Gå til innhold

Alt om Anarchy online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ka max lvl?

9092557[/snapback]

1. "Hva er"

2. hva er max lvl hva? for å ikke være lvl 67? det er lvl 66. I spillet? 220

 

EDIT: er lvl 181 for tidlig til å løpe til Inf og suttre etter team?

9092736[/snapback]

 

Litt kjapp i avtrekket her, Zen? Har merka at tonen i denne tråden har endra seg i det siste (på en generell basis, ikke ment mot deg spesielt!) og at det er mer flaming ute og går. Synd hvis denne megatråden bare skulle renne ut i vondt blod og dårlig stemning.

 

Med fortsatt håp om en solfylt sommer

 

Taren

Lenke til kommentar
Det var slett ikke verst.

Da soloer han vel Aztur også, når han er blitt lvl 59  :)

 

De Lutte

9096604[/snapback]

 

Kanskje det. Forsøk nr.2 gikk noe dårligere.

Jeg sprang så og si inn i GoT og hadde ikke fått buffet botten.

Fikk opp buffene, men da hadde den allerede mistet litt liv.

Brukte heal perk, når den rant ut begynte botten å miste farlig mye liv.

Fikk GoT ned til 2-3% før min bot døde, sprang bort og lagde en lvl 58bot(kan ikke lage lvl 82 botten med comp masteries, trenger Mochies).

 

Fikk drept GoT til slutt, men så trainet noen meg med Uklesh.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
ka max lvl?

9092557[/snapback]

1. "Hva er"

2. hva er max lvl hva? for å ikke være lvl 67? det er lvl 66. I spillet? 220

 

EDIT: er lvl 181 for tidlig til å løpe til Inf og suttre etter team?

9092736[/snapback]

 

Litt kjapp i avtrekket her, Zen? Har merka at tonen i denne tråden har endra seg i det siste (på en generell basis, ikke ment mot deg spesielt!) og at det er mer flaming ute og går. Synd hvis denne megatråden bare skulle renne ut i vondt blod og dårlig stemning.

 

Med fortsatt håp om en solfylt sommer

 

Taren

9094520[/snapback]

OT: Du sikter ikke til hele HW forumet da? :p

Eneste tråden jeg gidder å være innpå er AO tråden fordi ITpro ikke har en (som jeg har funnet)

Jeg mener, hvilket forum trenger 20-30 tråder for å håne Freewebs/piczo hjemmesider? :)

Om jeg virker sur er det fordi jeg har vert i Totw. Noe som bør forklare seg selv. (fra ninjaet loot 6 ganger på en dag)

Lenke til kommentar

9094520[/snapback]

Om jeg virker sur er det fordi jeg har vert i Totw. Noe som bør forklare seg selv. (fra ninjaet loot 6 ganger på en dag)

9099651[/snapback]

 

 

Ah, skjønner.. Var der selv på søndag, en nokså selsom opplevelse egentlig, men blandet med mye moro :!:

Hadde bare team med folk jeg kjente, og jeg var doc (noe jeg ikke har spilt på 2 år)

 

Artig med sånne "gjensyn" med fortiden, det er tett før jeg starter en froob account som skal klare seg helt alene uten hjelp av mine andre tooner, for å se om de RK-questene er like artige som jeg husker de var :p

Endret av Taren
Lenke til kommentar

;) Får håpe det, men det er ikkje så farlig uansett når den tid kjem eg oppgraderer kontoen.

 

Edit: Trenger litt hjelp med å få 125 Stamina og 143 Strength. Med behe og ic så mangler eg berre 78 Stamina and 96 Strength. Er det andre buffs eller andre ting som kan hjelpe meg eller må eg lvle 4-5 lvl meir? Har imps som har strength og stamina som eer i høgste ql eg kan ha.

Endret av Sayid
Lenke til kommentar
;) Får håpe det, men det er ikkje så farlig uansett når den tid kjem eg oppgraderer kontoen.

 

Edit: Trenger litt hjelp med å få 125 Stamina og 143 Strength. Med behe og ic så mangler eg berre 78 Stamina and 96 Strength. Er det andre buffs eller andre ting som kan hjelpe meg eller må eg lvle 4-5 lvl meir? Har imps som har strength og stamina som eer i høgste ql eg kan ha.

9102115[/snapback]

 

Martial Artists kan buffe strength.

 

Var i Ai raid med Xaliao, fikk tak i Lamnidae Gloves og Endorphin Factory.

 

Første gang jeg har klart å fullføre AI raid ^^, de andre gangene gar teamet dødd :(

 

edit: MA strength buff stacker visst ikke med IC :/

 

edit 2: noen som har Concrete Cushions x2 som jeg kan låne i noen få minutter?

Holder på med å få på Albrecth tank armor ql 200 :)

 

edit 3: Da var ql 200 albrecth tank armor på plass :)

Fikk låne 2x Concrete Cushions fra en fyr ingame :)

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Da har jeg omsider fått somla meg til en rundtur i Inner Sanctum.

Var igrunnen et kjekt sted å være, siden alt utenom Hezak kan soloes relativt enkelt :)

 

Er omsider kommet ut av perkreset og de nye symbiants var absolutt verdt det arbeidet.

Hovedsaklig bruker jeg nå QL 260 - 280 symbs og er mest fornøyd med Support 280 brainen. Den gjør bra nytte for seg.

 

QL 290 og 300 får vente, siden jeg ikke har et eneste item fra Pande eller APF, he he.

 

 

De Lutte

Endret av DeLutte
Lenke til kommentar
Hjemme fra ferie igjen.... skal bli fin å komme igang med AO igjen. :D Får se hva det blir til. Bjohansen. Jeg kan hjelpe deg til Ado hvis du fortsatt trenger hjelp. Med Parrot skal det gå ganske greit ...

9120220[/snapback]

 

Takk takk :)

Skal på jobb i morra fra 12:00 og utover, så får se når jeg er hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Da har jeg omsider fått somla meg til en rundtur i Inner Sanctum.

Var igrunnen et kjekt sted å være, siden alt utenom Hezak kan soloes relativt enkelt  :)

 

Er omsider kommet ut av perkreset og de nye symbiants var absolutt verdt det arbeidet. 

Hovedsaklig bruker jeg nå QL 260 - 280 symbs og er mest fornøyd med Support 280 brainen. Den gjør bra nytte for seg.

 

QL 290 og 300 får vente, siden jeg ikke har et eneste item fra Pande eller APF, he he.

 

 

De Lutte

9118185[/snapback]

 

*sukk*

 

Husker når man trengte et raid for å få til noe :)

 

Nesten litt trist på en måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...