[TA]Gunners Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Hei spiller du BFME, også kjent som kampen for midagard? Hvis du gjør det, hva er din favoritt hær, strategi og rank? Favoritthæren min er Rohan men jeg er best med Isengard. bruker "oppgraderingsstrategien" og ranken min er 5788 selvom jeg har vunnet 12 kamper og null tap?? Edit: vant to til, 4066 men ikke fått med de siste to.. Er det ingen andre? Endret 13. februar 2005 av [TA]Gunners
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Nei eg speler ikkje, men vil gjerne begynne... Kan du anbefale ein plass å kjøpe det billeg?
angry_dee Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Nei eg speler ikkje, men vil gjerne begynne... Kan du anbefale ein plass å kjøpe det billeg? søk på spillpriser.no
[TA]Gunners Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Kanskje litt dårlig post dette, men er det ingen som spiller her?
Nevnarion Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Nei, har ikke spilt det, men har veldig lyst. Får se om jeg kjøper det hvis jeg finner det til en bra pris
sixx Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 spilelr det ikke mye....for jeg har det ikke... Men jeg har prøvd det ganske mye å må si at det er et storartet spill... Jeg er mordor, lage mange gratis orcer er en bra strategi....så lage witchking ettehvert... Ikke tebk så mye på sånne dårlige karakterer... mordor=store mengder.
Holmgr3N Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Liker Gondor best. Mest på grunn av Gandalf. Tårnvakter er bra. Rohan er muligens best hvis gamen varer en stund, grunnet alvene og 3-4 helter som er såppas bra.
Civilix Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 mordor er kjempeartig å spille, haugevis med orcs(bygg 3 hus som bygger konstant) støtta av elefantene(husker ikke navnet på dem) med archers i og ringrever(eller hva enn de heter ) Eneste som er mer morro er rohan, ingenting som er mer tilfredstillende enn å ri over motstanderen(heste-bueskytere tar ned troll og elefanter lett, samt med han kongen(helten) med den 'skrike death skillen' så tar de nesten ikke skade av sverd og spydfolk,
Artistic.Hipster Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Foretrekker Gondor, men nå begynner jeg å bli lei av det. Men med litt ini modding så blir det raskt kjekt igjen
TSP Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hvis jeg får det (noe jeg sannsynligvis får i dag ) så kommer jeg til å spille en gang i mellom, men nå som det er vinterferie.... Tror jeg skal ha egne Bfme dager og RTW dager jeg Og ja jeg har så vidt prøvd spillet. SINNSYKT! *Godt å få det ut* Det gøyeste var vel Legolas som man bare kan stelle midt inni fiendens camp og han skyter alt og alle . En ting jeg syns er leit er det at mennesker river bygninger med sverd/pil og bue, noe som var veldig "utbredt" i strategispill før , heldigvis ikke så mye nå. det blir altfor urealistisk og ser utrolig teit ut (selv i en magisk verden) De kunne vel i det minste skifte til en fakkel de tente på med TSP
havfal Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 vel. må si at som en trofast strategispiller, og noe RPG, liker jeg ikke BFME så veldig. spillet er helt blottet for taktikk annet enn: "han bygger det, da må jeg bygge det". enspillerdelen er allt for linær, og spesielt som gondor etter osgiliath. da kan du knuse allt med kun heltene dine. allikevell er grafikk, lyd, stemning av prima kvalitet. noe av det beste mener jeg til RTS. joda det er vel et bra spill til sitt bruk. men helt personlig: du har vel ikke tenkt over å kjøpe KOTOR2 eller Rome: Total War i stede? er litt litt bedre
tunefish Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 JA, jeg spiller BFME! Har spilt det altfor mye faktisk. Det er Rohan det går i for min del. Da er jeg uovervinnelig. Men jeg er rimelig udugelig på alle andre raser, spesielt de onde.... Taktikken kommer jo helt an på hva/hvem jeg spiller mot... om det er hard computer player eller venner.
Civilix Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 vel.må si at som en trofast strategispiller, og noe RPG, liker jeg ikke BFME så veldig. spillet er helt blottet for taktikk annet enn: "han bygger det, da må jeg bygge det". enspillerdelen er allt for linær, og spesielt som gondor etter osgiliath. da kan du knuse allt med kun heltene dine. allikevell er grafikk, lyd, stemning av prima kvalitet. noe av det beste mener jeg til RTS. joda det er vel et bra spill til sitt bruk. men helt personlig: du har vel ikke tenkt over å kjøpe KOTOR2 eller Rome: Total War i stede? er litt litt bedre B4ME er av typen feel good spill, egentlig ikke noe spesiellt bedre enn andre strategispill men det er søern meg artig å bare sitte å spille det også Blir litt som alle disse midelmådige filmene som alikavel skaper nok underholdning til at du ikke angrer på at du kasta bort den siste 1 1/2 timene på å se den. Forsåvidt er det mulig å bruke alternative starategier da, prøv deg mot flere hard comp. så ser du at du må spille taktisk og at bare pompe units funker ikke(dog kan jeg være enig i at noen uniter trenger litt tweaking).
ErlendRU Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 jeg har faktisk Battle (som folk på skolen kaller det)...men jeg har aldri spilt det... får vel se om det blir noe av
tunefish Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 hva mener du med rank forresten? skirmish-ranken? den går jo isåfall fra 1 til 10 og ikke 5000 lissom... :S
figure_02 Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 har bfme og vil bare si at det er et konge spill....! spiller det mye og syns det er gøyest å bruke rohan pga alle heroene men på nett er det lettest med Gondor, Gandalf på rank 10 er uovervinnelig!
[TA]Gunners Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 Mener internett rank. Synes den teorien din er litt feil. Du må bruke litt taktikk selv om det er mye igjen til andre spill.
p0l4r Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 bfme er jo ikke sånn sinsykt kult en xtrem minus på Über gandalf som er ALTFOR bra.. det er jo ikke strategi i det hele tatt men hvis jeg spiller blir det isengard og den oppgraderte oppgraderings "strategien"
havfal Skrevet 18. februar 2005 Skrevet 18. februar 2005 Gunners' date='17/02/2005 : 18:10'] Mener internett rank. Synes den teorien din er litt feil. Du må bruke litt taktikk selv om det er mye igjen til andre spill. regner med at det er meg du sikter til? vel mitt syn på strategi er at du kan vinne slag uten å være overlegen på en eller annen måte. strategi for meg er å finne et svakt punkt i fiendens rekker og utnytte dette til det fulle. (vet jo at dette delvis er mulig i BFME, men ikke nok).
thomassit0 Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 jeg kjøpte det før jul og spillte det en del men gidder ikke spille det mer nå så tror jeg bare selger det billig.. skal ha WoW hvis jeg får tak i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå