Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

AO har eg mange gode miner i fra. Og lurer sterkt på å begynne igjenn. Men det var en ting som plaget meg veldig før og gjør kanskje no og.

Våpen og armor har det kommet et system på hvordan du ser om det er bra eller dårlig? Synest å huske å ha slitt noen veldig med det før.

Og så lurer jeg på om hvis eg begynner på level 1 går leveling fortere og er det quest å gjøre no eller er det bare mission terminals forsatt?

 

For å se om armor og våpen så er det i hovedsak erfaring som hjelper med dette

 

Ang. leveling så har du både missions på Rubi-Ka og monstre i Shadowlands, der shadowlands monstre gir desidert mest XP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Acer TravelMate 2410 | 60GB HDD | 504 MB Ram | Intel® Celeron® M 1.50 GHz | 15.4-inch

 

Hvor bra kjører du AO på den PC-en? Hvilken oppløsning kjører du?

 

På min bærbar pc lagger det fælt uansett hvilken oppløsning og instillinger jeg bruker..

Har nevnt dette før men fikk ikke noe ordentlig svar så vidt jeg husker.

 

Specs:

Intel Pentium T2080 1.8Ghz (dual core)

1024MB ram

Intel® Graphics Media Accelerator 950 (er vel den største svakheten her)

Windows Vista (værste dritten ever)

 

Spilte AO på vår gamle stasjonær pc og den har mye dårligere specs enn min bærbare.

 

Vel det er litt opp og ned med lagginga, men når det lagger så er det nesten helt dritt altså. Har prøvd med forskellige oppløsninger, men nå bruker eg 1680x1050x16 Texture Quality: Medium. Synst det blir nesten ingen forskjell på lagginga på kver oppløsning.

 

scrn0006sf3.th.png

 

Meg

 

Har du linken til den gui skin du bruker? Har prøvd den men den endrer berre litt på gui'en men ikkje alt.

 

Vell sånn ser Langel ut nå, bruker alien gui.

post-125915-1193765066_thumb.png

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Dere kan trykke CTRL+Alt+F, så får dere frem FPSen, har dere mere enn 50+ merker dere ikke stort, men om dere forsatt opplever at den er treig osv, så er det nok rammet dere bør bytte ut ;) Vil nå anbefale minimum 2gb minne.

 

Haddrisk har ikke så alt for mye å si (vil jeg tro) kjørte AO selv greit med 2gb minne, 2ghz duo core, 250mb\2mb cache\7200rpm hd greit i 1680x1050

Lenke til kommentar
Dere kan trykke CTRL+Alt+F, så får dere frem FPSen, har dere mere enn 50+ merker dere ikke stort, men om dere forsatt opplever at den er treig osv, så er det nok rammet dere bør bytte ut ;) Vil nå anbefale minimum 2gb minne.

 

Haddrisk har ikke så alt for mye å si (vil jeg tro) kjørte AO selv greit med 2gb minne, 2ghz duo core, 250mb\2mb cache\7200rpm hd greit i 1680x1050

 

Vel min fps ligger på 9

Lenke til kommentar
Vel det er litt opp og ned med lagginga, men når det lagger så er det nesten helt dritt altså. Har prøvd med forskellige oppløsninger, men nå bruker eg 1680x1050x16 Texture Quality: Medium. Synst det blir nesten ingen forskjell på lagginga på kver oppløsning.

 

Har du linken til den gui skin du bruker? Har prøvd den men den endrer berre litt på gui'en men ikkje alt.

 

Vell sånn ser Langel ut nå, bruker alien gui.

post-125915-1193765066_thumb.png

 

Du kan prøve å sette ned viewdistance inne i spillet. F10->et eller annet.

 

Dovvetech Skin

 

Dere kan trykke CTRL+Alt+F, så får dere frem FPSen, har dere mere enn 50+ merker dere ikke stort, men om dere forsatt opplever at den er treig osv, så er det nok rammet dere bør bytte ut ;) Vil nå anbefale minimum 2gb minne.

 

Haddrisk har ikke så alt for mye å si (vil jeg tro) kjørte AO selv greit med 2gb minne, 2ghz duo core, 250mb\2mb cache\7200rpm hd greit i 1680x1050

 

Harddisk har veldig mye å si for lastingen av teksturer dessverre. Du merker det gjerne første gangen du f.eks løper gjennom Borealis etter at du har startet spillet. Tror vel nesten alle merker litt stuttering da uansett hva slags system man har. Merket selv stor forskjell når jeg gikk over til en WD Raptor HD.

Endret av The Jackal
Lenke til kommentar
Vel det er litt opp og ned med lagginga, men når det lagger så er det nesten helt dritt altså. Har prøvd med forskellige oppløsninger, men nå bruker eg 1680x1050x16 Texture Quality: Medium. Synst det blir nesten ingen

 

1680x1050 på en 15" skjerm?

Jeg har maks 1280x800 på min bærbar.

