Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
e 1h sverd 1h edge weapon?

9071142[/snapback]

 

1he: One hand edged weapon (eks: SOL Fire Executioner, Phase Blade)

1hb: One hand blunt weapon (Kyr`Ozch Hammer, klubber generelt sett)

2he: Two handed edged weapon (Kyr`Ozch Sword, digre sverd)

2hb: Two handed blunt weapon (Kyr`Ozch Hammer, Maul of Gwyddawg)

 

255469.gif255464.gif218716.gif255463.gif

1 he / 2he / 2hb / 1hb

 

Etc :)

9071217[/snapback]

 

For å være litt pirkete så er det bildet du har satt på 1HE et piercing våpen. :p

Mer som 255462.gif

 

 

Hadde en lvl 206 Enforcer med Shadowlands og alieninvation (tror det het noe sånt noe).

slutta å spille ett par år siden, ble litt kjedelig.

hadde også en 90 NT, 130~BC og 60 adventure twink :D

9077674[/snapback]

 

Invasion faktisk ;)

 

edit: jeg har vært på en liten shoppe-runde.

Jeg har kjøpt krystallen til Greater Searing Stream.

Er det en engineer her som kan lage nano av den? :)

 

edit2: betaler en engineer ingame for å lage den. =)

 

edit3: Gikk fra 400dmg til 1500dmg på hecks :)

9078354[/snapback]

 

Om du ikke har fått laget den enda og er på RK1, så send meg en tell på Geekwave om du ser meg online, henvis til diskusjon.no forumet :p

Lenke til kommentar
Om du liker å campe vil jeg også anbefale å dra til inner sanctum (scrotum) og skaffe meg fist of the dominator, det er den desidert beste MA implanten in game.

 

/telia

7396359[/snapback]

 

 

Da var det gjort.

Måtte ta Inobak the Gelid 48 ganger, før han ville ut med Fist of the Dominator

 

Hezak er sikkert farlig nok han, men fyren er heldigvis svaksynt så det holder.

Jeg traina han helt ned til inngangen, der jeg bråsnudde, løp litt tilbake og gjemte meg bak en søyle. Og da ble Hezak som regel stående bak den nederste søylen og kikke oppover etter meg. Jeg snek meg lenger og lenger oppover, til jeg hadde fått plassert meg bak den øverste søylen.

Og når jeg da snudde meg, så hadde jeg fri utsikt til podiet, der Inobak og Dominus sto. Passet på å stå like foran søylen og pullet dem så ned til meg annen hver gang.

Hezak nede ved døren hadde dermed ingen mulighet til å finne ut hvor jeg var, og han ble stående der i flere timer.

 

Stillheten ble brutt hver gang et lite team sona inn, men siden de da omtrent kræsjet inn i Hezak, så forsvant de fort. Han var en ganske så effektiv dørvakt, kan man si :)

 

De to større sidebossene brydde jeg meg ikke om, siden de andre to på podiet spawna hvert 15 min, ca. Var da akkurat passelig å ta dem annenhver gang.

Fikk også en Might of the Revenant , samt noen nyttige ringer + et par rober.

 

 

Steiden

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Vilken lvl kan man dra til inner sanctum? Tenkte å spille litt på engi'en min og klarte å ta DOT åleine for første gong med min lvl 49 bot. Nå er det tilbake å skaffe meg ncu buff + mochs og dra tilbake å få eit par lvl til før eg legger meg.

Lenke til kommentar
Vilken lvl kan man dra til inner sanctum? Tenkte å spille litt på engi'en min og klarte å ta DOT åleine for første gong med min lvl 49 bot. Nå er det tilbake å skaffe meg ncu buff + mochs og dra tilbake å få eit par lvl til før eg legger meg.

9130298[/snapback]

 

IS har minimum level 125, men vil anbefale deg å få med noen som er høyere enn det hvis du er på utkikk etter noe.

Lenke til kommentar
IS har minimum level 125, men vil anbefale deg å få med noen som er høyere enn det hvis du er på utkikk etter noe.

9130810[/snapback]

 

ORLY ?? :tease:

9131057[/snapback]

 

YA RLY

 

IS kan være litt vel tøft for folk som kommer inn på 125. 1st floor er absolutt gjørbart, og bra xp (ta med kapper og lag IS passes), pass opp for Fezal the watcher, han slår hardt og fort, men dropper ikke noe annet enn å lage portalen opp til andre etasje.

2nd. floor er også gjørbart men pass for key bossene, de spawner fanatics og heckler adds (Fanatics nuker for 10k+ damage etter ca 10 sekunder, så det er viktig å ha nok damage (IE specials) til å drepe de RASKT.

