Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av dere som har UFC All Access Forrest Griffin tilgjengelig? Jeg prøver å finne ut hvilken sang som blir spilt i den episoden fra 16:33 og utover. Finner ikke ut en annen måte å finne det ut enn å spørre her. Er ingen tekst i sangen så får ikke søkt på det i google heller.

Lenke til kommentar
Vi betalte rundt 2K for billettene, og da hadde vi ganske greie plasser.

 

2000,- for 1 billett? Var dere da tidlig ute? Er litt keen på det billigste alternativet, mer opptatt av stemningen enn de beste plassene.. :/ men hvis det er så dyrt uansett må vi kansje revurdere.

Ja, vi betalte 2000kr pr billett.

Lenke til kommentar

Vanskelig å forklare...

 

Det er et nivå nede på gulvet(der må man se opp til octagonen, innbiller meg at de ser dårlig der selv om det er de dyreste billettene) Så er det et platå opp på ca 1,5 meter.. og der satt vi vel på 6-7 rad tror jeg.. Så helt helt greit, men det er ikke mulig å få med seg hva som skjer på bakken. Heldigvis er det mange svære skjermer en kan følge med på.

Endret av TommyTheGun
Lenke til kommentar

Dog, så synst eg det var leit at Rampage skada kneet sitt. Utfallet hadde vært noko heilt anna dersom dette ikkje hadde skjedd, imo.

 

 

Var morro at Forrest vant, men personlig så synes jeg ikke seieren var fortjent. I mine øyne vant Rampage 3 runder, og Forrest 2. At Rampage faktisk var nære ved å slå han ut to ganger (Forrest ble å truffet så hardt at han gikk på ræva) sier sitt. Virker som dommerene mente Forrest sine spark fortjente mer poeng enn slagene til Rampage, noe jeg er veldig uenig i. Når man da også etter kampen ser de begge to, så er Forrest en kjøttkake i trynet, mens Rampage ser helt identisk ut som når han kom inn i ringen i begynnelsen av kampen sier det endel. Nei, som sagt det var morro at Forrest nå er LHW Champion, men synes ikke seieren var fortjent.

 

Lenke til kommentar

Var morro at Forrest vant, men personlig så synes jeg ikke seieren var fortjent. I mine øyne vant Rampage 3 runder, og Forrest 2. At Rampage faktisk var nære ved å slå han ut to ganger (Forrest ble å truffet så hardt at han gikk på ræva) sier sitt. Virker som dommerene mente Forrest sine spark fortjente mer poeng enn slagene til Rampage, noe jeg er veldig uenig i. Når man da også etter kampen ser de begge to, så er Forrest en kjøttkake i trynet, mens Rampage ser helt identisk ut som når han kom inn i ringen i begynnelsen av kampen sier det endel. Nei, som sagt det var morro at Forrest nå er LHW Champion, men synes ikke seieren var fortjent.

Eg er heilt einig. Å bli slått av Rampage er som å bli påkjørt av eit godstog. Dette beviste Rampage gjentatte gonger, som du seier.

 

Eg og synest det er kjekt for Forrest at han vann, sjølv om det var ein smule ufortent. Men, me veit at Rampage no er supermotivert til å ta tilbake beltet. Det blir ikkje lenge til sjefen er tilbake.

 

Men noko av det beste med matchen var den sportslege opptreden frå Rampage etter kampen. "He whupped my ass..".

Det er slik det skal væra!

 

No gledar eg meg til Iceman Liddell vs Sugar Evans!

 

Lenke til kommentar

Var morro at Forrest vant, men personlig så synes jeg ikke seieren var fortjent. I mine øyne vant Rampage 3 runder, og Forrest 2. At Rampage faktisk var nære ved å slå han ut to ganger (Forrest ble å truffet så hardt at han gikk på ræva) sier sitt. Virker som dommerene mente Forrest sine spark fortjente mer poeng enn slagene til Rampage, noe jeg er veldig uenig i. Når man da også etter kampen ser de begge to, så er Forrest en kjøttkake i trynet, mens Rampage ser helt identisk ut som når han kom inn i ringen i begynnelsen av kampen sier det endel. Nei, som sagt det var morro at Forrest nå er LHW Champion, men synes ikke seieren var fortjent.

 

 

Nå er det viktig å påpeke at runde 2 kunne vært en 10-8 runde til Forrest. Forrest dikterte tempoet i hele kampen, gjorde mest skade med sine lave spark, forsøkte å avslutte med et flott triangle og en americana. Det _eneste_ rampage hadde i kampen var sine flurry med slag, og JA, rampage slår mye hardere enn griffin, men så er det jo slik at det ikke er det eneste kriteriet når det skal deles ut poeng.

Mener selv at Forrest Griffin vant den avgjørelsen. Flott jobb Forrest! :)

 

Lenke til kommentar

Nå er det viktig å påpeke at runde 2 kunne vært en 10-8 runde til Forrest. Forrest dikterte tempoet i hele kampen, gjorde mest skade med sine lave spark, forsøkte å avslutte med et flott triangle og en americana. Det _eneste_ rampage hadde i kampen var sine flurry med slag, og JA, rampage slår mye hardere enn griffin, men så er det jo slik at det ikke er det eneste kriteriet når det skal deles ut poeng.

Mener selv at Forrest Griffin vant den avgjørelsen. Flott jobb Forrest! :)

 

 

For all del, sier ikke at Forrest gjorde noen dårlig jobb. Han prøvde seg på ett par submissions, å det var uten tvil en veldig jevn kamp. Skjønner at vi ikke alle er enige i hvem som var seirende. Angående Triangle Choke som Forrest testet. Han burde skjønt det ikke kom til på gå. Arona prøvde det samme, å han er en BJJ Black Belt, å han klarte ikke å avslutte på den måten. Men var ikke tvil om at Forrest hadde sett den kampen, for så fort Rampage begynte å løfte han opp, var han kjapp til å slippe taket med beina sine. Han hadde vel ikke lyst til å bli slammet på samme måten :)

 

Jeg synes Damage bør ha mer å si i kampene. Dette ble litt som GSP mot BJ Penn. I begge tilfellene må de som gikk serirende ut av kampene på sykehuset å lappes sammen, men de som tapte går rett på puben å ta seg en pils.

 

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig at damage bør ha en vesentlig ting å si når dommerne skal dele ut poeng. :)Men mener at den skaden Forrest fikk i ansiktet kan nesten speiles med den skaden Rampage fikk i kneet. Skulle likt å sett dagen-derpå-bildet av den foten iogmed at han kom hinkende inn til pressekonferansen etterpå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg for min del gleder meg stort til UFC 87, hvor vi får se første nordmann i UFC; Dan Evensen.

 

Denne langhelga kommer i allefall til å bli fantastisk. Heavyweight-fest med Affliction og LWGP-finalen til Dream.

 

Og på toppen av det hele kommer LHW-debuten til A. Silva.

 

Jesus, dette krever en smileyekstravaganza: :D:love::D:love::D:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...