Gå til innhold

Spiller du BFME?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller mest Gondor og Isengard, men er lei av de lett angripelige leirene til de onde. Tar du sjangsen på et storangrep står leiren din åpen og er en lett match for kaveleri.

Taper for øvrig svært sjeldent mot Rohnan, så jeg skjønner ikke helt de lovordene der. De blir riktignok gode med mange helter, men med den rette taktikken er de ikke vanskelige å ha med å gjøre. For øvrig er jeg drittlei disconnectors. Er det noen som vet hvor disse meldes? Jeg ligger på mellom 2700 og 6000 plass. Det svinger visst litt hver dag. Men hadde det ikke vært for DC, så hadde ranken vært mye bedre.

Finnes det noen gode og seriøse norske klaner uten fjortispreg?

Skrevet

Har nettopp begynt, men er ikke god. Spiller på easy. Har aldri fikset RTS, men siden det er Tolkien måtte jeg. Stemningen og grafikken er jo konge, og seff at det er enkelt for en uerfaren RTS-spiller som meg.

Jeg syntes det blir mye å holde styr på, skjønner jo at i forhold til de fleste andre RTS-spill er det "ingenting " å holde styr på, og det sier litt om meg :) Men jeg vil gjerne bli god, lære osv...... Finnes det noen regler for RTS, noen ting som er viktig å huske på?

Noen tips?

Skrevet (endret)
Finnes det noen gode og seriøse norske klaner uten fjortispreg?

det hadde vært fett med en klan, lager egen post om det! :thumbup:

Har nettopp begynt, men er ikke god. Spiller på easy. Har aldri fikset RTS, men siden det er Tolkien måtte jeg. Stemningen og grafikken er jo konge, og seff at det er enkelt for en uerfaren RTS-spiller som meg.

Jeg syntes det blir mye å holde styr på, skjønner jo at i forhold til de fleste andre RTS-spill er det "ingenting " å holde styr på, og det sier litt om meg  Men jeg vil gjerne bli god, lære osv...... Finnes det noen regler for RTS, noen ting som er viktig å huske på?

Noen tips?

hm...det er jo helt forskjellig fra spill til spill....i f.eks AoE er det bare å masseprodusere, ikke noen betydning med strategi el no, men i RTW er det no helt annet, dette er et ganske avansert spill og ikke så veldig lett å sette seg inn i.

Når det gjelder Bfme er det en blanding, du må tenke litt strategi men tyter du folk fra barracksen er det jo også en måte å vinne på..... :p

Endret av figure_02
Skrevet

Jeg og en kompis har en klan, vi er ganske gode. Ranket rundt 1000 begge to, vi søker medlemmer, men vil helst ha SERIØSE, GODE og IKKE fjortisser med i klanen. Jeg kan ikke legge skjul på at vi er 14 og 15 år, men vi mener at det er en tilstand, alle er ikke "fjortisser" selv om de er 14-15 år gammle..

Skrevet

Satte ny rekord i går på automatch. 14 forsøk før det var noen uten brannmur som joinet og spillet kunne starte :whistle:

Jeg fatter ikke at EA ikke klarer å lage et system hvor dette sjekkes før man forsøker å bli med i spill.

Skrevet

De som sier at det bare er til å fore på med soldater tar så feil som det er mulig. Igår kveld, spilte jeg en kamp, jeg var som vanlig Isengard. Jeg hadde overtaket ressursmessig, hatt det hele kampen. Jobbet med å bygge opp dødsstøtet, Gondor skal merke det nå tenkte jeg. Bygget meg en hær på 400 mann, ca. 4 units med sverd, 4 units med bue og resten med pikes. hadde både Saruman og Lurtz, angrep på alle måter, porten for å få pikes og saruman inn og straks den var nede gikk jeg på murene med stigene. Alt gikk perfekt tenkte jeg, Gandalf var paralyzed av Lurtz sin pil og hestehæren hans var redusert. Når 3 farmer(!) stod igjen klarte han på en eller annen måte og kverke hæren min. Jeg tok da plaseringspointet midt i basen hans, og forte på med pikes og buer som jeg oppgraderte på veien. Jeg brukte 3 urukpits. Allikevel fortsatte kampen i 15 min til og dødsstøtet kom av at jeg fikk tak i balrogen. Så taktikk er VIKTIG også her.

Skrevet

Jeg spiller litt av og til.

Haha, spilte i dag, som rohan.

Jeg suger jo i det spillet, da, så jeg tapte nesten mot 2 easy army`s. :p

De var orcs, og bygde så sykt mye, heldigvis tok pil-og-bue folkene mine seg av de når de skulle angripe, men det var en annen sak når jeg skulle angripe.. :!:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har spilt siden jul nå, og synes BfME er svært underholdene enda. Jeg spiller mest Rohan og satser på pil og bue hester :)

Skrevet

jaså....du sitter her å lester tråden rofle... :p

Det med FW er skikkelig stygt, bruker jo 100 år før man får begynt å spille....

Er med i clan "Children of Iluvatar" sjekk www.sonic-dimension.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...