Anonym5656 Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 YUMSZ! HELLO?! Retro LO-FI hipster microphone Hvor fikk du tak i denne? :o Den så bare heeeelt konge ut! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Den ser jo rimelig hjemmelaget ut da, med teip og greier? Endret 17. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Her er mine gitarer+forsterker:) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2009 Her skulle det meste være med, med unntak av effekter og midikeyboard (saxen i senga er ikke min dog): Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Øverst i den største esken: Toots Thielmans Mellow Tone kromatisk munnspill i C Under i rød eske: Hohner Golden Meldoy i A Under i blå eske: Hohner Blues harp i C og G Til høyre i bersj eske: Suzuki Promaster Paddy Richter tuning i D og G (de var orignalt med luftklaffer, men jeg har fjernet de på G-munnspillet.) Til venstre i sort eske: Lee Oskar munnspill stemt i moll, Melody Maker (Paddy Richter + Country tuning) og et standard blues munnspill i C Forøvrig: en Kazoo og et verktøysett. Endret 23. mai 2010 av Basusjernet Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Var visst oppdateringstid her... Har byttet ut crapbassen med en (stadig litt crap) Barracuda jazzbass kopi - men noen ting funker bare mye bedre med frets. Stadig den samme favoritten, en defrettet cimar (en fetter av ibanez) - fra ca 1980 og så har jeg kjøpt en brukt Trace Elliot combo fra en bassistslektning. Edit: ble litt uklart... M. Endret 23. mai 2010 av mysjkin Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 Mine innlegg Legger ut bilde på onsdag regner jeg med, da får jeg ny gitar Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 12. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2010 Legger ut to av hjertebarna mine =) ESP Xtone PC2WH, seymour duncan alnico II pro =) Denne har samme halsen som Eclipse, semi-hollow body som gir en god åpen lyd, samtidig som den er massiv og tung. Et nydelig instrument som låter mye bedre enn min kamerat sin Gibson Les Paul Standard til dobbel pris. Den neste godsaken er en Fender Telecaster P90. Hollow-body med to stk Seymour Duncan P90, låter som en blanding av telecaster og en les paul fra 50 tallet. Kanon til gammelrock som stones og jimi h. =) Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 låter mye bedre enn min kamerat sin Gibson Les Paul Standard til dobbel pris. Nuvel.. Vil tro den låter annerledes.. 1 Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Nuvel.. Vil tro den låter annerledes.. Jeg er Gibson-fan selv og syntes det er en tung kamel å svelge, men jeg står for det jeg sier og inviterer hvem som helst til prøvespilling =) Gi lyd så setter jeg på kaffen! Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg er Gibson-fan selv og syntes det er en tung kamel å svelge, men jeg står for det jeg sier og inviterer hvem som helst til prøvespilling =) Gi lyd så setter jeg på kaffen! Jeg tviler ikke på at det er en god gitar, japan er vel de som produserer de kvalitetsmessig beste instrumentene, men ingenting overgår den feelingen du får av å stå der med en fet Les Paul og koser deg. Kaffen får vi vel ta en annen gang, befinner meg for øyeblikket i Hellas.. Lenke til kommentar
nodnormal Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Jeg har nettopp kommet i besittelse av en Selmer paris Mark VI tenor-saxofon med femsifret serienummer og utrolig fine graveringer over hele saxofonen. Desverre begynner lakken/metallet å bli ganske errodert, så jeg tenker jeg skal sende den på verksted før jeg evt. selger den. Etter hva jeg forstår er den verdt rundt 70000, så det gjør ikke noe å bruke litt penger på å pusse den opp; noen som kan anbefale et verksted i Oslo jeg kan levere den til og hva det evt. vil koste? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Siden det er sånn overload på gitarer her må jeg vel fleske inn noen bilder av mitt gear. Siden jeg er som samler/bruker å regne, tar jeg dem i kronologisk rekkefølge etter produksjons-årstall: Yamaha CS-5, analogue baby(1979) Yamaha DX-7S, legendarisk 80-talls popsynth (1985) Ensoniq SQ-80, med kassaapparat LCD display (1988) Roland D-50, JM Jarre's mest brukte synth siden han fikk den i 1988. Roland sitt flagship når den kom. Alesis Andromeda A6, verdens til da største og siste rene analoge 16-stemmers synth, har kommet flere etter denne fra andre (2001) Alesis Ion, Virtual Analog-synth i superklassen (2003) Creamware Minimax, hardware/DSP-klone av Moog Minimoog (2005) Waldorf Blofeld, digital wavetable synth med helt sprø lydmuligheter Og en diger modular-synth fra Analogue Systems jeg ikke har noe bilde av, stock bilde fra nettsida deres som ikke er min modell men samme size Endret 1. september 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 5. september 2010 Rapporter Del Skrevet 5. september 2010 Gibson Les Paul R8: Carvin DC127: Amerikansk Fender Strat fra 76', alt er originalt: Fender Hot Rod Deluxe: Vox AC4-TV Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Har en LTD M-50 med to aktive EMG-humbuckere, Line6 Flextone 2 plus og Line6 Floorboard. (Bilder kommer mest sannsynlig i morra!) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. september 2010 Rapporter Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Siden det er sånn overload på gitarer her må jeg vel fleske inn noen bilder av mitt gear. Siden jeg er som samler/bruker å regne, tar jeg dem i kronologisk rekkefølge etter produksjons-årstall: Alesis Andromeda A6, verdens til da største og siste rene analoge 16-stemmers synth, har kommet flere etter denne fra andre (2001) Waldorf Blofeld, digital wavetable synth med helt sprø lydmuligheter Og en diger modular-synth fra Analogue Systems jeg ikke har noe bilde av, stock bilde fra nettsida deres som ikke er min modell men samme size Å herregud! Heldig du er! Om du bestemmer deg for å gi det bort / selge det en dag, send PM! Endret 22. september 2010 av Kimelimm Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Fra toppen og ned: Roland U220 synthmodul. Yamaha CS2X synth som strør rundt seg med potmeter-knotter. Roland RD300 elpiano. Min kjære Roland VK-7 har jeg tydeligvis ingen presentable bilder av enda, får se om jeg gidder. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Min splitter nye gitar som jeg kjøpte på fredag. Cort CJ 7X. Veldig fornøyd foreløbig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2010 Rapporter Del Skrevet 30. september 2010 Ikke slipp meg ut i en synthbutikk sier jeg bare..endte opp med å ta denne babyen hjem skulle egentlig bare "se på"..men neiida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå