Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er riktig at man kan gjøre Ado hecks på 130.

 

MEN, du vil aldri få noe team på et så lavt level.

Derfor anbefaler jeg å være i Elysium til du er lvl 137-138, helst lvl 140. Da går det lettere. Tror selv jeg var 136, da jeg reiste opp.

 

Er altfor mange som står og hyler etter team, der de ikke skal være.

Når jeg ser en lvl 165 som står og shouter i Inferno, så har det tragikomisk skjær over seg.

Men det går som regel ikke lenge før de tusler tilbake til Ado igjen.

 

 

De Lutte - har du glemt Scheol, forresten :)

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Ja, det er riktig at man kan gjøre Ado hecks på 130.

 

MEN, du vil aldri få noe team på et så lavt level.

Derfor anbefaler jeg å være i Elysium til du er lvl 137-138, helst lvl 140. Da går det lettere. Tror selv jeg var 136, da jeg reiste opp.

 

Er altfor mange som står og hyler etter team, der de ikke skal være.

Når jeg ser en lvl 165 som står og shouter i Inferno, så har det tragikomisk skjær over seg. 

Men det går som regel ikke lenge før de tusler tilbake til Ado igjen.

 

 

De Lutte - har du glemt Scheol, forresten  :)

9084624[/snapback]

 

Det har jeg nok sikkert :p

Når kan man dra dit? og er det noen bra levle plasser?

Lenke til kommentar

Og da var så og si alt av implants klare for min lille level 60 adventurer, skal poste et lite referat fra twinking \ items-oppsett.

 

Trenger kun å perke AI 1 (for Combined Commando, 6 deler ql 74), samt en kjapp 131\132 wrangle. Må også spise en Extruder Nutrition Bar (mangler 1 i 1he.

 

Og en Extruder Nutrition Bar gir +2 til alle skills :D

 

edit: Har samlet litt saker og ting i det siste gitt:

 

 

 

Ring of Divine Teardrops, mellom ql 139 og ql 160, gir ca 20+ i sense og +10 i agility, så jeg vil si de er svært nyttige på Titlelevel 4 \ 5

Consanguineal Embryo of Annw`Guinne = Viktig del i tradeskillprosessen til Tier 1.

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Og da var så og si alt av implants klare for min lille level 60 adventurer, skal poste et lite referat fra twinking \ items-oppsett.

 

Trenger kun å perke AI 1 (for Combined Commando, 6 deler ql 74), samt en kjapp 131\132 wrangle. Må også spise en Extruder Nutrition Bar (mangler 1 i 1he.

 

Og en Extruder Nutrition Bar gir +2 til alle skills  :D

 

edit: Har samlet litt saker og ting i det siste gitt:

 

 

 

Ring of Divine Teardrops, mellom ql 139 og ql 160, gir ca 20+ i sense og +10 i agility, så jeg vil si de er svært nyttige på Titlelevel 4 \ 5

Consanguineal Embryo of Annw`Guinne = Viktig del i tradeskillprosessen til Tier 1.

9085956[/snapback]

Nice addon, hvilken er det?

Eller hvor kan jeg få tak i den :D?

Lenke til kommentar

Da var armor og våpen satt på endelig. Neste blir vel storm carb armor eller har andre annet forslag.

 

Nokon som har Worn Medium Tank Armor eller Worn Heavy Tank Armor QL 80 på rk2 serveren eg kan kjøpe?

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
Da var armor og våpen satt på endelig. Neste blir vel storm carb armor eller har andre annet forslag.

 

Nokon som har Worn Medium Tank Armor eller Worn Heavy Tank Armor QL 80 på rk2 serveren eg kan kjøpe?

9087628[/snapback]

 

De der tank armorene er ikke verdt å bruke.

De gir minus i flere ting.

Lenke til kommentar
Jeg holder på med en engineer (prøver forskjellige klasser for å se hva jeg liker best).

 

Jeg er lvl 15 og har en lvl 31 bot, men jeg får aggro hele tiden..

Jeg har def/agg baren på def, og jeg står bare i ro..

 

Er androids dårlige til å holde aggro?

9090753[/snapback]

lurte på det samme selv, spurte en kar i orgen å han sa at jeg fremdeles var litt for lav lvl til at peten kan ha agro helt alene (eller tanke helt alene)

Han mente sikkert at peten må være høy nokk lvl. Da jeg spurte hadde jeg en lvl 61 bot

 

Lag denne HER , den er den viktigste trimmeren en engi kan ha!

Lenke til kommentar
Jeg holder på med en engineer (prøver forskjellige klasser for å se hva jeg liker best).

 

Jeg er lvl 15 og har en lvl 31 bot, men jeg får aggro hele tiden..

Jeg har def/agg baren på def, og jeg står bare i ro..

 

Er androids dårlige til å holde aggro?

9090753[/snapback]

lurte på det samme selv, spurte en kar i orgen å han sa at jeg fremdeles var litt for lav lvl til at peten kan ha agro helt alene (eller tanke helt alene)

Han mente sikkert at peten må være høy nokk lvl. Da jeg spurte hadde jeg en lvl 61 bot

 

Lag denne HER , den er den viktigste trimmeren en engi kan ha!

9090929[/snapback]

takk :)

Skal lage den så snart som mulig

 

edit: er lvl 22 nå, med gladiator bot :)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...