Gå til innhold

Den store Warrior tråden..


Anbefalte innlegg

For de som snakket om Arms "Rotation" så bruker i alle fall jeg følgende prioriteringer ->

Rend(Skal holdes oppe nesten hele tiden, la det siste ticket komme før du refresher, da kan du bruke t4b proc rett etter rend) > Overpower når den lyser opp, enten pga dodge eller t4b > Execute(Sudden death) > MS(Har så og si alltid CD på denne, men krasjer den med de andre blir MS nedprioritert) > Slam > HS om jeg har 90 rage+ og ikke MS/Execute er neste angrep.

 

Så det vil si at følgenede "rotation" blir holdt om alt går optimalt : Charge, Rend, MS,(HS), Overpower, Execute/Slam, MS,(HS), Overpower, Execute/Slam, MS, Rend, Overpower, MS, Overpower, etc. Kan godt hende rend refresh først trengs etter 3 eller 4 runde med rotation, men den skal i alle fall ticke ut i det du trykker på MS.

 

Det er i alle fall sånn jeg gjør det, jeg presser 5.5-6k dps på XT feks.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ine&n=Thyem

 

Gearet mitt er ikke fryktelig vanskelig å få, jeg dinget lvl 80 for 2 uker siden, men jeg har spilt relativt konstant siden da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke skift gems eller fjern defence, du kommer til å få noen item som ikke har defence i det hele tatt og vil da slite med oppnå det magiske tallet 540.

Ser allerede du ikke har ringen fra toc5 heroic som ikke har defence i det hele tatt, + shieldet ditt gir ganske mye defence og når du skifter den ut vil du sikkert ende med lav defence osv, så... ikke tenk på at du har for mye defence, la den være mens du gearer opp warrior.

Lenke til kommentar

Har et veldig godt spørsmål. Spilt WoW siden 3 måneder etter release, så klart med pauser, men sluttet litt etter WOTLK som ut. Fikk gearet opp med ca fullt heroic gear og startet så vidt å tanke naxx. Så sluttet jeg, men nå har jeg begynt igjen og det er UMULIG å skaffe seg raid grp! Mangler skudre og hjelm så har jeg fullt heroic tanking gear ++. har ikke mer enn 27500hp og da holder det tydligvis ikke til et eneste raid. Hvordan ska jeg klare å geare opp som tank vist jeg ikke får raid? Erfaring har jeg rikelig av.

Lenke til kommentar
Har et veldig godt spørsmål. Spilt WoW siden 3 måneder etter release, så klart med pauser, men sluttet litt etter WOTLK som ut. Fikk gearet opp med ca fullt heroic gear og startet så vidt å tanke naxx. Så sluttet jeg, men nå har jeg begynt igjen og det er UMULIG å skaffe seg raid grp! Mangler skudre og hjelm så har jeg fullt heroic tanking gear ++. har ikke mer enn 27500hp og da holder det tydligvis ikke til et eneste raid. Hvordan ska jeg klare å geare opp som tank vist jeg ikke får raid? Erfaring har jeg rikelig av.

Nei det er ikke lett å få raid med under 30k hp nå for tiden. Gå mange heroics og få emblems, kjøp t8.5 head og chest + diverse annet emblem gear. Du kan også få craftet temmelig bra gear, men det koster mye.

 

En guild som drar deg igjennom Naxx 25, uld 10 og totc 10 hjelper også på, vi runner totc 10 tar vi på under 2 timer, og det er 15 emblem of triumph, noe som gir utrolig bra gear, men det er nok litt frem i tid før du kan tanke/offtanke den

Lenke til kommentar
Har et veldig godt spørsmål. Spilt WoW siden 3 måneder etter release, så klart med pauser, men sluttet litt etter WOTLK som ut. Fikk gearet opp med ca fullt heroic gear og startet så vidt å tanke naxx. Så sluttet jeg, men nå har jeg begynt igjen og det er UMULIG å skaffe seg raid grp! Mangler skudre og hjelm så har jeg fullt heroic tanking gear ++. har ikke mer enn 27500hp og da holder det tydligvis ikke til et eneste raid. Hvordan ska jeg klare å geare opp som tank vist jeg ikke får raid? Erfaring har jeg rikelig av.

