Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Heh...dette er jo litt morsomt. Hadde egentlig ikke noe spesielt forhold til RR før disse innleggene fra folk i guilden. Greit nok at Delutte ikke hadde hatt verdens beste opphold der, men akkurat det tenkte jeg ikke noe videre over...noen folk passer rett og slett ikke sammen osv osv. Nå derimot virker det som om det er en guild med en gjeng søplehuer etter innlegg fra Tapcon/Dypfryst :p

 

hehe du har nok et lite poeng her da disse to personene aldri har truffet steiden mens han var medlem i ragnarok. tapcon var på pause og dypfryst er fortsatt i wow, og der spiller jo ikke steiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke i wow, og jo jeg kjenner steiden mest fra forum hvor han var en aktiv poster men

har også vært ingame i AO-RR i den perioden han har vært i guilden mer enn nok til å gjøre opp min mening.

alt hva jeg har sett fra han svarer opp til det som står i først posten min.

Trodde folket her ønsket og droppe dette dramaet som steiden drog med til

ett forum hvor det ikke hører hjemme. så regner med folk kan se over denne saken og

fortsette med sine hyggeligere saker om AO.

Lenke til kommentar
Heh...dette er jo litt morsomt. Hadde egentlig ikke noe spesielt forhold til RR før disse innleggene fra folk i guilden. Greit nok at Delutte ikke hadde hatt verdens beste opphold der, men akkurat det tenkte jeg ikke noe videre over...noen folk passer rett og slett ikke sammen osv osv. Nå derimot virker det som om det er en guild med en gjeng søplehuer etter innlegg fra Tapcon/Dypfryst :p

 

 

 

he he, ikke ganske så galt.

Blant gutta på golvet i RR, så finnes det flere hyggelige og greie folk, og jeg har i likhet med Vinglepilten, fortsatt god kontakt med disse.

Enkelte av dem får sogar låne byen vår for å kjøre City raids, siden de ikke har den muligheten i RR.

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Dypfryst og Tapcon: Steiden sitt innlegg er fra hans syn. Dere kan godt si hva dere vil, men å komme her å si at det er feil blir nok litt overdrivelse. Hvis Steiden opplevde RR-ledelsen som kontrollerende så burde dere holdt et møte hvor ledelsen og medlemmene ble enige i hva som skulle fikses. Men hva gjør dere? jo letteste utvei, kick han som klager og flame han etterpå. Hvor gamle er dere egentlig?

 

En ledelse skal motivere medlemmene og gjøre noe med problemer som oppstår.

 

Nuf' said!

 

Kommer til å kjøpe gamecard neste fredag, for da kommer lønninga :)

Lenke til kommentar

Og hvor har jeg flamet noen? siden dere fortsetter skal dere få litt mere info.

Først av alt, jeg er ikke i ledelsen i RR, jeg er en medlem med en lang historie i guilden både i AO og WoW.

Mine syn på steiden har lite med saken "steiden vs ledelsen" å gjøre. Det er basert å hva jeg har sett via ingame chat og

hans holdninger på forumet vårt. Meldemmer kan komme med all den konstruktive kritikken de bare vil og forslag om de har,

det har jeg gjort selv når jeg ser det nødvendig uten å bli kicked av deg grunn. Når man derimot kommer med bare kritikk og

lager kjedelig stemmning på chat, så fått sine advarsler om det så må det en gang si stopp.

 

Jeg kom med noen enkle fakta i min første post som ble utelatt og angående hvordan guilden styres og hva som har blitt gjort evt

ikke gjort tror jeg ikke hverken du eller noen andre skal kommentere så mye på om dere ikke har

noe videre innsikt i saken annet enn PoV fra en som ble kicked ;) Det er svært skjelden noen i RR har blitt kicked

i løpet av årene organisasjonen har ekistert, antallet kan nok telles på 2-3 hender noe som jeg ikke ser på som alt for mye

med tanke på hvor mange som har vert med i guilden i årenes løp.

 

Hva alder har med saken å gjøre ser jeg ikke men sist det ble sjekket var vist gjennomsnittet i RR på rundt 27 år.

rangere alt ifra 16 til 40+ :)

 

må si meg enig med erik nå og håper folk kan la dette ligge. Saken har ikke noe på dette

forumet å gjøre og er avgjort for lenge siden.

Lenke til kommentar

Det er mest behagelig for alle om denne saken taes ett annet sted ;)

 

 

EDIT:

 

En liten update om meg selv

 

Fikk endelig en supple bot som drop idag fra ett farm raid, har hatt 15-20 raids till nå med bare crap loot. Men endelig droppet den for meg. Noe som betyr CSS gloves for meg :)

Har også farmet masse axp ikveld, hele 1.2m axp. Så er såvodt over ai15 nå. Har fått meg en ql175 hawk mk5 og er snart klar til å begynne å twinke. Skal ha på endel 210-230 symbs.

