Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 intellect i itempoints

126.5 Intellect, with BoK and Divine Intellect

1897 Mana at the start of the fight

39.5mp5 from Divine Plea, if its used on CD.

21.3mp5 from Replenishment, with 90% uptime.

4.7mp5 from Arcane Torrent, if you are a Blood Elf.

25.3 Spell Power

0.759% Spell Crit

 

Fælt og interessert i SP du er, da. :>

Skrevet

Jeg er håpløs sneversynt til tider dessverre når det gjelder slikt. Har en SP gem i Eternal belt buckle slottet mitt, burde jeg skifte den ut til int gem da?

 

Tror det jeg tenker er mer SP = mer healing done.

Skrevet
Jeg er håpløs sneversynt til tider dessverre når det gjelder slikt. Har en SP gem i Eternal belt buckle slottet mitt, burde jeg skifte den ut til int gem da?

 

Tror det jeg tenker er mer SP = mer overhealing done.

Fixed
Skrevet (endret)

Hm, right, blir da gem bytting.

 

Med Judgement of the pure har jeg en cast time på FoL på 1,15 og 1,99 på HL, er dette da brukbart eller burde jeg stacke mer haste?

 

E1:

 

Trodde jeg hadde rimelig god dekning på paladin som healer men tydeligvis er det alltid et eller annet nytt å lære :)

Endret av Bear^
Skrevet (endret)
Int for healing er som Stamina for tank, man får aldri "nok" ser det ut som, men har fremdeles igjen å gå tom for mana selv med lange boss kamper med sporadisk innslag av Holy light.

 

Her er hele problemet...

 

For holy pala er det kun int int int og spam holy light. Står du å kun spammer flash på tanken så failer du. Alle di gangene jeg har gått ned på en boss (f.eks faerlina enrage) så er det alltid pga palaen som står å spammer flash. SPammer du holy light så kan ikke tanken gå ned.

 

gemme for spp er bare dumt, hvorfor vil du øke din overheal?

Gem for int, når du kan stå i 10min å chain kaste holy light så kan du heller gå får mere haste.

Endret av eXa
Skrevet
Int for healing er som Stamina for tank, man får aldri "nok" ser det ut som, men har fremdeles igjen å gå tom for mana selv med lange boss kamper med sporadisk innslag av Holy light.

 

Her er hele problemet...

 

For holy pala er det kun int int int og spam holy light. Står du å kun spammer flash på tanken så failer du. Alle di gangene jeg har gått ned på en boss (f.eks faerlina enrage) så er det alltid pga palaen som står å spammer flash. SPammer du holy light så kan ikke tanken gå ned.

 

gemme for spp er bare dumt, hvorfor vil du øke din overheal?

Gem for int, når du kan stå i 10min å chain kaste holy light så kan du heller gå får mere haste.

 

Vel blir det ikke kraftig overheal når du spammer HL hele tiden? The right tools for the job. Det er ikke alltid bra å spikre paller med slegge, noen ganger holder det med en hammer.

 

Varierer mellom FoL og HL, om jeg ser at tanken tar mye damage som FoL ikke klarer å håndtere bruker jeg HL. Står ikke å venter på at tanken skal ramle ned på 10k for at jeg skal få bruke HL, står heller ikke å spammer HL med 60% overheal når FoL gjør jobben utmerket.

 

HL spammer jeg f.eks når Maexxna enrager på 30% eller på Patchwerk, ser lite vits å spamme FoL med kraftig overheal og mer bruk av mana når jeg mer eller mindre kan kaste FoL uten å tape noe nevneverdig mana.

Skrevet

hele poenget med med holy pala int og HL spam er brute force. Står du å spammer flash og tanken plutselig tar mye skade så rekker det ikke med flash. spammer du holy light derimot...

Skrevet

Hva synes dere om det nye talentet i protection? 5% mer healing done virker ikke like bra som 3% crit man får i ret, siden mesteparten blir overhealing lell. Mer crit gir mer mana tilbake så du kan heale mindre, lenger.

Skrevet
Hva synes dere om det nye talentet i protection? 5% mer healing done virker ikke like bra som 3% crit man får i ret, siden mesteparten blir overhealing lell. Mer crit gir mer mana tilbake så du kan heale mindre, lenger.