 

Gjør litt Trials of the Champion normal så finner du sikkert noen oppgraderinger der, samt en peeeeen trinket. Gjør så heroics så du får tak i de to tier 8,5 bitene fra emblems (2x58 emblems) og daily heroic så du kjapt får emblems til en tankering. Gem med 30 stamina gems og enchants så bikker du sikkert over 30k hp ubuffet og så karrer du deg inn i Onyxia 10 og VoA osv.

Lenke til kommentar
Har et veldig godt spørsmål. Spilt WoW siden 3 måneder etter release, så klart med pauser, men sluttet litt etter WOTLK som ut. Fikk gearet opp med ca fullt heroic gear og startet så vidt å tanke naxx. Så sluttet jeg, men nå har jeg begynt igjen og det er UMULIG å skaffe seg raid grp! Mangler skudre og hjelm så har jeg fullt heroic tanking gear ++. har ikke mer enn 27500hp og da holder det tydligvis ikke til et eneste raid. Hvordan ska jeg klare å geare opp som tank vist jeg ikke får raid? Erfaring har jeg rikelig av.

Nei det er ikke lett å få raid med under 30k hp nå for tiden. Gå mange heroics og få emblems, kjøp t8.5 head og chest + diverse annet emblem gear. Du kan også få craftet temmelig bra gear, men det koster mye.

 

En guild som drar deg igjennom Naxx 25, uld 10 og totc 10 hjelper også på, vi runner totc 10 tar vi på under 2 timer, og det er 15 emblem of triumph, noe som gir utrolig bra gear, men det er nok litt frem i tid før du kan tanke/offtanke den

30khp nå. Forsatt ingen raids. Virker som jeg trenger en guild som kan geare meg opp. Trenger ingenting ifra HC's, naxx, OS eller malygos 10 man. Får heller knapt tanke noe av det pga gear. Blir vell en evig heroic farming for å få emblem gear. Vurderer slutte eller rerolle, wotlk er fantastisk kjedelig og idiotisk. Koser meg liksom ikke når jeg gamer lengre.

Lenke til kommentar
Har et veldig godt spørsmål. Spilt WoW siden 3 måneder etter release, så klart med pauser, men sluttet litt etter WOTLK som ut. Fikk gearet opp med ca fullt heroic gear og startet så vidt å tanke naxx. Så sluttet jeg, men nå har jeg begynt igjen og det er UMULIG å skaffe seg raid grp! Mangler skudre og hjelm så har jeg fullt heroic tanking gear ++. har ikke mer enn 27500hp og da holder det tydligvis ikke til et eneste raid. Hvordan ska jeg klare å geare opp som tank vist jeg ikke får raid? Erfaring har jeg rikelig av.

Nei det er ikke lett å få raid med under 30k hp nå for tiden. Gå mange heroics og få emblems, kjøp t8.5 head og chest + diverse annet emblem gear. Du kan også få craftet temmelig bra gear, men det koster mye.

 

En guild som drar deg igjennom Naxx 25, uld 10 og totc 10 hjelper også på, vi runner totc 10 tar vi på under 2 timer, og det er 15 emblem of triumph, noe som gir utrolig bra gear, men det er nok litt frem i tid før du kan tanke/offtanke den

30khp nå. Forsatt ingen raids. Virker som jeg trenger en guild som kan geare meg opp. Trenger ingenting ifra HC's, naxx, OS eller malygos 10 man. Får heller knapt tanke noe av det pga gear. Blir vell en evig heroic farming for å få emblem gear. Vurderer slutte eller rerolle, wotlk er fantastisk kjedelig og idiotisk. Koser meg liksom ikke når jeg gamer lengre.

 

Problemet er ikke at du har for dårlig gear til å tanke diverse raids, men at folk nå til dags kun ser på hp, og har du under 38k så får du ikke invites til naxx 25man engang, selv om du ikke har mulighet å komme i nærheten av 38k med fult 213 gear, eller fult 226 gear for den saks skyld, så sånnsett er tanking livet uten en guild helt r**tarded

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...