 

Har også solgt SMGen min og chemical dmg utstyret mitt så har fått sånn passelig med penger i kassa.

 

ATM er jeg på Thedeadknow's AI30 alien-raid-party, han dinger strals! Er endel liv her og ganske morsomt!

 

Jorgii out!

Endret av Eirikrj
Lenke til kommentar

Var innom Spaceworld i dag og spurte etter gamecard til AO, men de hadde ikke flere igjen. Men jeg skulle komme tilbake på mandag så skulle jeg få vite pris så skulle han bestille til meg. Hvis det ikke lønner seg med gamecard så bruker jeg papsen sitt visa kort.

 

Bjohansen - Er lei av folk som lager liv og røre og etterpå sier at det var feil plass.

Lenke til kommentar
Var innom Spaceworld i dag og spurte etter gamecard til AO, men de hadde ikke flere igjen. Men jeg skulle komme tilbake på mandag så skulle jeg få vite pris så skulle han bestille til meg. Hvis det ikke lønner seg med gamecard så bruker jeg papsen sitt visa kort.

 

Bjohansen - Er lei av folk som lager liv og røre og etterpå sier at det var feil plass.

 

 

Bankkort kan du vel få da du er 13år, men det er bare Visa Electrone.. funker greit med visa Electrone om du betaler via "PayByCash".. ganske enkelt.. Du overfører penger til PayByCash vi nettbank, så overfører dem til FunCom..

 

Ang Prepaid card:

Anarchy Online: Prepaid Card (90 days) koster 34$ på FunCom sine sider.. om Spaceworld skal bestille inn nye tviler jeg på at de blir så veldig billige, mulig dem de hadde før var rester dem ville kvitte seg med ;)

Lenke til kommentar

bakdelen med å levle raskt er at man må skifte det meste av utstyr. Jeg trenger råd for å utstyre en lvl 103 MetaP. Tingene skal helst være ganske enkel å få tak i, dvs ikke 3 mnd med farming.

 

- Armor (incl back)

- Pistols (evt annet)

Endret av rolfar
Lenke til kommentar

Vinglepilten kan nok hjelpe deg med råd der. Han har en 220 MP som main og dessuten en 134 alt. Kommer sikkert innom her i morgen.

 

 

Primal Evolution er ikke av de største orgene, men har aktive og dyktige spillere. Jeg lanserte ideen om en Lord of the Void aften i Nansence, og flere fikk lyst til dette. Planen var å drepe ham kontinuerlig i et par timer, siden han spawner på nytt med en gang han er død.

 

Vi dannet først et KT med Doc, Enf, Sol, MA, Keep og Advy og inviterte andre interesserte i guilden til et team ved siden av.

Enno fikk til oppgave å tanke, noe han løste aldeles utmerket. Var ikke mange gangene jeg fikk aggro :)

 

Lootet var ikke så sprekt til å begynne med, men etter 7-8 stk så kom det en +18 Ring of Computing og litt senere en +14 av samme sort. De ble rollet blant alle interesserte.

 

I motsetning til en annen guild, så finnes det ikke her noe poengregime !

Alle som er med og hjelper skal ha sin sjanse til å få loot !!

 

Selv stod jeg over disse 2, da jeg håpet på en litt større, helst +20 eller mer. Så fulgte 5-6 stk uten noe særlig drop, før et par Eye of the evening star ramlet inn. En +28 (ql 275) og en +21.

Nå var vi inne i en liten steam, for 2 Ring of teardrops dukket opp et par kill etterpå. En +27 og en +26. Men Agi / Sence ringer er ikke akkurat noe for en Opifex.

Nye 2-3 mislykkede kill, før enda en Evening Star ble rollet.

 

Jeg var nå begynt å angre litt på taktikken min, vi hadde holdt på en stund nå og Computing ringene hadde sluttet å komme. Så da en QL 210 Computing med +16 omsider kom, så joina jeg roll for denne sammen med en annen.

Men lykken var ikke på min side og det så ikke ut til å komme noe mer heller. Flere hadde leava og nå takket også Enno for seg, men vi som var igjen ville gjerne ta 3-4 stykker til før kvelden. Docen er dyktig, så det gikk greit å tanke uten ham :)

 

Og da kom den.

Ring of Computing, QL 300, som gir +25 i Int og Psy.

