden noen lurer. Det er foreløpig 6 stk som har forsvunnet fra Ragnarok. 1) Tita - 220 Shade, 2) Ryinax - 220 MA, 3) Anndoo - 220 MA, 4) Smyge - 220 Advy, 5) Steiden - 220 MA, 6) Vinglepilten - 220 MP.

 

Og dermed setter jeg strek for dette. Vi får sikkert se mer til Somni i fremtiden også, men jeg kommer ikke til å kaste bort tid på innleggene hans :yes:

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Da har jeg sett meg nødt til å finne meg en ny guild.

Jeg har vært medlem av Ragnarok i et halvt år nå, men det har dessverre ikke svart til forventningene.

 

Guilden fungerte dårlig, mye grunnet en ledelse som styrte på en svært kontrollerende måte.

Om ting ikke fungerer, så pleier jeg å si i fra, så også her. Men dette ble heller dårlig mottatt. Var sikkert uvant for ledelsen at noen plutselig gikk i dialog med dem og lanserte forandringer i deres totalitære regime.

 

Et slikt regime må nødvendigvis renne seg selv i senk og flere har leavet den siste tiden grunnet sterk misnøye med ledelsen.

Skjønt virkelig bekymret ble jeg først da presidenten uttalte at selv om han ble sittende alene igjen, så skulle ikke noe forandres.

 

Vi var mange som etterhvert gikk i dialog om problemene, og selvsagt oppstod det da en viss form for splittelse i guilden.

Ledelsen på den ene siden følte nok sin posisjon truet, siden de eliminerte "problemet" Steiden raskt og greit, slik man gjerne gjør i slike regimer :ohmy:

 

Noe tap var det uansett ikke, med et aktivitetsnivå lik null!

Den siste måneden ble det knapt nok kjørt noen raids og andre større oppgaver måtte vi løse selv.

 

Men nok om det. Imøteser gjerne en videre dialog her inne, spesielt siden dere ikke lenger kan slette mine innlegg etter eget forgodtbefinnende :D

---------------------------------

 

 

 

Bare i dag, var det 3 stykker som forlot Ragnarok, og ny guild måtte vi selvsagt ha.

Vi valgte alle 3 å søke medlemskap i orgen til Enno, nemlig Primal Evolution :thumbup:

Fikk nettopp beskjed om at vi er tatt opp, så nå skal vi få det gøy fremover, Enno

 

 

De Lutte

 

nei hei steiden er du her også da?

 

Hei alle sammen! Jeg er da medlem av Ragnarok som du så selvsikkert og velformulert snakker dritt om:) takk for det!

For dere som lurer så heter jeg somni in game. Jeg lagde mye drama i rr selv med å komme med forslag til endringer og meninger om ting som ville skapa drama. Men se på meg, jeg er fortsatt i rr og ja liker meg faktisk bedre nå enn hva jeg gjorde før! Nå vet jo dere utenforstående lite om rr og hva som har foregått der selvsagt men det jeg vil med denne posten er for det første å få dere til og forstå at ragnarok ikke er så forferdelig som lille steiden her vil ha det til. Og som en som er glad i litt drama og diskutering så ser jeg dette på en super mulighet til å rett og slett sette steiden i et dårlig lys:D Steiden er en merkelig liten type(minner meg litt om en paranoid 12 åring) som slenger drit rundt om seg uansett hvor han her. I rr har det oppstått en liten konspirasjon mot ledelsen ser dere. Før i rr hadde vi en president som viet livet sitt til anarchy online og som nå har sluttet. Personen som tok over har et liv og guilden ble med en gang mindre aktiv:( synd!. Det ble spredd mye rykter om ledelsen i rr noe som til slutt førte til at mange forlot guilden vår:( nå er jeg så heldig at jeg har tilgang til hvordan ting virkelig var, i motsetning til steiden f.eks som sprer løgner og drar meg seg andre inn i denne triste historia.

 

Jeg syns jeg så vinglepilten poste her en plass også..til deg vil jeg bare si at jeg ikke kjenner deg så godt men jeg vet at det er mange som savner deg i rr og at jeg personlig finner det synd at du lar deg påvirke av en som steiden:(

 

da er det bare for meg å legge ordet over til DeLutta! nå får du tenke godt over det du skriver lille venn.

