Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Interessant kveld i går. Logget på uten noen mål egentlig, så det ble til at jeg tuslet opp til Ado for å se om jeg kunne være heldig med noen Dynabosser der. Samtidig var jeg på lft for Albtraum. Fikk etter kort tid spørsmål om jeg kunne tenke meg å tanke et TL7 raid. Det er selvfølgelig alltid moro, så da bar det av sted til Broken Shores i stedet. Det var et bra team, 2 shader, adv, doc og crat alle utenom en shade var 220. Og alle uten meg var fra samme org, så vi fikk fine bølger med blodrøde Hackers og Zix innimellom. Hehe. Raidet gikk fint det, og etter å ha drept Piloten, kom det varsel om at HC skulle starte Beast raid. Jeg ble til Admiralen var drept, og det var ok for resten av teamet.

 

2 minutter etter at jeg ankom Pande (via snarveien /terminate) var det step, så jeg fikk ikke buffet en gang før vi var på vei. Det ble et spesielt raid. På TNH sin plass rauset det inn med adds i bøtter og spann. Så mye at tanken rett og slett fikk nok og takket for seg. Et lite søk av RL i raidforce viste 7 enfs. Og jeg fikk æren av å starte med mongo ASAP. Godt jeg var våken fortsatt… hadde innstilt meg på et raid hvor jeg bare skulle dingle etter, hadde ikke team hvor vi fikk SK heller. Nåvel, uten SL ess var det bare å mongo for livet til vi fikk en liten pause. I pausen fikk jeg opp SL ess og Taunt Proc, og så…. ld’et jeg :p festlig, not! Men kom inn igjen rett før vi skulle begynne på siste Subjugator. Da er det ikke så langt igjen, og det så ut som jeg skulle få sjansen til å tanke Beast for første gang.

 

Vi hoppet til slutt ned, og der hang feiten i luta og ventet på oss. Etter litt rebuffing var det bare å sette i gang. Etter at jeg hadde begynt fant jeg ut at jeg hadde glemt en liiiten ting o.O ….SL ess, men selv uten SL ess har jeg nesten 34k hp og det var nok :p Så da har jeg fått tanke det meste. Mangler Albtraum, skulle gjerne fått testet ut det snart. Trenger noen Spirit Infused NCU. Hmmm… det var en tanke, kanskje jeg kan få satt i gang et orgteam for Alb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du skal få armour som er rimelig og lett å få tak i anbefaler jeg det yarning armour om du er omni. kommer i alle deler utenom back.

Skal du kjøpe dem er de billige og lette å få tak i. Dropper også i mission og av dynabosser. QL på armouren avgjøres av lvl på mob eller mission.

 

Når det gjelder våpen ville jeg ikke gått for pistoler. Det enkleste er å gå bow. Har du SL anbefaler jeg en nimbus bow som også dropper i sl missions, men er også billige å kjøpe, samt at de kun krever bow og dermed ikke bruker opp ip du trenger på andre ting.

 

Vår research går også på bow eller 1hb så pistoler er ikke noe dd valg. Yearning armour adder også bow.

 

er du på rk1 kan du sende meg en tell på vinglepilten eller centaury46 så kan jeg hjelpe deg.

 

 

Takker!

 

Kjøpte armor og bow i går. Oppdager nå at det kan være litt vanskelig å nå psychic req, så jeg må muligens kjøpe deler med litt lavere lvl (ikke problem siden full set kostet under 1 mill).

 

Hvor mye klarer jeg å buffe psychic med?

 

Tar en reset av pistol og tilhørende skills når jeg skifter symbs (snart).

Lenke til kommentar

Ja, det er gøy med bilder og stats :)

Årsaken til at jeg ikke har lagt ut noe her enda, er at det blir for avansert for en enkel bonde :cry:

 

Har trykket på F11 flere ganger det siste året ved spesielle anledninger, men aner ikke hvor de screenshots blir lagret i PC-en og langt mindre hvordan jeg skal få dem ut her.

 

De Lutte

Lenke til kommentar
Hvor mye klarer jeg å buffe psychic med?

 

Tar en reset av pistol og tilhørende skills når jeg skifter symbs (snart).

 

 

 

Er du på RK1, så skal vi nok få buffet den psychicen din en god del :)

Bare gi beskjed, da Vingle og jeg har en god del buffitems liggende.