 

PvP-talent. 10% mer healing på seg selv kommer til å være gull verdt.

Skrevet
Int for healing er som Stamina for tank, man får aldri "nok" ser det ut som, men har fremdeles igjen å gå tom for mana selv med lange boss kamper med sporadisk innslag av Holy light.

 

Her er hele problemet...

 

For holy pala er det kun int int int og spam holy light. Står du å kun spammer flash på tanken så failer du. Alle di gangene jeg har gått ned på en boss (f.eks faerlina enrage) så er det alltid pga palaen som står å spammer flash. SPammer du holy light så kan ikke tanken gå ned.

 

gemme for spp er bare dumt, hvorfor vil du øke din overheal?

Gem for int, når du kan stå i 10min å chain kaste holy light så kan du heller gå får mere haste.

 

Vel blir det ikke kraftig overheal når du spammer HL hele tiden? The right tools for the job. Det er ikke alltid bra å spikre paller med slegge, noen ganger holder det med en hammer.

 

Varierer mellom FoL og HL, om jeg ser at tanken tar mye damage som FoL ikke klarer å håndtere bruker jeg HL. Står ikke å venter på at tanken skal ramle ned på 10k for at jeg skal få bruke HL, står heller ikke å spammer HL med 60% overheal når FoL gjør jobben utmerket.

 

HL spammer jeg f.eks når Maexxna enrager på 30% eller på Patchwerk, ser lite vits å spamme FoL med kraftig overheal og mer bruk av mana når jeg mer eller mindre kan kaste FoL uten å tape noe nevneverdig mana.

Da har du for lite raid-erfaring. Kort og godt.

 

Det eXa sier er det mye vett i, her.

Skrevet (endret)

Heh, eh, ja. Så man skal gemme Int fremfor SP slik at man kan spamme HL, og overheale. Samtidig som andre sier at mye SP = Overheal og dermed ikke brukbart?

 

Om logikken bak å gemme Int fremfor SP er å overheale så må jeg dessverre si at jeg er kraftig uenig. Selvfølgelig er jeg ikke så Imba som de aller fleste her inne men selv om man bare er 2 healere så holder FoL i lange baner med innslag av HL når det trenges. I mine øyne er det bare idioti å spamme HL hele tiden når FoL gjør jobben utmerket. Tenker da ikke på enrage siden av f.eks Maexxna eller Patchwerk men under normale omstendigheter holder FoL veldig lenge. Som jeg mener, rett verktøy til jobben hele tiden.

 

Så om logikken deres bak å gemme Int fremfor SP er å kunne spamme HL for å overheale i store baner (fordi hey, overheal er paladinens sterke side eh?) så må jeg si jeg er dypt uenig.

Endret av Bear^
Skrevet

Man må overheale for å heale spikey damage. Du kommer nok til å oppleve en *BOM! DØD!* snart, og du kommer til å klage på at han døde for fort.

 

^^

Skrevet

Opplevet en "Boom død" i voA 25 men det var fordi vi var for treg på DPS siden og enrage slo inn.

 

Som sagt, jeg ser mye heller ann hva situasjonen krever fremfor å spamme en "i tilfelle spikey damage". Om tanken tar over 30k damage så er det mer feil med tanken enn healeren for å si det slik.

 

Som sagt, FoL og om det ikke er nok HL. Ingen som har klaget til nå på dette.

Skrevet (endret)
Opplevet en "Boom død" i voA 25 men det var fordi vi var for treg på DPS siden og enrage slo inn.

 

Som sagt, jeg ser mye heller ann hva situasjonen krever fremfor å spamme en "i tilfelle spikey damage". Om tanken tar over 30k damage så er det mer feil med tanken enn healeren for å si det slik.

 

Som sagt, FoL og om det ikke er nok HL. Ingen som har klaget til nå på dette.

 

For å nevne stjerneeksempel:

 

Patchwerk. HL spam eier her. Eller HL,FoL,HL,FoL om du har bra gear. Dersom du ikke får avgårde to HL spams mellom hver Strike så er off-tanken dævv...

 

Ellers så putter jeg bare FoL når jeg raidhealer på thrash.

Endret av Zepticon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...