Gå til innhold

Briefetråd: Dine instrument! [Modem-Warning]


KimNK

Anbefalte innlegg

Såg at Nerdebule-tråden blei halvveis overtatt av instrument og diverse, så fant ut at det kanskje var på tide med vår eigen briefetråd for musikkutstyr. :p

Tenkte vi kunne bruke denne tråden til å legge ut bilder av utstyret vårt og å få/gi litt kommentarer og diverse. :)

 

So, go ahead! Sleng ut bilder av gitaren din, fela di, blokkfløyta di eller den nye Mesa/Boogie stackveggen din!

 

(Bilder herfra kjem seinare. Må berre få tatt dei først. :p )

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk begynner vel bli lei av å se settet mitt nå, men hvorfor ikke :p (tror jeg har lagt ut bilder i 4-5 tråder tidligere...) :

Yamaha Maple Custom Absolute, Tama Starclassic Maple skarptromme:

2005-02-14_091644_Bilde411.jpg

2005-02-14_091717_Bilde412.jpg

2005-02-14_091807_Bilde415.jpg

Yamaha RBX-370a (aktiv) bass m/ Roland Cube 30-watt amp

Bilde(418).jpg

Har også et trommesett til, Tama Rockstar i svart, som står på øvingslokalet for tiden. Har ingen bilder av dette men vil vente med det til basstromme nr.2 og 16" gulvtam ankommer fra Tyskland...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Gitaren er en peavey "ett eller annet", helt standard egentlig. Men den er utrolig digg å spille på, har justert strengene så de ligger bare noen millimeter over gripebrette. Også er gripebrettet helt glatt (polert).

 

videre har jeg en Peavey Bandit 112 forsterker, 12" element med 80 Watts forsterker, nok til å plage naboene for å si det sånn :D. Og en Behringer V-Amp 2, har all verdens tenkelige effekter. Også har jeg en gammel kassegitar, forferdelig å spille på, men den har grom lyd (akkurat slik som introen på battery).

 

gitar.jpgaukustisk.jpg

 

forsterkervamp.jpg

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...