 

PS! du får sende over noen av de loggene du har!

 

Nei det er riktig det somni at du ikke kjenner meg så godt, da det jeg husket fra deg i ragnarok var at det var mange du ikke likte så godt der inne og hadde derfor ikke kontakt med alle. jeg var nok en av dem.

 

Men det er ikke så like tel. det skal hue tel somni, men hva du synes personlig kan ikke jeg gjøre så mye med. men det er klart at jeg som 42årig familiemann, driver egen bedrift og er rl kamerat med steiden må bli noe enormt påvirket av ham. jeg er jo en enkel sjel og lett påvirkelig. Du kommer jo heller ikke langt i arbeidslivet om du er vanskelig å påvirke så lett påvirkelig det er meg. :roll:

 

Om du vil ha fakta om mitt medlemskap i ragnarok kunne du spørre meg isteden for å spre løgner om meg angående hvor påvirkelig jeg er. men sannheten min venn er at om ikke steiden hadde holdt meg igjen i ragnarok hadde jeg leava lenge før han ble kicka. Det kan du spørre de jeg spiller mye med ingame.

 

Jeg skal inrømme at det er flere i ragnarok jeg også savner, men jeg savner ikke ragnarok fordet. De spillerne jeg hadde god kontakt med i ragnarok har jeg da også god kontakt med fortsatt.

 

Til slutt vil jeg si at steiden er ikke en mann som farer med løgn, han er en av de få som sier hvordan ting er og hva han mener uansett hvilke reaksjoner han får.

 

Vinglepilten

Lenke til kommentar

merkelige ting hehe.

I kveld fikk jeg ikke logget meg på ao. jeg logger meg på med brukernavn og passord. så velger jeg char på vanlig måte. Deretter ser det ut som spillet loader på vanlig måte, men så kommer checking integrity og jeg får bare opp meldingen You have been disconnected.

 

Har prøvd på min sønn maskin som er på samme router, og der fungerer spillet helt perfekt.

 

Kjører i dag på mitt integrerte nettverkskort så siden min sønn kjører trådløst installerte jeg et trådløst kort på min maskin, men det samme skjer.

 

Kanskje noen lure hoder her kan ha en ide om hva som kan være galt. Jeg fatter ihvertfall ikke mye. Håpet jeg kunne slippe unna med å installere windows på nytt.

 

Lasta også ned ao på nytt og installerte, men det skjedde akkuratt det samme.

 

Er taknemlig om noen har noen ideer :D

Lenke til kommentar

hehe klassisk, Steiden (de lutte) blir kicked fra RR etter nok en gang å skape dårlig stemning i GC og etter advarsler fra

ledelsen om dette. og når han ikke får poste mere på vårt forum drar han saken hit. dramaqueen?

 

folk får gjerne mene hva de vil, men ragnarok har eksistert i 4+ år, er aktive i 2 spill pr i dag. Antakelig 3 når AoC slipper så noe fungerer ihvertfall.. :)

Endret av Dypfryst
Lenke til kommentar

Heh...dette er jo litt morsomt. Hadde egentlig ikke noe spesielt forhold til RR før disse innleggene fra folk i guilden. Greit nok at Delutte ikke hadde hatt verdens beste opphold der, men akkurat det tenkte jeg ikke noe videre over...noen folk passer rett og slett ikke sammen osv osv. Nå derimot virker det som om det er en guild med en gjeng søplehuer etter innlegg fra Tapcon/Dypfryst :p

Lenke til kommentar

Enig med Jackal! Hadde ikke noe forhold til RR, men nå har jeg det...

 

Jeg vet ikke hva som har skjedd eller ikke skjedd, men RR har ikke gjort seg selv en tjeneste ved å flame ett tidligere medlem. Dessuten skal det være takhøyde i en org, slik at det bør være RIMELIG graverende før man blir kicka. Dette er bare ett spill (tross alt).

 

Jeg har vært grunnlegger og leder i rimelig store guilds i andre spill, så jeg vet hva jeg snakker om. Man har med individer å gjøre, og må dermed være rimelig diplomatisk om det skal fungere (org ledelse).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...