Gå til innhold

Spiller du BFME?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei spiller du BFME, også kjent som kampen for midagard?

Hvis du gjør det, hva er din favoritt hær, strategi og rank?

Favoritthæren min er Rohan men jeg er best med Isengard. bruker "oppgraderingsstrategien" og ranken min er 5788 selvom jeg har vunnet 12 kamper og null tap?? :p

Edit: vant to til, 4066 men ikke fått med de siste to.. Er det ingen andre?

Endret av [TA]Gunners
Videoannonse
Annonse
Skrevet

spilelr det ikke mye....for jeg har det ikke... Men jeg har prøvd det ganske mye å må si at det er et storartet spill... Jeg er mordor, lage mange gratis orcer er en bra strategi....så lage witchking ettehvert... Ikke tebk så mye på sånne dårlige karakterer... mordor=store mengder.

Skrevet

mordor er kjempeartig å spille, haugevis med orcs(bygg 3 hus som bygger konstant) støtta av elefantene(husker ikke navnet på dem) med archers i og ringrever(eller hva enn de heter :p) :D

Eneste som er mer morro er rohan, ingenting som er mer tilfredstillende enn å ri over motstanderen(heste-bueskytere tar ned troll og elefanter lett, samt med han kongen(helten) med den 'skrike death skillen' så tar de nesten ikke skade av sverd og spydfolk,

Skrevet

Hvis jeg får det (noe jeg sannsynligvis får i dag :fun: )

så kommer jeg til å spille en gang i mellom, men nå som det er vinterferie....

Tror jeg skal ha egne Bfme dager og RTW dager jeg ;)

Og ja jeg har så vidt prøvd spillet.

SINNSYKT! *Godt å få det ut*

Det gøyeste var vel Legolas som man bare kan stelle midt inni fiendens camp

og han skyter alt og alle :cool: .

En ting jeg syns er leit er det at mennesker river bygninger med sverd/pil og bue,

noe som var veldig "utbredt" i strategispill før :no: , heldigvis ikke så mye nå.

det blir altfor urealistisk og ser utrolig teit ut (selv i en magisk verden)

De kunne vel i det minste skifte til en fakkel de tente på med

TSP :)

Skrevet

vel.

må si at som en trofast strategispiller, og noe RPG, liker jeg ikke BFME så veldig. spillet er helt blottet for taktikk annet enn: "han bygger det, da må jeg bygge det".

enspillerdelen er allt for linær, og spesielt som gondor etter osgiliath. da kan du knuse allt med kun heltene dine.

allikevell er grafikk, lyd, stemning av prima kvalitet. noe av det beste mener jeg til RTS.

joda det er vel et bra spill til sitt bruk.

men helt personlig: du har vel ikke tenkt over å kjøpe KOTOR2 eller Rome: Total War i stede? er litt litt bedre

Skrevet

JA, jeg spiller BFME! Har spilt det altfor mye faktisk. :roll:

Det er Rohan det går i for min del. Da er jeg uovervinnelig. :p

Men jeg er rimelig udugelig på alle andre raser, spesielt de onde....

Taktikken kommer jo helt an på hva/hvem jeg spiller mot... om det er hard computer player eller venner.

Skrevet
vel.

må si at som en trofast strategispiller, og noe RPG, liker jeg ikke BFME så veldig. spillet er helt blottet for taktikk annet enn: "han bygger det, da må jeg bygge det".

enspillerdelen er allt for linær, og spesielt som gondor etter osgiliath. da kan du knuse allt med kun heltene dine.

allikevell er grafikk, lyd, stemning av prima kvalitet. noe av det beste mener jeg til RTS.

joda det er vel et bra spill til sitt bruk.

men helt personlig: du har vel ikke tenkt over å kjøpe KOTOR2 eller Rome: Total War i stede? er litt litt bedre

B4ME er av typen feel good spill, egentlig ikke noe spesiellt bedre enn andre strategispill men det er søern meg artig å bare sitte å spille det også :)

Blir litt som alle disse midelmådige filmene som alikavel skaper nok underholdning til at du ikke angrer på at du kasta bort den siste 1 1/2 timene på å se den.

Forsåvidt er det mulig å bruke alternative starategier da, prøv deg mot flere hard comp. så ser du at du må spille taktisk og at bare pompe units funker ikke(dog kan jeg være enig i at noen uniter trenger litt tweaking).

Skrevet

har bfme og vil bare si at det er et konge spill....!

spiller det mye og syns det er gøyest å bruke rohan pga alle heroene men på nett er det lettest med Gondor, Gandalf på rank 10 er uovervinnelig! :tease:

Skrevet

bfme er jo ikke sånn sinsykt kult :thumbdown: en xtrem minus på Über gandalf som er ALTFOR bra.. det er jo ikke strategi i det hele tatt men hvis jeg spiller blir det isengard og den oppgraderte oppgraderings "strategien" :thumbdown:

Skrevet
Gunners' date='17/02/2005 : 18:10'] Mener internett rank. Synes den teorien din er litt feil. Du må bruke litt taktikk selv om det er mye igjen til andre spill.

regner med at det er meg du sikter til?

vel mitt syn på strategi er at du kan vinne slag uten å være overlegen på en eller annen måte. strategi for meg er å finne et svakt punkt i fiendens rekker og utnytte dette til det fulle. (vet jo at dette delvis er mulig i BFME, men ikke nok).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...