 

Angående ram: Jeg kjøpte PC-en til skolebruk og ville derfor ikke betale alt for mye, derfor ble det som det ble.

Men jeg kjører Guildwars, CS, WoW, trackmania osv bra på laptoppen, mens AO, som er shitgammelt lagger (ikke stuttering fra textureload, men LAGG!!11!) hehe ^^

 

Edit: Nå funker AO mye bedre enn før, men har bare 8FPS.. får stille litt på instillingene etc. :)

Edit2: fra 8fps midt i borealis til 20-30FPS :) nå blir det spilling på laptop ^^

Og sist men ikke minst: jeg kjører AO fra SD brikken min xD pwned!

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Har kjørt noen AI raids idag, og vart heldig med drops, så nå er jeg 1 stk supple boots rikere :D Elsker å kunne soloe AI raids, selv om jeg nesten ble drept av en Xoch (enduring) general idag :/

 

Fine bilder alle sammen, keep it comming!

 

@Sayid

Kult at du er på Rimor, send en /tell til jorgii om du har lyst til å finne på noe ;) F.eks. Le mish, ai raid, ado hecks, evt. andre ting! :) (Kansje vi møtes til en liten duell i BS også, siden jeg er omn.)

Endret av Eirikrj
Lenke til kommentar
Da har jeg sett meg nødt til å finne meg en ny guild.

Jeg har vært medlem av Ragnarok i et halvt år nå, men det har dessverre ikke svart til forventningene.

 

Guilden fungerte dårlig, mye grunnet en ledelse som styrte på en svært kontrollerende måte.

Om ting ikke fungerer, så pleier jeg å si i fra, så også her. Men dette ble heller dårlig mottatt. Var sikkert uvant for ledelsen at noen plutselig gikk i dialog med dem og lanserte forandringer i deres totalitære regime.

 

Et slikt regime må nødvendigvis renne seg selv i senk og flere har leavet den siste tiden grunnet sterk misnøye med ledelsen.

Skjønt virkelig bekymret ble jeg først da presidenten uttalte at selv om han ble sittende alene igjen, så skulle ikke noe forandres.

 

Vi var mange som etterhvert gikk i dialog om problemene, og selvsagt oppstod det da en viss form for splittelse i guilden.

Ledelsen på den ene siden følte nok sin posisjon truet, siden de eliminerte "problemet" Steiden raskt og greit, slik man gjerne gjør i slike regimer :ohmy:

 

Noe tap var det uansett ikke, med et aktivitetsnivå lik null!

Den siste måneden ble det knapt nok kjørt noen raids og andre større oppgaver måtte vi løse selv.

 

Men nok om det. Imøteser gjerne en videre dialog her inne, spesielt siden dere ikke lenger kan slette mine innlegg etter eget forgodtbefinnende :D

---------------------------------

 

 

 

Bare i dag, var det 3 stykker som forlot Ragnarok, og ny guild måtte vi selvsagt ha.

Vi valgte alle 3 å søke medlemskap i orgen til Enno, nemlig Primal Evolution :thumbup:

Fikk nettopp beskjed om at vi er tatt opp, så nå skal vi få det gøy fremover, Enno

 

 

De Lutte

 

nei hei steiden er du her også da?

 

Hei alle sammen! Jeg er da medlem av Ragnarok som du så selvsikkert og velformulert snakker dritt om:) takk for det!

For dere som lurer så heter jeg somni in game. Jeg lagde mye drama i rr selv med å komme med forslag til endringer og meninger om ting som ville skapa drama. Men se på meg, jeg er fortsatt i rr og ja liker meg faktisk bedre nå enn hva jeg gjorde før! Nå vet jo dere utenforstående lite om rr og hva som har foregått der selvsagt men det jeg vil med denne posten er for det første å få dere til og forstå at ragnarok ikke er så forferdelig som lille steiden her vil ha det til. Og som en som er glad i litt drama og diskutering så ser jeg dette på en super mulighet til å rett og slett sette steiden i et dårlig lys:D Steiden er en merkelig liten type(minner meg litt om en paranoid 12 åring) som slenger drit rundt om seg uansett hvor han her. I rr har det oppstått en liten konspirasjon mot ledelsen ser dere. Før i rr hadde vi en president som viet livet sitt til anarchy online og som nå har sluttet. Personen som tok over har et liv og guilden ble med en gang mindre aktiv:( synd!. Det ble spredd mye rykter om ledelsen i rr noe som til slutt førte til at mange forlot guilden vår:( nå er jeg så heldig at jeg har tilgang til hvordan ting virkelig var, i motsetning til steiden f.eks som sprer løgner og drar meg seg andre inn i denne triste historia.

 

Jeg syns jeg så vinglepilten poste her en plass også..til deg vil jeg bare si at jeg ikke kjenner deg så godt men jeg vet at det er mange som savner deg i rr og at jeg personlig finner det synd at du lar deg påvirke av en som steiden:(

 

da er det bare for meg å legge ordet over til DeLutta! nå får du tenke godt over det du skriver lille venn.