Dette er så langt du kommer deg med ett vanlig IS pass, så bruk tiden der inne til å skaffe deg perma key.

Når du har fått deg perma key (hver del har 100% drop fra keybossene) så kan du gå til:

3rd floor er hvor godsakene dropper.. og spillere som ikke vet hva de skal gjøre her.

 

4 mini bosser, ingen specials bare mye hp (lette)

2 side bosser, spawner fanatics, skjeletter og area nuker (kan NSD`s),

Inobak the Gelid: Rooter, og nuker (pass på den rooten når du puller) ellers ganske enkel.

Dominus Jiannu (?) Ingen triks, bare mye hp (pass på, hun står like ved hezzie)

 

Hezzak the Immortal:

El Biggo bosso, dropper mye ok saker, Abyssal Desecrator, Permafrost, upgrade til advy armor (100% drop) patterns til nt DOT er ting som dropper relativt ofte, andre ting som ikke dropper fult så ofte er fists of the dominator, tror han kan droppe nesten hele loottablet i IS.

 

Hezzak har AOE nukes, kan tømme nanopoolen din (Oj, der var den doc`en du tok med for å være lur ubrukerlig :) ) , spawner fanatics (oftere enn vanlige bosser), han slår ikke spesiellt hardt, men fort. skal man ta Hezzie så vil jeg nesten si at en 200+ MP er påkrevet.

Dette fordi at NSD ikke er spesiellt lett å lande på han, så du trenger ofte mange forsøk. Andre feil som er begått på Hezak er å sette lowbies til såkalt "Fan watch"

Det vil si å bare drepe fanatics som spawner, fanatics spawner ofte 2 eller 3 i slengen og har faktisk litt evades, unntak fra denne reglen kan være soldiers eller adventurers, som har masse specials. Om du er MP eller Engineer der inne, så stol heller ikke på at dine pets kan holde disse unna raskt nok. (Er du Mp så er "jobben" din å spamme NSD)

 

Andre generelle triks: Aldri reflect når du puller, ALDRI!, sørg for å fjerne dette FØR du puller, og be de med eventuellt aura om å kansellere denne.

For de av oss med acrobat perkline kan jeg anbefale følgende fremgangsmåte.

1. Gå ca halvveis til mobben du skal pulle.

2. Sjekk for reflects og reflect auras.

3. Fyr opp DOF og Limber.

4. Om du har MOR (Might of the revenant) så fyr opp denne nå (Root immunity :) )

5. Snu deg baklengs og gå mot mobben du skal pulle.

6. Vent på aggro, og løp som F....

7. Pull mobben helt ned til portalen, ALDRI ta noen av hovedbossene midt i rommet, de respawner og om hezzak får inn en AOE så kommer de og gir deg ett realt helvete.

 

Vær forbredt på at ting kommer til å skjære seg, 3rd floor er ett lite sted, ikke mye rom for manøver, og har man først fått aggro så er portalen ut stengt.

Voice coms (TS/Ventrilo) er anbefalt slik at MP får gitt beskjed om NSD er inne eller ikke.

 

Dette er basert på mange forsøk både mislykkede og vellykkede på å kverke allt der inne:) Noen ganger wiper man, men det må man bare ta med ett smil.

 

Dette ble sikkert alt for mye, (Wall of text hits you for 10k of boring damage, Critical hit!) Men greie ting å ha i bakhodet.

 

/harakiri

Lenke til kommentar

Som alltid et greit og informerende innlegg fra Henning75.

 

Kan legge til noen småting.

Når man tar de keybossene i 2 etg for permakey, så spawner disse som vi hørte Fanatics og Heckler adds. De hecklerne skal man ikke bry seg om i det hele tatt. Konsentrer dere kun om bossen og ikke minst Fanatics.

 

Når jeg ankommer tredje, så rensker jeg først ut de minibossene på sidene, slik at kun hovedbossene står igjen. 1 på hver side. Disse bør en la være i fred :)

Se hvilken vei Hezak kikker. Ser han mot Inobak, så puller du Dominus ved å snike deg langsomt oppover helt inntil veggen. Når han agger, så trekk deg ned til midten. Der er det jo trygt å stå, siden du har rensket adds. Når Dominus respawner etter 10 min, så vil Hezak snu seg og kikke på ham. Og da gjør du likt med Inobak. Av og til følger Hezak etter og da må man få ham ned til inngangen, før du gjemmer deg kjapt bak en søyle. Dette er regel nr 1, hva ham angår.

