Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er level 77 og klarer AoE tanking ganske bra synes jeg, mister noen mobs i et par sec men plukker de opp fort igjenn. Men lurer paa om det kan hjelpe med Glyph of Cleaving og bytte ut Heroic Strike med Cleave I rotasjonen min?

 

Kuldesjokk, du MAA ha Focused Rage

 

Jepp! glyph of cleaving og cleave-spam er elsk i 5 manns. Er ikke vits å bruke rage på heroic strike der. Thunderclap, shockwave og cleave er mer enn nok til å holde aggro på de fleste pulls.

Lenke til kommentar

Hjelper fort på å bruke litt penger på AH. Masse deler der som gir et svært goft løft på hvor godt en tanker. Etter en er på Def Cappen og ca 22 000 HP er det lurt å starte på lette Heroics som gir greit med tanking gear forde. Slik som Utgarde Keep og Nexus. Viktig med faction reputation og, masse bra utstyr å få på den måten.

Lenke til kommentar
Jeg levler mine poeng i Fury for å få Titan's Grip. Hva er bra med Arms?

Jeg har respecca fra Arms til Fury 3 ganger for å se hvorfor alle er så ville etter det i soloing, skjønner det bare ikke. Med Arms dreper jeg vanlig mobs i samme level MYE fortere enn jeg gjorde med Fury når jeg levla. Og jeg har toppa damage lista i alle HC/TotC runs jeg har vært i med OK gear. Hail Arms!

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke sett en eneste fury warrior som kan gjøre i nærheten av min dps dog.

 

Nå har jeg 2 conq 3 valour og 245 dps 2hander (232 dps 2hander til offhand as fury)

 

Arms, OM man fokuserer og timer alt riktig gir høyere dps enn fury så lenge det er en static fight.

 

Så er det jo 100 ganger mer morsomt siden du gjør mer enn å trykke på 2 knapper.

Lenke til kommentar
Har fortsatt ikke sett en eneste fury warrior som kan gjøre i nærheten av min dps dog.

 

Nå har jeg 2 conq 3 valour og 245 dps 2hander (232 dps 2hander til offhand as fury)

 

Arms, OM man fokuserer og timer alt riktig gir høyere dps enn fury så lenge det er en static fight.

 

Du tar feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...