 

PS! du får sende over noen av de loggene du har!

Lenke til kommentar
Har kjørt noen AI raids idag, og vart heldig med drops, så nå er jeg 1 stk supple boots rikere :D Elsker å kunne soloe AI raids, selv om jeg nesten ble drept av en Xoch (enduring) general idag :/

 

Fine bilder alle sammen, keep it comming!

 

@Sayid

Kult at du er på Rimor, send en /tell til jorgii om du har lyst til å finne på noe ;) F.eks. Le mish, ai raid, ado hecks, evt. andre ting! :) (Kansje vi møtes til en liten duell i BS også, siden jeg er omn.)

 

Det hadde vert kult å gjort noko ja ;) For heller a ein duell mellom oss to istendenfor i bs for då slipper man å bli angrepet av motparten :).

 

Tenkte å skaffe meg symbs i dei plassene eg ikkje har symbs, men vil helst se kva som er best å kjøpe symbs eller skaffe/betale pattern for pocket bosses som dropper dei symbsa. Nokon som har kan svare meg på kva som er best å gjere her?

 

Har eit spørsmål: Er det best å farme victory points 150-174 bs'en eller er går det like bra å farme i bs'en som er populær i lvl 210 (husker ikkje vilken lvl som var populær her)? For eg er litt lei av og ikkje vite om eg skal gå videre på lvlinga eller farme nå.

Lenke til kommentar
.....

 

da er det bare for meg å legge ordet over til DeLutta! nå får du tenke godt over det du skriver lille venn.

 

PS! du får sende over noen av de loggene du har!

Dette høres rart ut for å si det mildt. Den Steiden som du beskriver stemmer ikke i det hele tatt med den jeg har blitt kjent med. Måtte bare få sagt det.

Lenke til kommentar
.....

 

da er det bare for meg å legge ordet over til DeLutta! nå får du tenke godt over det du skriver lille venn.

 

PS! du får sende over noen av de loggene du har!

Dette høres rart ut for å si det mildt. Den Steiden som du beskriver stemmer ikke i det hele tatt med den jeg har blitt kjent med. Måtte bare få sagt det.

 

Enig der. Steiden har vært en av de personene som har hjulpet meg ingame så jeg har fortsatt å spille og forstått mer og mer.

(Må ikke glemme DaTe og Momp, de har vært kjekke de også^^)

Lenke til kommentar

 

De Lutte

 

nei hei steiden er du her også da?

 

Hei alle sammen! Jeg er da medlem av Ragnarok som du så selvsikkert og velformulert snakker dritt om:) takk for det!

For dere som lurer så heter jeg somni in game. Jeg lagde mye drama i rr selv med å komme med forslag til endringer og meninger om ting som ville skapa drama. Men se på meg, jeg er fortsatt i rr og ja liker meg faktisk bedre nå enn hva jeg gjorde før! Nå vet jo dere utenforstående lite om rr og hva som har foregått der selvsagt men det jeg vil med denne posten er for det første å få dere til og forstå at ragnarok ikke er så forferdelig som lille steiden her vil ha det til. Og som en som er glad i litt drama og diskutering så ser jeg dette på en super mulighet til å rett og slett sette steiden i et dårlig lys:D Steiden er en merkelig liten type(minner meg litt om en paranoid 12 åring) som slenger drit rundt om seg uansett hvor han her. I rr har det oppstått en liten konspirasjon mot ledelsen ser dere. Før i rr hadde vi en president som viet livet sitt til anarchy online og som nå har sluttet. Personen som tok over har et liv og guilden ble med en gang mindre aktiv:( synd!. Det ble spredd mye rykter om ledelsen i rr noe som til slutt førte til at mange forlot guilden vår:( nå er jeg så heldig at jeg har tilgang til hvordan ting virkelig var, i motsetning til steiden f.eks som sprer løgner og drar meg seg andre inn i denne triste historia.

 

Jeg syns jeg så vinglepilten poste her en plass også..til deg vil jeg bare si at jeg ikke kjenner deg så godt men jeg vet at det er mange som savner deg i rr og at jeg personlig finner det synd at du lar deg påvirke av en som steiden:(

 

da er det bare for meg å legge ordet over til DeLutta! nå får du tenke godt over det du skriver lille venn.

 

PS! du får sende over noen av de loggene du har!

 

 

Nå er det du som oppfører deg som en 12 åring, ikke DeLutte. Personlig liker jeg DeLutte, og har ett godt inntrykk av han. Og jeg synes det er svakt av deg å komme hit å flame bare fordi han mislikte Ragnarok og har dratt derifra.

Du sier du har tilgang til hvordan ting hvirkelig var, og sier DeLutte sprer løgner, hvordan vet jeg at det ikke er omvendt? (Noe jeg faktisk tror det er)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...