Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

B.J. Penn - Sean Sherk, Tror Sherk sørger for kveldens upset over BJ.

Lyoto Machida - Tito Ortiz, Tito forlater ufc med et vinn over Machida.

Keith Jardine - Wanderlei Silva, Så lenge Wandi ikke gjør samme feilen som Chuck, Wandi.

Thiago Silva - Antonio Mendes, Antonio (who??), Thiago seff.

 

 

:)

Endret av stian_molvik
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

B.J. Penn - Sean Sherk, både håper og tror at BJ vinner, mye bedre all round, og sinnsyk på bakken. Vi må heller ikke glemme ''The BJ Penn factor'' :D

Lyoto Machida - Tito Ortiz, Tito forlater UFC etter å ha fått juling av Machida.

Keith Jardine - Wanderlei Silva, denne er jeg meget spent på, er usikker på hvordan det går, men håper på Silva.

Thiago Silva - Antonio Mendes, disse to vet jeg ikke stort om gitt... :)

Lenke til kommentar
Thiago Silva - Antonio Mendes, disse to vet jeg ikke stort om gitt... :)

Thiago var han som endet hypen til Houston Alexander. :)

 

 

Edit: Må vi ikke glemme Dream 2, 2.runde i lightweight turneringen. Mange potensielle kjempe-fights på dette kortet, Manhoef, Diaz og Jason Miller. Og så må vi ikke glemme å heie på Joachim. Ikke mange timene til eventet begynner. :)

Endret av stian_molvik
Lenke til kommentar
Er han Joakim Hansen på neste event?

 

Noen som så James Irwin eller hva han het mot Houston Alexander i UFC Fight Night da?;p

 

Joachim Hansen var med ja. :)

Eventet er over. Fikk med meg Joachim, Manhoef, Diaz og Caol Uno. Mye bra å se. :)

 

Synd Joachim tapte på decision. Kjempebra fight, synes Joachim virkelig viste frem sin alsidighet allikevel.

 

 

James Irvin ja.. Uavgjort mellom han og Dan Severn om kjappeste fight. :) Blir spennende å se Irvin mot Rashad nå i juni. :)

Lenke til kommentar

Eddie Alvarez VS Joachim Hansen kampen var veldig bra ja.

 

 

Var forøvrig enig med resultatet. Joachim vant andre runden synes jeg men tapte første. At første runden er dobbel så lang gjør jo at Eddie Alvarez da var den mest dominerende.Det som skadet Joachim mest i dommerenes øyne var nok at han ble slått ned på ræva 3 ganger.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sant at HW divisjonen i ufc suger ganske hardt pr. dags dato. Men dog, en del up-and-coming fightere. Shane Carwin, Cain Velasquez, (Brock Lesnar?).. Men nye sesongen av TUF skal vel inneholde HW?

 

Uansett, hvis Affliction klarer å overleve sitt første show kan jo dette bli bra. Gleder meg veldig hvertfall. :)

 

 

6353-MachidaOrtizo94UFC84.jpgOppsummert kort er vel dette et godt bilde av Ortiz - Machida. Ortiz svinger vilt, mens Machida dodger.

 

Lenke til kommentar
Sant at HW divisjonen i ufc suger ganske hardt pr. dags dato. Men dog, en del up-and-coming fightere. Shane Carwin, Cain Velasquez, (Brock Lesnar?).. Men nye sesongen av TUF skal vel inneholde HW?

 

Er vel ikke akkurat så mange av disse som kan måle seg med HW figtherene fra andre organisasjoner. Eneste skikkelig talentfulle HW UFC har nå er big NOG, å spør du meg så er han over the hill.

 

Her er bare noen få HW jeg kom på som det er skikkelig tak i som ikke er i UFC. Listen er listet slik jeg kom på de, ikke etter hvem som er best.

 

Arlovski

Nelson

Sylvia

Fedor Emelianenko

Aleksander Emelianenko

Barnett

Couture

Rothwell

Sergey Kharitonov

Mark Hunt

 

Vil si de aller fleste på den listen er i stand til å vinne mot de aller fleste i UFC sin tungvekt klasse, med unntak av BIG NOG.

 

Angående Brock Lesnar. Han skal nå sloss mot Heath Herring, en kamp jeg forøvrig tror like godt kan gå til Herring. Skjer det så er nok Brock ute av MMA verden igjen.

 

UFC har hatt med seg tungvektere i TUF en gang før, men var vel ingen av de som det ble noe særlig av etter showet var ferdig..........

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...