 

Som tidligere nevnt, så dro jeg ham ned der etterhvert, før jeg begynte. Greit å ha ham stående der nede. De to oppe på podiet pullet jeg med Upon a wave of Summer. Den har bra rekkevidde, slik at jeg kunne bli stående der nede foran søylen, skjult for Hezak.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Nå blir det nok prisras på Globe of Clarity.

Vanligvis går padsene fra Tara for 350 mill pr stk, men nå bør prisen minst halveres.

 

Det kommer nemlig nye superpads i 17.5 og de adder mer crits, samt mye annet.

 

 

Globe of Clarity gir dette pr stk:

 

Max Nano 50

Add All Def. 10

Add All Off 10

CriticalIncrease 1

 

 

Mens de 2 nye gir dette pr stk:

 

Power

 

AddAllOff 10

AddAllDef 15

XPModifier 1

CriticalIncrease 2

ProjectileDamageModifier 10

MeleeDamageModifier 10

EnergyDamageModifier 10

ChemicalDamageModifier 10

RadiationDamageModifier 10

ColdDamageModifier 10

FireDamageModifier 10

PoisonDamageModifier 10

MaxHealth 400

MaxNanoEnergy 400

 

 

 

Brawn

 

AddAllOff 10

AddAllDef 15

XPModifier 1

MartialArts 10

Brawl 10

Parry 10

SneakAttack 10

FastAttack 10

CriticalIncrease 3

MaxHealth 400

MaxNanoEnergy 400

 

 

De er Unique, så det må bli 1 av hver :D

 

 

De Lutte - selger ikke sine Gocs. De hører hjemme hos en MA :)

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar

Bør vel legge til at det gjenstår å se om Padsene blir lagt til i 17.5.

Funcom har sagt at flere items som nå er på test, vil ikke finnes i game før senere.

Og det kan jeg godt forstå. Skal bl.a finnes DB pants, som adder 20 i alle abilities, samt DB sleeves som adder 20 i Agility og Sence + en ring som gir 20 i Stamina og 15 i Strength. Slipper man alt det der løs i spillet, så kommer snart halve AO til å sette inn 300 symbs og det uten Burden :)

 

De Lutte

Lenke til kommentar

Nettopp opprettet en doktor, som jeg skal prøve å RP'e med.

Skal joine en Rp org etterhvert osv. :)

 

Skal holde med som neut, siden jeg for det meste henger i Borealis uansett.

Også liker jeg å kunne velge hvilken garden jeg vil til.

 

Skal prøve å gjøre han til en "heal-only" toon.

 

Nick: Poden.

Breed: Solitus Male.

Lenke til kommentar
Nettopp opprettet en doktor, som jeg skal prøve å RP'e med.

Skal joine en Rp org etterhvert osv. :)

 

Skal holde med som neut, siden jeg for det meste henger i Borealis uansett.

Også liker jeg å kunne velge hvilken garden jeg vil til.

 

Skal prøve å gjøre han til en "heal-only" toon.

 

Nick: Poden.

Breed: Solitus Male.

9156755[/snapback]

 

 

Bra valg, det.

 

Jeg har fler docs, men spiller egentlig ikke AO lengre. Solitus er en fin rase å bruke til dette formålet, helt ypperlig da de har en fin balanse mellom styrke og forsvar.

 

Legg av et par hundre millioner for å utstyre docen. Husk at siden du skal være en "pure healer", kan du glemme å gjøre solo missions (annet enn blitzing) og dynas etter de laveste nivåene, og etter det ikke før langt senere (typisk 150-200).

 

Vet ikke om du kommer til å twinke, men siden du nevner RP tviler jeg på det. Var aldri interessert i twinking selv, ihvertfall, og en doc behøver slettes ikke å holde på med slikt. Du er til ene og alene for teamet ditt. Om noen i teamet må dø, vil det være deg. Om du er sikker på at tanken vil overleve om du ofrer deg, so be it. Dø og kom tilbake a.s.a.p. Å være doc handler i høy grad om selvoppofrelse, og det er en del av det jeg synes er veldig bra med det yrkesvalget. Du hjelper teamet, og de er avhengige av at du gjør en helsikes god jobb. Når alt klaffer, føles det virkelig bra, og du vil ofte høre hvor takknemlige de andre er når du har reddet de fra en sikker død.

 

Når jeg tenker meg om, tror jeg faktisk at jeg vil komme tilbake til AO utover vinteren. Prøvde bare BS og slikt litegrann etter at LE ekspansjonen som jeg hadde forhåndsbestilt, kom, og jeg har aldri nådd såpass langt med noen av docene til at jeg kunne bruke f.eks. CH.

 

Oh crap.. savner AO bare jeg snakker om det. Ikke bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...