 

Den første 300 ringen i løpet av hele kvelden. Alle 5 ville gjerne ha den og det ble til at vi inkluderte Enno i garden også. Han hadde såvisst gjort seg fortjent til den. Docen rollet dermed for 6. Hjertet hoppet over noen slag da 6 tallet dukket opp på skjermen. Steiden er langt bak i alfabetet, så det ble meg :D

Der falt en meget viktig brikke på plass, angående 300 symbene som jeg snart skal til med. Har Teardrops ringer, samt Ring of Plausability fra før, så det var kun denne ringen jeg trengte fra LotV.

Er dermed kun Red belt fra TNH jeg mangler for å gå i gang. Det droppet i dag på HC, men jeg ble litt short med mine 615 poeng. En kar bød over med 616 poeng, og hadde nok mer inne også. Imidlertid har jeg ikke mer å svare med enda.

 

Etter dette tok vi et par kill til, men det ble sent og vi sluttet av.

La da merke til at jeg hadde fått 50 000 i faction hos Guardian of Shadow :D Ikke så rart, siden vi vel drepte ham rundt 30 - 35 ganger.

 

Alle synes dette var gøy, så vi kommer til å gjenta det snart. Målet er jo at alle skal få det de trenger.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Gratz DeLutte! :)

 

Har selv drevet med endel twinking i helgen, og har endelig fått på endel living og persisting symbs:

 

Living Support Eye

Living Support Brain

Persisting Artillery R-Arm

Living Support L-arm

Living Artillery R-hand

Persisting Artillery L-hand

Living Artillery Leg

 

Mangler fortsatt living art waist og living art r-hand, må få skaffet disse. For Feet og l-wrist, skal jeg gå for ~230 imps.

 

Tok endel re-perks, ~25 stk. Tok også endel twinke utstyr, for å få på brain og r-arm var jeg på akkurat skill i treatment, inkludert ved bruk av G2 og Chapman pistoler.

 

Alt i alt er jeg fornøyd, og gleder meg til å få symb/imps ferdig, slik at jeg kan begynne å 'spille' igjen :)

 

Jorgii out!

Lenke til kommentar

wow, godt jobbet å få inn Living og Persisting på 165 :) Ikke mange som gjør den jobben.

 

Til Steiden, bra initiativ i går. Moro når en kan samle en del av org'en og gjøre noe sammen. Selv fikk jeg en fin Ring of Divine Teardrops. I tillegg droppet en QL 297 og 282 Spear of forbidden Ceremonies. Broderen fikk mot til å jobbe litt mer med shaden sin. Jeg satt oppe hos han i går, og var kanskje ikke helt konsentrert hele tida :p Ble litt fjas innimellom..

 

Nå skulle vi fått en del folk i org'en med adgang til APF 42, så kan vi gå der og farme AXP :) Evt. kanskje forsøke på et org raid i 28. Det bør være mulig nå.

Lenke til kommentar

Høres ut som en fin org dere har!

 

Vi gjør ikke så mye slikt i Neo-Apocalypse, men så er vi bare rundt 10 members. En fin gjeng dog, har det morsomt sammen. I tillegg så er de fleste i org'en mest interessert i pvp.

 

Ang. symbene, de var ikke lette å få inn. Tok endel perk-reset i tillegg fikk jeg bruk for G2 og Chapman pistoler. Er glad jeg var solitus når jegequippet pers. r-arm, str og stamina reqs var vanskelige, kan ikke tenke meg til på en opifex.

Endret av Eirikrj
Lenke til kommentar
bakdelen med å levle raskt er at man må skifte det meste av utstyr. Jeg trenger råd for å utstyre en lvl 103 MetaP. Tingene skal helst være ganske enkel å få tak i, dvs ikke 3 mnd med farming.

 

- Armor (incl back)

- Pistols (evt annet)

 

Om du skal få armour som er rimelig og lett å få tak i anbefaler jeg det yarning armour om du er omni. kommer i alle deler utenom back.

Skal du kjøpe dem er de billige og lette å få tak i. Dropper også i mission og av dynabosser. QL på armouren avgjøres av lvl på mob eller mission.

 

Når det gjelder våpen ville jeg ikke gått for pistoler. Det enkleste er å gå bow. Har du SL anbefaler jeg en nimbus bow som også dropper i sl missions, men er også billige å kjøpe, samt at de kun krever bow og dermed ikke bruker opp ip du trenger på andre ting.

 

Vår research går også på bow eller 1hb så pistoler er ikke noe dd valg. Yearning armour adder også bow.

 

er du på rk1 kan du sende meg en tell på vinglepilten eller centaury46 så kan jeg hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...