 

/tell Steiden

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Ja, det er gøy med bilder og stats :)

Årsaken til at jeg ikke har lagt ut noe her enda, er at det blir for avansert for en enkel bonde :cry:

 

Har trykket på F11 flere ganger det siste året ved spesielle anledninger, men aner ikke hvor de screenshots blir lagret i PC-en og langt mindre hvordan jeg skal få dem ut her.

 

De Lutte

 

 

mener det er f12, bildene lagres i C:\Programfiler\Funcom\Anarchy Online\Screenshots

 

for å laste opp bildene registrerer du deg bare her, http://photobucket.com/

 

barnemat ;p

Lenke til kommentar

De Lutte: Trykk F12 in-game, så legges dem i Funcom\Anarchy Online\Screnshot mappa, så kopierer du det du vil ha ut på skrivebordet (eller noe) så da du starter en ny tråd går du litt lengre ned på "Vedlegg" der trykker du "bla gjennom.." så velger du bildet ditt så trykker du "Last opp" :)

 

-

 

Ellers så vil jeg bare si at jeg har sluttet med AO for ei stund. Etter at jeg fikk min 3-ukers ban blei jeg mindre avhengig av AO og har annet jeg gjør nå :p..

 

Men sjekker vel kanskje innom her på forumet av og til ;)..

 

Hf !

Lenke til kommentar
@ DeLutte imageshack.us er enda lettere, ingen registrering :)

 

@ Rolfar er du på rk2, ta kontakt med meg, har endel buff-items jeg også.

 

Edit: nicket er Jorgii

 

Jeg er på RK2, så du blir nok å få høre fra meg!

 

Hvor mye er det mulig å buffe med de tingene du har? Vil bare vite det slik at jeg kan tilpasse kjøpet av armor

Lenke til kommentar
@ DeLutte imageshack.us er enda lettere, ingen registrering :)

 

@ Rolfar er du på rk2, ta kontakt med meg, har endel buff-items jeg også.

 

Edit: nicket er Jorgii

 

Jeg er på RK2, så du blir nok å få høre fra meg!

 

Hvor mye er det mulig å buffe med de tingene du har? Vil bare vite det slik at jeg kan tilpasse kjøpet av armor

 

For psy:

 

2x Pistoler som gir 20 int/psy hver (requirements er 476 pistol/238 fling/260 multi ranged)

 

2x Virral Triumvirate Egg Som gir 15 int/psy hver (req. 321 int/psy)

 

Ql 200 Nova Dillon Helmet +4 (req. 511 sense/461 agi)

 

ql200 Kirch Kevlar sleeve +5 (req. 526 agi/476 str)

 

Ql 62 Kirch Kevlar Gloves +2 (req. 167 agi/152 str)

 

Så tilsammen +81 psy, om du kan equippe alt sammen.

Lenke til kommentar
For psy:

 

2x Pistoler som gir 20 int/psy hver (requirements er 476 pistol/238 fling/260 multi ranged)

 

2x Virral Triumvirate Egg Som gir 15 int/psy hver (req. 321 int/psy)

 

Ql 200 Nova Dillon Helmet +4 (req. 511 sense/461 agi)

 

ql200 Kirch Kevlar sleeve +5 (req. 526 agi/476 str)

 

Ql 62 Kirch Kevlar Gloves +2 (req. 167 agi/152 str)

 

Så tilsammen +81 psy, om du kan equippe alt sammen.

- Sekutek armor gir mer Psy enn Nova Dillon

- du kan også få noen til å hjelpe deg med å få tak i Ring of Computing. Disse dropper fra bosser i Catacomber i SL.

- Hvis du har Lost Eden kan du kjøpe en sånn Research Dings som gir Pyschic avh. av lvl og research nivå på RK2

- Når det gjelder Implants kan sette inn cluster på 3 forskjellige steder for mer Psychic

- hmm... litt usikker men det kan være at det finnes AI Bracere med Psychic

Lenke til kommentar

Fy flaten så lang tid det tar å patche large client :( Ikkje nok om det tok lang tid å laste ned large client siden eg måtte formate maskinen å installere windows her for ein veke siden eller noko sånt så eg brukte small client i mellomtida til nå.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...